Sign in to follow this  
Followers 0
Grillmama

Morgengave til ham

17 posts in this topic

Hej alle

Jeg er lige kommet på helt bar bund med morgengave til min dejlige H2B.

Jeg havde besluttet at han skulle have nogle Boudoir billeder, men nu har fotografen lige skrevet at hende som skulle style mig har meldt sig syg, så jeg skal ikke have taget billeder alligevel. Så nu står jeg på helt bar bund om hvad han skal have i gave.

Han er hvad man på dansk kalder for en nørd. Han har alt til computer, og hvad der ellers høre til.

Derudover er han foto interasseret, og mangler da også en linse. Problemet er bare at den linse han mangler koster over 10,000 kr. Og det har jeg ikke råd til.

Derfor søger jeg nogle gode råd til hvad jeg så kan finde på i gave.

0

Annonce ♥

Jeg har heller ikke besluttet mig endnu for gave til min H2B (nørd). Tænker mest i at det skal være noget han kan have i mange år. Manchetknapper eller en lækker kuglepen har han, så måske en lækker lædder taske (til hans elskede bærbar) eller et bælte.

0

Ja en taske kunne måske være. Problemet er bare at han har 1 bærbar, 1 tablet og 1 e bogs læser som han somminimun skal have med, når vi skal noget som involverer overnatning.

Så en lille lækker taske kan blive et problem.

0

Jeg købte et par lækre solbriller til min, og en tatovering. Manden har nemlig også meget dyre interesser, og går ikke med smykker osv. Men han er virkelig glad for de solbriller (og tatoveringen har han så ikke fået endnu).

Jeg så inde i billedebutikken her i Odense, at man kan designe sit eget cover til ipad - tror jeg det var. Det var måske en ide? Eller en ny fototaske?

0

Annonce ♥

Ja jeg er også rigtig træt af det. Men problemer er bare at i dag var min eneste fridag uden han ville kunne finde ud af

Og mit problem er også at fotografen først skrev det i går aftes kl. 19.00 og vi havde en aftale i dag kl. 11.00. Så har ingen mulighed for at få hjælp. (og jeg kan ikke lægge make up og sætte hår om det galt mit egen liv, derfor jeg gerne ville have haft en prof til det)

Det kunne måske være noget med en ny fototaske. For han er nemlig også typen der ikke går med smykker.

0

Jeg arbejder sammen med nørder... hvad med et par fede nye trådløse headphones?

min kollega har lige købt et par, han er vildt glad for dem, og alle de andre nørder er ved at falde i svime over dem.."aarrjj nøøøjjj.. er der noise reduction på.. de er trådløse, fungerer det bare? årh fed taske der er med til dem"

0

Annonce ♥

Ellers er der tit deals på foto-kurser..

-så kunne han evt. Lære lidt mere om at tage de rette billeder?? :-)

Noget der vil komme jer begge til gode i mange år fremover.. :-)

Synes det lyder som en rigtig god idé. Så kunne det måske kobles med et hjemmelavet gavekort til at han så skal tage boudoir billederne selv.

0

Synes det lyder som en rigtig god idé. Så kunne det måske kobles med et hjemmelavet gavekort til at han så skal tage boudoir billederne selv.

Ja det kunne være en rigtig god ide.

Det tror jeg lige jeg vil undersøge lidt nærmere. :)

0

Det var da bestemt lige en oplevelse også - en fed ting at gøre sammen! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg kan et gavekort i morgengave.. Der er flere forskellige udbydere, jeg brugte dog http://sendentanke.dk som har et "all-round" gavekort som kan bruges til alt.

Ellers ville jeg lave en fotobog.. Jeg fik lavet en på http://www.cewefotobog.dk - hvor jeg fik lavet en masse romantiske billeder - kan også anbefales.

Held og lykke :)

0

Jeg har købt en plakat og en ramme til den.

Derudover har jeg købt sådan en minikomode med 12 skuffer i. I hver skuffe vil jeg ligge et "gavekort" på en oplevelse. Så kan jeg give ham/os masser af gode oplevelser i det første år sammen. I virkeligheden ved jeg godt at nogle af dem måske bliver udskudt til næste år.. da Sømanden sejler og det derfor kan være svært at nå det hele på den halve tid.. men selve konceptet i at love ham gode oplevelser over et års tid, jamen den er jeg helt vild med.

0

Jeg vil altså gerne slå (endnu) et slag for min julegave til min kæreste, som var 12 dates - én date hver måned i året der kom. Det har bare været SÅ fedt og havde jeg ikke gjort det til jul, havde jeg gemt det til morgengave!

Min kæreste er også computer- og fotointeresseret, så jeg har besluttet at give ham et gammeldags (godt) kamera og en masse film og så skal have tage ét billede hver dag i ét år, af noget, som gør ham glad. Det skal være gammeldags for at man ikke kan se billedet med det samme og tage et nyt. Så fremkalder jeg dem og så skal vi sammen sætte dem i et album på vores 1 års bryllupsdag. Det passer også nogenlunde til 1 års bryllupsdag, som jo er papir-bryllupsdag :)

Han har snakket om, at han tager for få billeder af alt hvad han oplever, så det synes jeg selv er lidt smart fundet på.

Det er dog helvedes dyrt med de film, men morgengaver er jo generelt ret dyre, så det går nok :)

Mon du kan bruge et af de to som inspiration?! Håber ellers du finder på noget!

Edited by D+T
0

Annonce ♥

Vi var meget klassiske, og tænkte åbenbart begge på noget der kunne holde længe efter...

Jeg gav manden min et ur med indgravering bagpå med noget personligt tekst... han blev meget glad for det-

også selvom, at han ikke rigtig gik med ur- inden

:)

0