Aganini

Min bryllupsinvitation - Feedback?

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

I aller sidste linje ville jeg fjerne OG, så der står - festen fortsætter til den lyse morgen. Jeg tror også jeg ville indsætte en eller anden lille krummelure i hver side - i sort.

Skal den monteres på noget eller bliver den printet sådan uden noget udenom (bare for at visualisere begge dele vil være flot) hvad er det der sidder under nederste linje??

Jeg kan rigtig godt lide farvespillet og skrifttypesammensætningen, men som sagt ville jeg lige krydre med en lille enkel krummelure i siden :) Fint arbejde og sød detalje med de øverste linjer :)

EDIT: Så skrev du lige det med kronhjorten imens jeg svarede :)

Redigeret af Dobbeltbrud
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow den er flot lavet! Fed effekt! Havde du tænkt dig at skriften skulle stå på "gennemsigtigt" papir yderst? det kunne måske lysne det?

Det var da en god ide! Kuverten er nemlig sort også... Jeg kunne måske lysne det med noget mit sølv tema :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aller sidste linje ville jeg fjerne OG, så der står - festen fortsætter til den lyse morgen. Jeg tror også jeg ville indsætte en eller anden lille krummelure i hver side - i sort.

Skal den monteres på noget eller bliver den printet sådan uden noget udenom (bare for at visualisere begge dele vil være flot) hvad er det der sidder under nederste linje??

Jeg kan rigtig godt lide farvespillet og skrifttypesammensætningen, men som sagt ville jeg lige krydre med en lille enkel krummelure i siden :) Fint arbejde og sød detalje med de øverste linjer :)

EDIT: Så skrev du lige det med kronhjorten imens jeg svarede :)

Den del jeg har copypastet til dig har nogle ekstra linjer der skal slettes, så du skal ikke lægge så meget i teksten.

- Den kommer til at sidde i en pocket envelope, som du lige kan få et billede af.

post-68127-0-75344400-1376029603_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er så fiiiiin :) - jeg synes det ser eksklusivt ud at den er mørk og enkel :) - jeg synes ikke du skal gøre mere ved den :) - men jeg er også 1000 gange mere til enkelt og pænt end sølvglimmer-100krummelurer-klistermærker-bånd-fnidderfnadder i et stort sammensurium :)

Vi havde også en mørkegrå farve som tema - den er så smuk til alle farver :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer