JosephineL

Make-up, Bornholm

20 indlæg i dette emne

Bornholmske brude: er der nogen af jer der kender nogen der kommer ud og lægger make-up på dagen? Jeg skal jo til den lokale frisør og kan ikke overskue at skulle ud og køre for at få lagt make-up. Så lige nu tænker jeg at jeg lægger det selv. Men ved også at selvom det bliver ok så kan en pro eller det der ligner formentlig gøre det pænere endnu. Men jeg kan ikke rigtig finde nogen der gør det i den slags?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan ikke være frisøren også kan trylle en smule. Jeg snakkede med en frisør og hun sagde, at der var noget grundlæggende make up som del af uddannelsen, så hun ville godt kunne lægge lidt.

Ellers kan jeg desværre ikke hjælpe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke, hvor du skal til frisør, men inden jeg flyttede, havde jeg en frisør, der også lagde makeup.

Pernilles Klip i Rønne.

Hun er super sød og dygtig.

Ellers har jeg hørt gode ting om Hekseriet, men ved ikke, om de kører ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal du overnatte i svaneke eller hvor har du frisør?

Jeg skal faktisk det hele i Svaneke - vi skal holde fest, og overnatte, på Siemsens Gaard, og jeg skal også til frisøren i Svaneke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke, hvor du skal til frisør, men inden jeg flyttede, havde jeg en frisør, der også lagde makeup.

Pernilles Klip i Rønne.

Hun er super sød og dygtig.

Ellers har jeg hørt gode ting om Hekseriet, men ved ikke, om de kører ud.

Jeg har også hørt godt om Hekseriet, men ved heller ikke om de kører ud?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er så prøv at ring rundt... ellers får jeg tit at vide at jeg er god til det... ;) (just in case der er ingen der kan)

Er det noget du gør i? Og ville du være interesseret? Pris?

Jeg har det meste af det jeg tænker jeg skal have på, og jeg kan også godt selv. Men jeg ved bare at især øjenmakeuppen bliver pænere hvis en anden lægger det.

Skriv evt. en pm hvis du hellere vil kommunikere der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det er så prøv at ring rundt... ellers får jeg tit at vide at jeg er god til det... ;) (just in case der er ingen der kan)

Er det noget du gør i? Og ville du være interesseret? Pris?

Jeg har det meste af det jeg tænker jeg skal have på, og jeg kan også godt selv. Men jeg ved bare at især øjenmakeuppen bliver pænere hvis en anden lægger det.

Skriv evt. en pm hvis du hellere vil kommunikere der.

Jeg lægger ofte makeup på veninder, og køre ud og hjælper når de skal til store fester... så jeg prøver gerne... :) Men vil gerne ligge en prøve på dig først, også så vi kan snakke om hvilke farver osv. Hvilke farver tænker du??

Pris havde jeg ikke lige tænkt på... Hvad tænker du om den?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså aner ikke hvad sådan noget koster, det er årevis siden jeg har fået det gjort sidst og så kun sammen med at få sat hår, og vi har været flere afsted sammen. Så kom med et udspil. Tænker også det kommer lidt an på hvor på øen du er, og altså hvor langt du skal?

Jeg skal være meget meget naturlig. Bruger ikke meget makeup til daglig. Har lige fået taget boudoirbilleder og ser virkelig meget malet ud også på billederne synes jeg. Det gør ikke noget lige på de billeder men til brylluppet vil jeg rigtig gerne ligne mig selv. Så jeg tænker brune, måske med lidt gyldne nuancer til øjnene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er noget jeg har masser af... Bruger selv de farver meget.. :) Bruger heller ikke selv meget make up til daglig - så kan sagtens følge dig.. Hvis det skal være i svaneke så skal jeg køre små 30 km. Bor i Rønne... Men tager maks en halv time at køre dertil... Du kan tænke lidt over prisen... Hvor lang tid i forvejen (dage) kommer i til Bornholm?? Hvad siger du til en prøve make up først??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøvemakeup først vil være ideelt. Vi er på Bornholm fra den 1. om aftenen og bor i Boderne hele ugen. Eneste bagdel ved det er at der ingen, som i overhovedet ingen, telefon og netforbindelse er. Man skal "op af hullet" men det er vi formentlig også om dagen.

Altså jeg synes det der prisnoget er svært. 250 inkl prøvemakeup?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan vi sagtens sige... Ville også være mit bud, så helt perfekt herfra... :) Jeg kan jo sagtens kommer til boderne til prøvningen hvis det er?? Ved ikke om du har en dag det er bedst til pøve makeuppen??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan vi sagtens sige... Ville også være mit bud, så helt perfekt herfra... :) Jeg kan jo sagtens kommer til boderne til prøvningen hvis det er?? Ved ikke om du har en dag det er bedst til pøve makeuppen??

Jamen det lyder jo skønt. Eet hak til at sætte i planlægningen - puha, det har jeg brug for lige nu. Jeg kan altså også godt komme til Rønne hvis det er men ellers er det jo perfekt hvis du kan komme. Vi skal bo i sommerhus hos en veninde. Er der nogle dage der er bedst for dig? Og hvad med tidspunkt på dagen? Den eneste faste aftale vi har endnu er kl 13 tirsdag hvor vi har vielsessamtale. Så skal vi snakke med hotellet mandag eller tirsdag, jeg skal have fat i frisøren en af de dage også og så skal jeg også til blomsterhandleren. Måske onsdag sidst på eftermiddagen kunne være godt? Men en anden dag kan altså også godt lade sig gøre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan vi sagtens sige... Ville også være mit bud, så helt perfekt herfra... :) Jeg kan jo sagtens kommer til boderne til prøvningen hvis det er?? Ved ikke om du har en dag det er bedst til pøve makeuppen??

Jamen det lyder jo skønt. Eet hak til at sætte i planlægningen - puha, det har jeg brug for lige nu. Jeg kan altså også godt komme til Rønne hvis det er men ellers er det jo perfekt hvis du kan komme. Vi skal bo i sommerhus hos en veninde. Er der nogle dage der er bedst for dig? Og hvad med tidspunkt på dagen? Den eneste faste aftale vi har endnu er kl 13 tirsdag hvor vi har vielsessamtale. Så skal vi snakke med hotellet mandag eller tirsdag, jeg skal have fat i frisøren en af de dage også og så skal jeg også til blomsterhandleren. Måske onsdag sidst på eftermiddagen kunne være godt? Men en anden dag kan altså også godt lade sig gøre.

Ville det være for tidligt mandag?? For kom i tanke om at jeg skal aflevere eksamen den 6, så onsdag og torsdag er jeg nok lidt presset... Desværre.... Men hvis det kan blive mandag så kan jeg være der ved 15 tiden?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag sidst på dagen, altså efter 17-18 stykker er ok. Du siger bare et tidspunkt. Jeg sender dig lige en pm med mit telefonnummer, og så skal jeg lige have adressen fra min veninde, den har jeg glemt. Og tak!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer