-Blomst-

Ny dato = ny planlægning <3 IDAG! Det er idag!

250 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så ramte vi en uges milepæl!

Dagen i dag har igen igen stået i brylluppets tegn :)

Alle lister, opgaver osv er blevet skrevet, printet, sendt og afleveret til de personer der skal bruge dem.

Vi har fået lavet vores skilt til kirken, hvorpå der står "vi forener vores familie - vælg sæde, ikke side!"

(Billede kommer imorgen)

Det skal stå udenfor kirken, og så håber jeg folk opfanger det.

Derudover er der lavet 110 frikadeller til receptionen, så de ligger i fryseren og skal bare lunes mens vi er i kirke.

USB-sticks til fotografen er købt, så nu kan vi også få vores billeder efter brylluppet!

Vi har en tendens til at ridse og ødelægge cd'er så vi bad om at få dem på USB.

Så har jeg fået pakket gaverne til vores forældre ind, og gjort klar.

Imorgen skal bordplanen laves helt færdig og printes ud, og så skal der lige styr på hvornår jeg skal have lavet negle.

Fandt gudskelov en der godt kunne lave dem :)

Og så tror jeg lige jeg vil have pakket tingene jeg skal have med ud til min mor, samt delt tingene op i hvad der skal med i kirken, bruges til reception og hvad der skal ud til feststedet.

Sidst men ikke mindst skal der arbejdes på talen, og vores fodboldstøvler skal "pudses" så de er klar til vores lidt anderledes billeder :)

Og mandag skal jeg se om jeg kan dykke lidt i su-styrelsen, for jeg glemte at godkende mit su-lån, så det er ikke blevet udbetalt endnu - det er knapt så smart lige præcis denne måned!

Jeg håber det når at komme i den kommende uge!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 dage tilbage - og jeg kunne slå mig selv hårdt i hovedet med en varm stegepande!!

Er jo netop startet på uddannelse igen, og har været så nervøs for om min su gik iorden således det ikke kom i vejen for brylluppet.

Midt i august får jeg så en støttemeddelelse fra SU og kan se min su er iorden - og så lader jeg den være der!

I fredags undre jeg mig så over jeg ikke har fået mit su-lån, og så går det op for mig at jeg jo har glemt at godkende det!!! :pokey:

Skynder mig ind og godkender det, og kan så se der står at det bliver udbetalt indenfor 14 dage :blink: 14 dage!!? Det kan jeg bare slet ikke vente på :(

Vores husleje osv skal ligesom betales imorgen, og bryllup om 6 dage... For fanden hvor er jeg altså bare en skovl nogen gange!!!

Åh hvor jeg altså krydser for at de bliver udbetalt hurtigt, ellers må jeg have fat i alle de steder vi skal betale regninger til, og fortælle det bliver 14 dage forsinket :( ØV!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bedst som man løser en ting, dukker en ny op.

Min onkel meldte jo afbud for ganske kort tid siden, og gav udtryk for at det var fordi han skulle med hans kone til england, hvor hendes forældre er terminal-patienter begge to, og kan dø hvornår det skal være. Af samme grund meldte hans kone afbud for nogle måneder siden.

I dag finder jeg så ud af at det er løgn og latin!! De har begge meldt afbud til vores bryllup for at tage til en ÅRLIG!!! fætter/kusine-fest :shooter: Jeg er SÅ skuffet, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved de informationer...? Med kun 6 dage til brylluppet ville jeg bare ønske at jeg først havde fået de oplysninger bagefter, for øv jeg synes de er trælse! Har egentlig ikke lyst til at konfronterer dem, men har heller ikke lyst til at lade være - og min onkel kommer i kirken fordi det er sååååå vigtigt for ham at se mig blive gift. Føler bare det vil blive enormt falsk når jeg skal hilse på ham, og stå og lade som om ingenting er sket - og på den anden side, er jeg også bange for at det blive akavet hvis jeg konfronterer ham før brylluppet... :(

ØV!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedst som man løser en ting, dukker en ny op.

Min onkel meldte jo afbud for ganske kort tid siden, og gav udtryk for at det var fordi han skulle med hans kone til england, hvor hendes forældre er terminal-patienter begge to, og kan dø hvornår det skal være. Af samme grund meldte hans kone afbud for nogle måneder siden.

I dag finder jeg så ud af at det er løgn og latin!! De har begge meldt afbud til vores bryllup for at tage til en ÅRLIG!!! fætter/kusine-fest :shooter: Jeg er SÅ skuffet, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved de informationer...? Med kun 6 dage til brylluppet ville jeg bare ønske at jeg først havde fået de oplysninger bagefter, for øv jeg synes de er trælse! Har egentlig ikke lyst til at konfronterer dem, men har heller ikke lyst til at lade være - og min onkel kommer i kirken fordi det er sååååå vigtigt for ham at se mig blive gift. Føler bare det vil blive enormt falsk når jeg skal hilse på ham, og stå og lade som om ingenting er sket - og på den anden side, er jeg også bange for at det blive akavet hvis jeg konfronterer ham før brylluppet... :(

ØV!!!

Åh forstår godt at du er frustreret over det, det var jo præcis det samme der skete for os, at min farmor+farfar og faster+ onkel valgte det årlige familietræf til, fremfor vores bryllup. De ændrede jo så mening, fordi min far skældte dem ud, fortalte et par sandheder, og så lagde dem på is.

Syntes GoldRumbles forslag lyder meget godt, det ville jeg nok også vælge, eller ganske enkelt bare intet sige før EFTER brylluppet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har overvejet lige netop den løsning, men er bare bange for det vil være nok til at gøre mig irriteret. Jeg er ret god til at hidse mig selv op, hvis jeg er virkelig sur og skuffet...

Jeg tror jeg lader den ligge til efter brylluppet, og så tager den med ham der, hvis ikke bare jeg helt lader den ligge. Det er nemlig (desværre) slet ikke usædvanligt at han laver sådan et nummer...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville sgu også blive tosset og skuffet. Jeg har nok ikke så meget pli som dig, jeg ville også have sagt noget lige efter vielsen, bare lige for at få den ud af mit system.

Håner at lånet kommer ind på kontoen i en fart, det er noget møg, når man tror at man bare har styr på det hele.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overvejet lige netop den løsning, men er bare bange for det vil være nok til at gøre mig irriteret. Jeg er ret god til at hidse mig selv op, hvis jeg er virkelig sur og skuffet...

Jeg tror jeg lader den ligge til efter brylluppet, og så tager den med ham der, hvis ikke bare jeg helt lader den ligge. Det er nemlig (desværre) slet ikke usædvanligt at han laver sådan et nummer...

Jeg kan godt forstå dig, for sådan reagerer jeg også selv. Men hvis jeg bliver rigtig gal og skuffet, så bliver jeg også så tilpas "ligeglad", så jeg kan aflevere sådan en sætning helt køligt og få den anden person til at føle sig, som det usleste usle - og så er hævnen bare lidt sødere, når det sker :oops:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har overvejet lige netop den løsning, men er bare bange for det vil være nok til at gøre mig irriteret. Jeg er ret god til at hidse mig selv op, hvis jeg er virkelig sur og skuffet...

Jeg tror jeg lader den ligge til efter brylluppet, og så tager den med ham der, hvis ikke bare jeg helt lader den ligge. Det er nemlig (desværre) slet ikke usædvanligt at han laver sådan et nummer...

Jeg kan godt forstå dig, for sådan reagerer jeg også selv. Men hvis jeg bliver rigtig gal og skuffet, så bliver jeg også så tilpas "ligeglad", så jeg kan aflevere sådan en sætning helt køligt og få den anden person til at føle sig, som det usleste usle - og så er hævnen bare lidt sødere, når det sker :oops:

Uha dårlig samvittighed får han næppe - det er desværre lige hans stil! Han har igennem hele mit liv meldt afbud til det meste fordi han f.eks. lige skulle arbejde.

F.eks. skulle han bringe og hente os da vi skulle i sommerhus, men dagen før vi skal hjem, ringer han og siger han ikke kan alligevel, fordi han har sagt ja til arbejdet, og skal til Frankrig... Og sådan er det bare altid :(

Det er svært lige nu, og jeg kan godt forstå du er træt af det nu. Det er dårlig stil.... Når det så er sagt, ja så er det vel bedre at alle laver det, de helst vil. Og lad den ligge. Der er ikke nogen grund til at rive op i det før evt efter brylluppet. Du kommer også til at være så høj af glæde på selve dagen at du ikke opdager om han er der eller ej, og INTET kan tage den glæde fra dig på dagen. Det er lidt som et drug at blive gift hihi Glæd dig!

Jeg glæder mig såååå meget!! 5 dage!!

altså FEM DAGE!!!!!!!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt enig med Louise. At han prioriterer en fætter/kusine fest højere er og bliver jo hans problem og der er nok andre end dig/jer der ryster på hovedet over det. Det er ikke noget du/I skal bekymre jer om eller skænke en tanke på dagen.

Vedr. det med toastmasteren så er det kun muligt at planlægge frem til middagens start. Resten står han mere eller mindre selv for. Forstået på den måde at det så er hans opgave at sørge for at det ruller og begynder det at knibe med tiden o.l. så får han lige et hint herfra .:) Men det taler vi lige om. Det er jo next stop for mit vedkommende og der er faktisk bestilt overfart her i dag. .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

^ Herligt :cheerleader3:

Jeg endte også bare med at sende et link til min bror/vores toastmaster, som jeg fandt herinde, og så må han selv lige regne ud hvad han skal med det :wink: Og så har han fået af vide at han lige skal hive fat i både dig, køkkenet og fotografen, og lige afstemme med jer :) Så det regner jeg med han gør, så jeg kan forhåbentlig slippe tøjlerne efterhånden, og bare læne mig tilbage og vente :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 dage - that's it!!! Tre bittesmå hurtige dage!!!

I dag er sidste hverdag før div. bryllupsting skydes igang, og vi officielt går ind i den sidste del af optakten :cheerleader3:

Jeg har igennem den sidste tid stresset vildt over mine negle, fordi alle jeg fik lavet aftaler med sprang fra lige pludseligt, og jeg opgav igår fuldstændigt og tænkte så måtte mine negle være som de nu engang var!

Men så ringede min mor lige! Hun havde fixet en aftale til os torsdag formiddag! og fået det til halv pris! :cheerleader3: Det er jo intet mindre end fantastisk og jeg var SÅ lettet... Men den følelse varede selvfølgelig ikke længe, for 10 min senere får jeg en mail fra kordegnen om at hun ikke har modtaget vores ægteskabserklæring :blink: Det er også kun mere end en måned siden jeg smed den i postkassen ved kirken! Så nu steg mit stress-niveau igen lige til nye højder! Så nu skal jeg have fat i kirken - og de har selvfølgelig ikke åben på kirkekontoret før imorgen :angry: Så har skrevet en mail til dem, og håber virkelig de svare tilbage i dag - ellers må jeg ringe til dem imorgen, og har de smidt den væk, må jeg jo håbe og bede til at vi kan få en kopi hos kommunen, og afleverer den IGEN!

Øv hvor jeg synes det er p**** belastende!!

Nå, men på den positive side, så er mit su-lån gået iorden og pengene bliver udbetalt imorgen :cheerleader3:

Dagen i dag skal gå med noget skole, noget rengøring og så ellers de sidste småting hjemme, så vi kan nyde de sidste dage :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uhh tiden flyver afsted :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: og dejligt at din mor lige fik fikset en negle date :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hvor er det fedt at du har fået dit lån igennem og :shooter: håber bare ikke jeres ægteskabserklæring er væk, og det er da dælme også lige op over at i får den besked ...håber du kan finde en løsning så det ikke skal stresse dig yderligere

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uhh tiden flyver afsted :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: og dejligt at din mor lige fik fikset en negle date :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hvor er det fedt at du har fået dit lån igennem og :shooter: håber bare ikke jeres ægteskabserklæring er væk, og det er da dælme også lige op over at i får den besked ...håber du kan finde en løsning så det ikke skal stresse dig yderligere

Synes måske også de har strukket den liiiige lovligt meget - især med tanke på at vi snakkede med den selv samme kordegn for 1½ uges tid siden, netop for at tjekke op på alt var klappet og klar med navneændring, bryllup osv. og vi fik af vide vi ikke skulle bekymrer os....

Øhh... okay så!

Hvad sker der hvis de har smidt den væk og vi ikke kan få en kopi? Kan vi så ikke blive gift eller?????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter lidt mail-udveksling frem og tilbage. er tingene nu faldet på plads!

Vores mail med vidnerne var kordegnen kommet til at slette, og ægteskabserklæringen fandt hun et eller andet sted - så nu skulle det sørme være iorden.

Kort efter ringede h2b så - præsten har haft ringet til ham, og hun havde smidt sedlen med vores samler væk, så dem sendte jeg lige endnu engang.

Må indrømme jeg synes de begynder at stramme den lidt nu :pokey:

Håber da ikke det næste bliver, at de er kommet til at slette vores aftale på lørdag!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter lidt mail-udveksling frem og tilbage. er tingene nu faldet på plads!

Vores mail med vidnerne var kordegnen kommet til at slette, og ægteskabserklæringen fandt hun et eller andet sted - så nu skulle det sørme være iorden.

Kort efter ringede h2b så - præsten har haft ringet til ham, og hun havde smidt sedlen med vores samler væk, så dem sendte jeg lige endnu engang.

Må indrømme jeg synes de begynder at stramme den lidt nu :pokey:

Håber da ikke det næste bliver, at de er kommet til at slette vores aftale på lørdag!!

hold nu op det er dårlig stil det der, ved godt man kan komme til at forlægge tingene MEN helt ærligt så meget på så kort til .... håber inderligt ikke at der bliver mere nu, så i kan slappe af og være klar til på lørdag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter lidt mail-udveksling frem og tilbage. er tingene nu faldet på plads!

Vores mail med vidnerne var kordegnen kommet til at slette, og ægteskabserklæringen fandt hun et eller andet sted - så nu skulle det sørme være iorden.

Kort efter ringede h2b så - præsten har haft ringet til ham, og hun havde smidt sedlen med vores samler væk, så dem sendte jeg lige endnu engang.

Må indrømme jeg synes de begynder at stramme den lidt nu :pokey:

Håber da ikke det næste bliver, at de er kommet til at slette vores aftale på lørdag!!

hold nu op det er dårlig stil det der, ved godt man kan komme til at forlægge tingene MEN helt ærligt så meget på så kort til .... håber inderligt ikke at der bliver mere nu, så i kan slappe af og være klar til på lørdag

Satser også på at det var det sidste!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Shider har da også været lidt at se til så.

Men dejligt det hele bliver løst, men jeg kan da godt forstå hvis du syntes det er temmeligt frustrerende til tider.

Men nu er det bare snart i skal giftes, og det er de fedeste dage i går i møde:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer