LHK

Borddækning uden tallerkner? Hjææælp

9 indlæg i dette emne

Ja, jeg har brug for lidt hjælp til vores borddækning....

Hvad hulen gør man, når alle tre retter serveres portionsanrettet, for så står der jo ikke nogen tallerkner på bordet fra festens start? Man kan selvfølgelig leje en sølvfarvet dækketallerken. Meeeen....... så fint er vores bryllup altså ikke.

Så hvad har I andre med tallerkenservering gjort for at løse dette bridezilladilemma?

Jeg kunne jo sætte tomme tallerkner på bordet, og så bede serveringspersonalet gå rundt og fjerne tallerknerne igen når folk har sat sig, hvorefter den varme forret bliver serveret, men er det ikke totalt mærkeligt? Eller er det bare mig?

Håber I kan hjælpe. Jeg skal virkelig snart have sendt bestilling afsted på lejet service.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, det er helt rigtigt at der ikke er tallerkner på bordene på restauranter. Men på alle de google søgninger jeg har lavet med ordet "borddækning" har der stået tallerkner..

Kunne man måske dække med en stor tallerken (alm. middagstallerken), lægge servietten ovenpå, og så servere forretten på en mindre tallerken stillet ovenpå den store. Når forretten så er spist bliver begge tallerkner fjernet, så hovedretten kan komme ind på de store tallerkner.

Var det en mulighed?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde heller ikke tallerkner på fra start. Forretten blev serveret på store dæktallerkner, så det var ikke rigtig noget vi kunne have stående inden. Vores borddækning var ret minimalistisk og blev båret af en masse stearinlys i stedet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer