Garner

Drikkevarer !

7 indlæg i dette emne

Vi får maden udefra men har valgt selv at handle drikkevarerne ind pånær vin.
Vi skal holde det i et gammelt pakhus som er nyrenoveret så det er rigtig flot og hyggeligt (total underordnet!) Men kan man tillade sig at servere dåse fremfor flasker? Jeg ved godt det er et temperaments spørgsmål og nogen siger hop op og fald ned.. Men den fylder ret meget i mit hovedet. Derudover er der mulighed for fadøl... men det mener den kommende mand ikke vi skal da folk så kun vil have fadøl ? Jeg synes det kunne være fedt med begge dele.... ? Eller hvad ? Er der nogen mænd til stede så sig lige noget ! :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt fadøl i vores festlokaler - H2B mente at der ikke er noget der slår en kold fadøl!

Og så har vi købt dåse sodavand i Tyskland som vi vil servere :)

Vi har også handlet "pige dåser" (som H2B kalder det), altså sommersby, rekorderlig, tempt cider osv.

Og så har vi et moderat udvalg af spiritus!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også valgte fadøl men sodavand har vi købt i dåser fra Tyskland! Det var det nemmest og det billigste løsning! Vi bliver nok nødt til at købe mere sodavand og juice til Drinks senere på aften og der regner jeg også at købe dem på dåse hvis det er billigere! Det betyder ikke så meget for os om det er på dåse eller på flaske og jeg tror ikke at det betyder så meget for gæsterne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gør jer selv den tjeneste at købe dåser :) Vi har handlet øl og sodavand i Tyskland til 90prs til reception og 65 til fest. Tror vi havde 25 rammer + alt det andet, og hvis det havde været kasser med flasker havde vi slæbt os en pukkel til! Rammer kan man bære 2-3 stykker af ad gangen, imens kasser er møg tunge og uhandy så de fleste kun kan tage 1 ad gangen (og det synes jeg er TUNGT!) Først ind i bilen, så ind i huset, så ud i bilen igen når lokalet skal gøres klar og fra bil ind i lokalet og dagen efter ud igen med pant... Just saying :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer