Guest

Endnu et godt tilbud, til dem der ønsker en billig bryllupskage!

8 indlæg i dette emne

Skal du og din tilkomne giftes i november, december eller januar, så er der hér et godt tilbud på en bryllupskage til jer...

Vi har før holdt gode tilbud på bryllupskager og denne gang gælder det altså juletemaerne.

Hvis du er interesseret i en bryllupskage, der er inspireret ud fra nogle af følgende ting:

- Sne

- Krystaller

- Glimmer

- Snefnug

- Farverne: Hvid, sølv, rød, grøn eller guld

- Julekugler

- Amerikansk Jul

- Kristjørn

- Granguirlander

- Stearinlys

- Stjerner

Det er ikke samtlige af ovennævnte punkter der SKAL indgå i kagen, man kan også blot lade kagen inspirere ud fra ét af punkterne - og JA, i som brudepar, må gerne vælge nogle af punkterne ud og sige at Couture Cakes har frit slag til, at arbejde med de punkter.

Prisen vil være 35,- pr. couvert, kagen er til

Derudover kan du selv vælge smag i kagen, om den skal være overtrukket i marcipan eller fondant samt i er velkomne til, at komme med input fra eksempelvis jeres inviationer eller temaer.

Levering og evt. depositum for stativ er ud over couvertprisen

Tilbuddet er gældende for brudepar der skal giftes på følgende datoer på følgende datoer:

Lørdag d. 16. November 2013

Lørdag d. 23. November 2013

Lørdag d. 30. November 2013

Lørdag d. 7. December 2013

Lørdag d. 14. December 2013

Lørdag d. 21. December 2013

Lørdag d. 28. December 2013

Lørdag d. 4. Januar 2014

Lørdag d. 11. Januar 2014

Lørdag d. 18. Januar 2014

Lørdag d. 25. Januar 2014

Gælder først til mølle princippet og vi ser os forbeholdt at melde udsolgt ved max. 2 brudepar pr. weekend.

Er i interesseret i dette tilbud, så send venligst en mail til info@couturecakes.dk

Med venlig hilsen

Couture Cakes

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har godt nok ikke fået kagen endnu. Men vi har smagt de LÆKRESTE prøvekager, og fik det arrangeret en lørdag hvor Eva sendte sin mand ind for at aflevere kagen til os (vi bor i Nordjylland, og var i Kbh til et andet bryllup). Kommunikationen har været virkelig god, der er styr på hvad der er aftalt o.s.v., Eva er entusiastisk og de inspirationsbilleder hun vil lave kage ud fra er bare så flotte. Jeg GLÆDER mig til kagen. Nåja, og så får vi så også lige arrangeret at min bror henter kagen i Kbh dagen før og fragter den til Bornholm, det kan så ifølge Eva sagtens arrangeres. Og fra den Smileybevidste person - så er der også rigtig fint i hendes køkken :-))

Thumbs up so far til Couture Cakes, så til jeg der overvejer dette - spring på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer