niinu

2 dage til den store dag, panikken træder frem

9 indlæg i dette emne

Hej piger.
Om to dage skal min forlovede og jeg skal giftes, så de sidste ting købes ind og de sidste ting er blevet planlagt.
Vi har valgt at vi holder kaffemik(åbenthus /kagebord ) til venner og bekendte efter vielsen, så der skal bages kager og ingredienserne er købt (de sidste idag), vi skal nemlig bage selv (er Grønlænder så både åbenthus og selve middagen gøres med Grønlandsk tradition).

Mine brudepiger skal hjælpe med at bage, men så sent som igår, kommer to af dem midt i travltheden (hvor jeg skulle købe de sidste ind osv osv) og spørger om de skal bage nu osv, tror at jeg i mit stress kom til at spørge "hvad fanden laver i her ?! har mega travlt, jeg giver lige lyd når jeg har de hele klar".
Er der også nogle af jer som er præget af at blive lidt "bridezilla"-agtig over at det snart er den store dag og folk gør bare ikke som man vil ? (Synes at alting irriterer mig lige for tiden :D )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt genkende reaktionen, den kommer gerne når jeg har lidt for meget at se til - og når folk så ikke gør som jeg tænker, ja så gør de klogest i at holde sig væk :shooter:

Jeg tror det er en helt naturlig reaktion, når der nu er lidt meget at håndtere.

Prøv at tage et skridt tilbage, tag en dyb indånding, få styr på hvad der skal gøres og sig til pigerne at du håber de står klar, men at du ringer når det er tid til at bage.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De sagde jeg pænt til dem efter "den lille anfald" :)
De tog det heldigvis pænt, og sagde at jeg ikke skulle tænke yderligere over det.

Det andet ting er, to af mine brudepiger (jeg har 5 :-O) har nogle kjoler, som de har afgivet forkert mål på, så nu er de for store og de fik kjolerne for fire dage siden xD hahah, så dem skal jeg nok også lige sy ind :D

Der er lige et par små ting som har afviget lidt fra planerne, men har så bare sagt "først det her, så må alle andre tages hånd om på"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er altså et år og otte dage til vi skal giftes, og jeg er allerede ved at blive fuldstændig bridezilla. Lige så snart vi snakker om brylluppet bliver jeg irritabel, og alt skal gøres på min måde. Min H2B forstår jo heldigvis godt at det bare er fordi jeg gerne vil have alt skal være perfekt. :tunge: Så mon ikke det du oplever er ganske normalt. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kender det udemærket :) vi står også og skal giftes i morgen og er egentlig ret godt med :) i eftermiddag skal vi til feststedet og dække bord og det syns jeg stadig der er noget tid til. Ergo har rastløsheden meldt sig i min krop da jeg ikke føler at der er så mange flere ting jeg kan forberede og så kan jeg også sagtens blive lidt irritabel :) har heldigvis en meget forstående kæreste :D så en bridezilla er der vel gemt i os alle ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer