Sign in to follow this  
Followers 0
lindaerik

Min anderledes buket

22 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak :-) har måtte hoste op med 650$ men det var heller ikke den billigste. Havde sparet en del på kjolen så H2B synes ikke der skulle spares på buket...... og så holder den jo længe ;-) har læst at de ikke er så tunge som man tror, det siger andre der har prøvet i hvert fald.

0

Tak :-) har måtte hoste op med 650$ men det var heller ikke den billigste. Havde sparet en del på kjolen så H2B synes ikke der skulle spares på buket...... og så holder den jo længe ;-) har læst at de ikke er så tunge som man tror, det siger andre der har prøvet i hvert fald.

0

Annonce ♥

Tak :-) den er nu i Dk og håber på den lander imorgen mens jeg er hjemme, eller bliver det jo først mandag når jeg er på arbejde og så bliver det først tirsdag jeg kan hente den på posthuset:-(

0

Så kom den endelig og den er bare flottere i virkeligheden, der er meget mere bling-bling over den, den glimter helt vildt :cheerleader3:

Så kan nogen synes det er for meget, men det er MIN buket og jeg elsker den :tunge:

Den er en anelse tung, men tror faktisk ikke den er tungere en en stor buket med rigtige blomster og den har et godt håndtag, så tror ikke det kommer til at genere mig.

Kan kun anbefale dem der overvejer det.

Min er bestilt hos www.bluepetyl.com. De har masser af forskellige størrelser, modeller og priser og de har været SÅ søde hele vejen til først at sende billeder af brocher jeg kunne vælge, så bestilte de nogen hjem til mig og så har jeg ellers fået billeder af buketten under vejs så jeg kunne komme med ændringer og følge med.

0

Annonce ♥

Annonce ♥