Maluto

Holde bryllup i Østjylland

23 indlæg i dette emne

Hej...

Jeg er ny herinde :-) Min kæreste friede til mig for et par uger siden og vi regner med at holde bryllup i 2014.

Nu er jagten på et sted gået ind. Vi bliver omkring 75. Vi bor i Randers, men er åbne for op til halvanden times kørsel herfra. Vi har ledt med lys og lygte efter en efterskole, højskole eller lignende, da vi gerne vil holde et uformelt bryllup, hvor i hvert tilfælde en stor del af vores gæster kan overnatte. Det virker dog som en helt umulig opgave :-(

Er der mon nogle herinde, der kender et dejligt sted? :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at kunne få hjælp herinde!!

Jomfrubakken og Allingåbro hotel kedte vi ikke, og de er godt nok nogle gode bud! Michelle; Jeg kan se, at I skal holde bryllup på Jomfrubakken. Hvor mange bliver I? Er køkkenet fint til at lave mad til mange? Hvor meget skal man give for de ti ekstra sovepladser?

Vi har forsøgt at søge på spejderhytter, men jeg synes ikke rigtigt, vi har fundet noget godt.

Graceland er nok ikke helt vores stil, men tak for foreslaget!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt at kunne få hjælp herinde!!

Jomfrubakken og Allingåbro hotel kedte vi ikke, og de er godt nok nogle gode bud! Michelle; Jeg kan se, at I skal holde bryllup på Jomfrubakken. Hvor mange bliver I? Er køkkenet fint til at lave mad til mange? Hvor meget skal man give for de ti ekstra sovepladser?

Vi har forsøgt at søge på spejderhytter, men jeg synes ikke rigtigt, vi har fundet noget godt.

Graceland er nok ikke helt vores stil, men tak for foreslaget!!

Ved Jomfrubakken kan man leje hele stedet... (det har vi gjort) så har man stedet fra kl. 15 om fredagen til søndag middag til 13500,-....

hvis man vil have ekstra sove pladser skal man selv sørge for dette... men man må gøre lige som det passer én!!

Vi har f.eks. gæster der sover i campingvogn og telt også.. :)

køkkenet er dejligt stort... min man er kok, og er ovenud tilfreds!!!

Stedet er helt nyt, og er bestemt et kig værd.!

de har hjemmesiden www.jomfrubakken.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jomfrubakken er det helt rigtige sted så!! Vi skal også holdes vores bryllup der, og som Michelle siger, i kan få det lige som i vil have det!!

Og værtsparret, Gitte og Jørgen, de er SÅ søde altså!! De har helt klart min varmeste anbefaling :thumbsupsmileyanim::wink:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kigget på Bogensholmlejeren ved Ebeltoft og Fjeldholmlejeren ved Gjerrild Nordstrand, hvor der er en del 4-mandsværelser, men de er begge populære spejderhytter, så man skal være ude i god tid, hvis man skal bruge dem i højsæsonen.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUBIIII, vi har lige forhåndsreserveret Jomfrubakken til maj 2014!!! Jeg er så glad. Det ser jo fantastisk ud! Jeg glæder mig til at se det og til at høre om jeres bryllupper derude :o)

Hov, det var en underlig smiley, jeg fik lavet, den skulle have været glad...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUBIIII, vi har lige forhåndsreserveret Jomfrubakken til maj 2014!!! Jeg er så glad. Det ser jo fantastisk ud! Jeg glæder mig til at se det og til at høre om jeres bryllupper derude :o)

Hvor er det fedt. :)

Vi har lige været ned ved Gitte og Jørgen, og de sagde godt nok at der lige havde ringet nogle med et bryllup næste år.. ;)

I skal virkelig glæde jer til at se stedet.. :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JUBIIII, vi har lige forhåndsreserveret Jomfrubakken til maj 2014!!! Jeg er så glad. Det ser jo fantastisk ud! Jeg glæder mig til at se det og til at høre om jeres bryllupper derude :o)

Hvor er det fedt. :)

Vi har lige været ned ved Gitte og Jørgen, og de sagde godt nok at der lige havde ringet nogle med et bryllup næste år.. ;)

I skal virkelig glæde jer til at se stedet.. :)

Fedt at i fik det booket Maluto :)

Har de fået pudset facaden op Michelle?

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUBIIII, vi har lige forhåndsreserveret Jomfrubakken til maj 2014!!! Jeg er så glad. Det ser jo fantastisk ud! Jeg glæder mig til at se det og til at høre om jeres bryllupper derude :o)

Hvor er det fedt. :)

Vi har lige været ned ved Gitte og Jørgen, og de sagde godt nok at der lige havde ringet nogle med et bryllup næste år.. ;)

I skal virkelig glæde jer til at se stedet.. :)

Fedt at i fik det booket Maluto :)

Har de fået pudset facaden op Michelle?

Ja de har fået pudset facaden op.. :loveshower:

ligger billeder op senere idag hvor det kan ses... :wink:

Det er blevet så flot!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der er andre der mangler et fedt sted kan jeg varmt anbefale Mariager fjord golfklub ;-D

Smukt sted og flotter udsigt får man ikke og tilmed ikke så dyrt vi gav ca 600kr pr mand

Med fri øl vand vin og Asti ;-)

3 rattets menu

Super godt og god service og jeg fik selv lov til at kave blomster ( er blomster binder) og det modregnet han bare i prisen og havde også selv lavet en masse DIY ting og det var de bare med på ;-D

Skriv en PM hvis i har spørsmål ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også booket Jomfrubakken ved Mariager - helt fantastisk sted :a1221:

De af jer der allerede har holdt bryllup på stedet - jeg vil blot lige høre jer om i også tænkte over at stolene på stedet er lidt for lave til bordenes højde? ALT andet var vi helt vilde med, men når man skal sidde til bords i såååå mange timer som til et bryllup, så skal gæsterne helst sidde godt og rigtigt i forhold til bordene....nå men jeg ville lige høre om det bare var noget vi bemærkede ved vores besøg på stedet??

Bridezilla hilsner fra mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også booket Jomfrubakken ved Mariager - helt fantastisk sted :a1221:

De af jer der allerede har holdt bryllup på stedet - jeg vil blot lige høre jer om i også tænkte over at stolene på stedet er lidt for lave til bordenes højde? ALT andet var vi helt vilde med, men når man skal sidde til bords i såååå mange timer som til et bryllup, så skal gæsterne helst sidde godt og rigtigt i forhold til bordene....nå men jeg ville lige høre om det bare var noget vi bemærkede ved vores besøg på stedet??

Bridezilla hilsner fra mig

Har først set dit spørgsmål nu.. :) jeg synes også de var meget lave... Men ingen af vores gæster synes de sad dårligt... :) men jeg tog dog en pude, da jeg ikke er ret høj... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære kommende brud. Tillykke med gifteriet. Du skriver ikke noget om I ønsker kirke eller ej, men hvis I har lyst til en ceremoni på stedet, hvor festen skal holdes, kan vi måske hjælpe jer.

Vi har et lille firma, der tilbyder at arrangere en smuk og personlig bryllupsceremoni lige hvor I ønsker det. Sammen finder vi ud af hvad ceremonien skal indeholde af musik, sange og Ja-ritualet og vi skriver en personlig tale til jer med udgangspunkt i jeres liv og kærlighed og holdninger og log fremtidsdrømme. Vi kommer over hele landet og stifteren af firmaet er tidligere sognepræst, som så at der er behov for bryllupsceremonier uden for kirken også. Hun tilbyder også en kristen ceremoni, hvis man ønsker det.Vi har ry for at være højtidelige og afslappede og lægger megen vægt på, at overholde traditioner og ritualer. Det koster 4.000 kr + moms og dækker en vielsessamtale hjemme hos jer, udarbejdelse af ceremonien og talen, gennemførelse af ceremonien, evt. kontakt til musikere og feststed samt transport to gange på Sjælland.
Vi synes jo, at ceremonien som viser jeres store kærlighed er det vigtigste minde I kan give jer selv og gæsterne. Den glemmer de ikke. Så kan man måske spare på kjolen eller maden - det er ikke den I husker. Kig evt. på vores hjemmeside www.livsceremonier.dk og du er også velkommen til at ringe helt uforpligtende.
Mange hilsner Ane Christensen tlf 26122629 mail ac1601@gmail.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke helt se om I skal bruge kirken eller ej, men ellers kan jeg oplyse, at vi har et lille firma, der tilbyder at arrangere en smuk og personlig bryllupsceremoni i jeres have eller hvor I ønsker det. Sammen finder vi ud af hvad ceremonien skal indeholde af musik, sange og Ja-ritualet og vi skriver en personlig tale til jer med udgangspunkt i jeres liv og kærlighed og holdninger og værdier og fremtidsdrømme. Vi kommer over hele landet og stifteren af firmaet er tidligere sognepræst, som så at der er behov for bryllupsceremonier uden for kirken også. Hun tilbyder også en kristen ceremoni, hvis man ønsker det.Vi har ry for at være højtidelige og afslappede og lægger megen vægt på, at overholde traditioner og ritualer. Det koster 4.000 kr + moms og dækker en vielsessamtale hjemme hos jer, udarbejdelse af ceremonien og talen, gennemførelse af ceremonien, evt. kontakt til musikere og feststed samt transport to gange på Sjælland.
Vi synes jo, at ceremonien som viser jeres store kærlighed er det vigtigste minde I kan give jer selv og gæsterne. Den glemmer de ikke. Så kan man måske spare på kjolen eller maden - det er ikke den I husker. Kig evt. på vores hjemmeside www.livsceremonier.dk og du er også velkommen til at ringe helt uforpligtende.
Mange hilsner Ane Christensen tlf 26122629 mail ac1601@gmail.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer