melle7913

Vil en hvid skjorte passe til min kjole?

7 indlæg i dette emne

Kan se der er mange som har skrevet om dette emne, men er stadig virkelig meget i tvivl.

JEG har valgt at han skal ha et jakkesæt, i en meget mørkeblå farve, selvom jeg godt vidste at min kjole ikke blev helt hvid.

Og nu står vi så med det problem, at til det jakkesæt passer kun en hvid skjorte, ( synes jeg) men hvad synes i? Er virkelig bange for at vi ender med alt for mange farver, hvis i forstår hvad jeg mener. Det er jo umuligt at finde en skjorte som er lige så "mørk " som min kjole og samtidig passer til han sæt.

Så vil den hvide skjorte passe til kjolen eller skal vi finde en anden.??? ;)

Har virkelig fortrudt at jeg ikke bare sagde at det skulle være et sort jakkesæt TYPISK MIG!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså det vil se helt fint ud med en hvid skjorte til. Og bestemt meget bedre end en ivory skjorte til et mørkeblåt sæt tøj. Jeg ved godt mange siger at hvis kjolen er elfenbensfarvet så vil en hvid skjorte få den til at se snavset ud. Men jeg tvivler på ret mange andre end måske bruden selv vil tænke meget over det.

Har set lidt det samme med slør. Har for nylig købt et brugt slør fordi jeg skulle bruge det til fotos og ikke har fået mit eget endnu. Det slør var hvidt og så strålende ud sammen med kjolen, som jeg fik vist af hende jeg købte det af. Og hendes kjole var en ret mørk elfenben.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kan jeg se at du er fra fyn, så jeg vil lige anbefale dig at tage til odense i fab. lab. Min kæreste har købt sit jakkesæt derinde og ejeren har tre forskellige farver af hvide skjorter (hvid, ivory, creme) og kan ellers bestemt råde dig/jer rigtig godt i farvevalg :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer