Malle8200

altenativ til Vielsesringe

20 indlæg i dette emne

Min kæreste har altid sagt at han ikke vil have en ring på, og jeg troede det var fordi han var elektriker at det ikke var en god ide at have på og efter han er blevet uddannet maskinmester og regner med at skulle arbejde med rapporter eller som energikonsulent, så tænkte jeg at han godt ville men det viser sig så at det vil han stadig ikke, så jeg søger et godt alternativ til vielsesringen til ham ?

Jeg har igennem årene både givet ham armbånd og halskæder, som han ikke er så god til at gå med, så er faktisk ret lost i det..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand ville heller ikke have ring på.

Jeg foreslog at han kunne få en tatovering om ringfingeren med mit navn og bryllupsdato i stedet .... Min mand endte med at gå med ring, og nu er han rigtig glad for det.

Uanset hvad, så synes jeg ikke der er nogen der skal tvinges til noget de ikke vil - men på den anden side kan det være vigtigt for dig at han bærer et symbol på at han har sagt ja til dig.

Han kunne have ringen i en kæde om halsen, eller et lækkert ur med gravering, eller en tato (hvis man er til det)

Men hvis han alligevel ikke får glæde af ovenstående, eller kan vænne sig til det, så kunne han måske være fri...?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er sådan lidt svært , for ved han rigtig gerne vil have et eller andet til at vise det.. Vi har snakket om ringen i en kæde, for hvis han ombestemmer sig kan han altid tage den på ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sådan lidt svært , for ved han rigtig gerne vil have et eller andet til at vise det.. Vi har snakket om ringen i en kæde, for hvis han ombestemmer sig kan han altid tage den på ?

Min far har en guldhalskæde som han altid gik med, tror faktisk aldrig at han tog den af udover når jeg gerne ville sidde og kigge på den som lille.

Tror han gik med den fra de blev gift og til jeg var ca. 10 år gammel (min mor døde da jeg var 6) så må antages at den har betydet noget :).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fotograferet til et bryllup, hvor brudeparret bare havde taget det valg, at det kun var bruden, der havde ring på. Han var ikke vild med idéen om en ring, og så skulle han altså ikke tvinges. Så det var bare et valg. Tror ikke, de havde noget alternativ. Tror bestemt ikke de elskede hinanden mindre :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand er ikke glad for smykker generelt og har haft utroligt svært ved at vænne sig til at gå med ring. Han hat dog altid båret en guldkæde med et kors. Nu er korset dog skiftet ud med vielsesringen. Det er lidt sødt han er simpelthen så glad for at han hat valgt at sætte den i en kæde. På den måde bærer han symbolet på vores kærlighed hver dag og han gør det på en måde der passer til ham. Og det synes jeg er det vigtigste :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selv en H2B, der ikke ønsker at gå med ring - han har et sort læderarmbånd med charms af mit og børnenes stjernetegn og det er han meget glad for - følger lige lidt med her og ser hvad der kommer af forslag - alternativt bliver han fri for ringen - bare jeg får min hi hi :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også ur, eller som du selv forslår ring i en halskæde.. Så kan han altid have den på sig, og når i så skal et eller andet i byen el. kan han jo tage den på fingeren, hvis han skulle få lyst.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg følger lige lidt med her :-) Jeg går yderst sjældent med ring, pga. mit arbejde. Han er håndværker, så han er heller ikke så vild med at skulle have ring på.

Men hvad gør man så I kirken, hvis man vælger ikke at skulle have ring på?

Springer man den del over, eller??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

her skal vi begge have en ring, så jeg har ikke tænkt meget over alternativer, men jeg faldt over et link på reddit (saferingz.com). Det er stadig en ring, men af blødt plastik. Den må være noget mere behagelig at have på og egner sig godt til elektrikere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer