Frklulo

Mandens veto- ingen tøsefarver

31 indlæg i dette emne

Hjælp....

Jeg er i tvivl om farvetemaet til mit bryllup.... Eller det vil sige JEG ved godt hvad jeg vil have, men H2B ( som jo også skal bestemme......lidt) vil ingen "tøsefarver" have. :(

JEG vil gerne have hvid/creme/gammelrosa og HAN siger sort/hvid.

Jeg synes vi sidder lidt fast, for jeg kan jo ikke komme igang med noget når det ikke er fastlagt. Heldigvis er det først til maj/juni vi skal giftes, så der er jo tid endnu...

Men har i haft samme problemer? Og hvad synes i?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kører rustic vintage, så det er meget i brunlige naturtoner, og blomster bliver formentlig hot pink (lyng) og grøn (orkideer med strejf af den pink farve i midten).

Fandt lige lidt forskellig inspiration, som måske kunne være noget.. ?

post-65672-0-70923200-1376004701_thumb.j

post-65672-0-19755500-1376004708_thumb.j

post-65672-0-56309800-1376004714_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eller hvad med en kombi af begges ønsker?

Hej soon2bemrsH.

Tusind tak for lidt inspiration. Jeg viste billederne til min H2B, og han synes faktisk godt om den sort/hvid/pink combi. :) Jeg troede bare at det blev for kedeligt, men det er jo faktisk mega flot. Måske skal det lige krydres med lidt pyntegrønt.

Tusind tak for hjælpen. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre, du kunne bruge det som inspiration :-) Du kan jo nærmest vælge den farve eller nuance rosa, det skal være, hvis det skal være sort/hvid, og der er rigtig mange fine indspark på Google - god fornøjelse :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Miss-Lena.

Det synes jeg også er rigtig flot. Jeg havde faktisk selv noget i tankerne a la dette, da manden nedlagde veto mod tøsefarver. Men så var det for duset. :(

Åååååååh det er SÅ svært når han har en mening.... Men jeg er da glad for at han vil være med i planlægningen. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg synes også dette kan være enormt svært!
Jeg vil heller ikke selv have det for tøset, da jeg også synes det skal afspejle ham! Vi kører derfor også idet hvide/sort men med lidt af det lime :) (som udgangspunkt) er ikke så langt endnu!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes også dette kan være enormt svært!

Jeg vil heller ikke selv have det for tøset, da jeg også synes det skal afspejle ham! Vi kører derfor også idet hvide/sort men med lidt af det lime :) (som udgangspunkt) er ikke så langt endnu!

Hejsa.

Lige pt. er VI ude i noget lilla/fushia/grøn/hvid. Så kører vi uden om pink og lyserød. Men det kan nå at ændre sig MANGE gange endnu. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke farver synes din H2B er tøsefarver? Og er det både de lyse og mørke nuancer?

Hej britsen914.

Tøsefarver for h2b er lyserød og pink.

Vi er ude i noget a la det her. Dog skal den lyserøde skiftes ud med en fuchsia. Og så måske en grøn løber i midten.

post-67546-0-96405700-1378585064_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undersøger lige de farver der... fuchsia og grøn....

smileys er nemt nok.... Oppe ved siden af det orange a er der en smiley på, trykker du på den kommer de frem i bunden af tekstboksen og der kan du så vælge ud... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undersøger lige de farver der... fuchsia og grøn....

smileys er nemt nok.... Oppe ved siden af det orange a er der en smiley på, trykker du på den kommer de frem i bunden af tekstboksen og der kan du så vælge ud... :wink:[/

Ehmmm.... Sådan hvor er det orange a?? Jeg er på iPad?? Findes det der på??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja når du trykker besvar.. Så lige over tekstboksen, er der en masse tind du kan bruge... Du kan ændre størrelse på skriften, hvilken skrift det skal være osv. I den øverste linje skulle der meget gerne være en smiley som du skal trykke på...

Men kommer da helt i tvivl om den dukker op på din ipad, når du skriver sådan....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer