Sign in to follow this  
Followers 0
elisamus

Hvad med musik

12 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har valgt en dj. Et live band er fedt men der er ikke rigtig plads der hvor vi skal holde fest. Og derudover kender jeg heller ikke rigtig nogle jeg ville være sikker på var gode nok. Altså et live band er jo fedt hvis det er godt - men ikke hvis det ikke er. Vi er glade for valget der også har den ekstra bonus at vi nu også har musik under middagen.

0

Ekko :lol::lol:

De fleste bryllupsfester varer tidsmæssigt mellem 8 og 12 timer. Dvs. der kommer man ud i nogle overvejelser om køb af ekstratimer hvis man står når kl. er 1 eller 2 og ikke syntes det er tid at slutte festen. Det koncept vi kører er baseret på at folk ikke skal stå med sådanne overvejelser på deres bryllupsdag/nat. De skal vide at der er musik frem til det tidspunkt hvor de/feststedet vælger at slutte festen eller den dør naturligt ud. Så vi kører ubegrænset spilletid fra start til slut (dog er der indsat et max. på 12 timer af "sikkerhedsmæssige" årsager).

Du er velkommen til at indhente et tilbud hos os men det har jo lidt at sige hvor i landet det er. Vi er selv fra Nordsjælland men spiller i hele landet, også ind i mellem i Jylland hvor vi dog også har nogle gode kolleger vi kan henvise til

0

vi har valgt Diskobil (DJ) - vi havde overvejet band, men et band har tit den samme "lyd" hvis du kan følge mig :) så vil jeg hellere have en erfaren DJ som kan spille i op til 12 timer til en meget lavere pris - og så ved jeg præcis hvordan musikken lyder :)

0

Annonce ♥

Vi valgte DJ af hensyn til budgettet.

Hvis pengene er brugt andre steder, kan man også leje et godt anlæg (hvis man ikke har et selv) og så lave en playliste af partysange.

Det gir ikke helt samme stemning, som hvis man har dj eller band, men det kan sagtens bidrage til en god fest.

0

Løsningen med en pianist til middagen og en DJ bagefter er også en løsning som såvel vi, Jesper (Flashlight-gruppen.dk) og flere kolleger bruger. Der er bare ikke så mange der benytter sig af den løsning som vi har kaldt en pakkeløsning. Jeg tror det handler om at mange går bort fra pianisttanken når de finder ud af at en DJ også kan spille til de festsange som gæsterne kommer med og godt vil have den mere alsidighed og flow/udvikling i musikken som en DJ kan lave hen over en middag. Samtidig er DJ løsningen en billigere løsning.

Hvis pengene ikke til er det, så ville jeg også til enhver tid selv vælge en playliste/computerløsning fremfor en jukeboks. Der har I trods alt muligheden for selv at styre begivenhederne lidt via playlister.

0

Annonce ♥