RikkeD

Vintage inspireret i egen Festsal og Have. Beretning opdat. 18/09

566 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tænkt at jeg først finder din tråd nu! Det er super fedt at følge med i dine tanker om at skulle stå for det hele selv - det skal vi også. Reception i mine forældres have og middag i et forsamlingshus. Jeg er vild med dine tømmermandskits, jeres STD, festsalen .. der er så mange fine ting :) Og hvor er det bare en smuk søn, I har fået.

Tænk engang - om 6 måneder, har I tømmermænd sammen med alle jeres gæster og I er ægtefolk. Det er vildt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak Alle Sammen. Så er det pludselig meget virkeligt når man når under 6 mdr :)

Tænkt at jeg først finder din tråd nu! Det er super fedt at følge med i dine tanker om at skulle stå for det hele selv - det skal vi også. Reception i mine forældres have og middag i et forsamlingshus. Jeg er vild med dine tømmermandskits, jeres STD, festsalen .. der er så mange fine ting :) Og hvor er det bare en smuk søn, I har fået.

Tænk engang - om 6 måneder, har I tømmermænd sammen med alle jeres gæster og I er ægtefolk. Det er vildt!

Tak tak, jeg er super glad for at skulle holde det hjemme. Det er jo så personligt som det overhovedet kan blive :D
Hopper ind og ser din tråd om lidt :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var et smut i LIDL i dag. Det gav 2 sæt af fine "lOVE" bogstaver. Er sikker på de kommer til at passe perfekt ind. Dog skal de lige males om i vores farver biggrin.png


Også til den sølle pris af 30 kr pr sæt. Tænker de kommer til at stå på buffetvognene til receptionen. Eller det ene inde ved middags buffet bordet....



Min mobil er smadret sad.png Men håber i selv kan finde bogstaverne i deres reklame for denne uge hvis i er interesseret biggrin.png


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vægttab / Brudekjole

I dag havde jeg besøg af veninderne til tøsehygge snakke frokost. Total hygge.

Samme veninder var med da jeg købte min kjole. Jeg har købt min kjole for lille med vilje. Jeg vil og skal tabe mig inden brylluppet. Er også igen og nået et stykke af vejen.

Mens vi hyggede blev vi hurtigt enige om at vi skulle se hvor langt der var igen inden jeg kunne passe kjolen.

1 cm også kan den lukkes.... JUBEL !! Vil stadig tabe mig mere, men nu kommer kjolen i brug uanset hvad ha ha....

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vægttab / Brudekjole

I dag havde jeg besøg af veninderne til tøsehygge snakke frokost. Total hygge.

Samme veninder var med da jeg købte min kjole. Jeg har købt min kjole for lille med vilje. Jeg vil og skal tabe mig inden brylluppet. Er også igen og nået et stykke af vejen.

Mens vi hyggede blev vi hurtigt enige om at vi skulle se hvor langt der var igen inden jeg kunne passe kjolen.

1 cm også kan den lukkes.... JUBEL !! Vil stadig tabe mig mere, men nu kommer kjolen i brug uanset hvad ha ha....

SÅDAN!!!! Hvor er du sej. Keep up the good work :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dagens DIY projekt DONE !!

Har lavet "In case of Cold Feet" til Gomzilla'en. Endnu en ting til hans lille Rescue kit til morgenen for brylluppet hvor vi ikke er sammen :D

Har holdt det helt enkelt og simpelt.

Strømperne er købt på Ebay. Kostede under 100 kr. Billigt men sødt syntes jeg :)

post-62315-0-60960100-1425745379_thumb.j

Selve "Mavebæltet" om strømperne er jo ret simpelt og nemt. Limet sammen på bagsiden med limpistol .

post-62315-0-46190400-1425745502_thumb.j post-62315-0-79928000-1425745532_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dagens DIY projekt DONE !!

Har lavet "In case of Cold Feet" til Gomzilla'en. Endnu en ting til hans lille Rescue kit til morgenen for brylluppet hvor vi ikke er sammen :D

Har holdt det helt enkelt og simpelt.

Strømperne er købt på Ebay. Kostede under 100 kr. Billigt men sødt syntes jeg :)

attachicon.gif2015-03-06_16-14-53_971.jpg

Selve "Mavebæltet" om strømperne er jo ret simpelt og nemt. Limet sammen på bagsiden med limpistol .

attachicon.gifst.jpg attachicon.gifstr.jpg

hvor er de gode de sokker det til din mand :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er de bare fine. Kan du ikke smide linket til os andre, der er forelsket i den ide?

Hvad putter du ellers i hans på bryllupsdagen-kit?? Det er bare så sød og dejlig en ide at jeg hermed har hapset den :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor er de gode de sokker det til din mand :loveshower:

Tak :)

Sikke nogen fine strømper. Super sød ide med det hjemmelavede "mavebælte" :-)

Tak, helt vildt nemt diy projekt :)

Ej hvor er de fine.

Tak :)

Ej hvor er de bare fine. Kan du ikke smide linket til os andre, der er forelsket i den ide?

Hvad putter du ellers i hans på bryllupsdagen-kit?? Det er bare så sød og dejlig en ide at jeg hermed har hapset d

Tak :)

Deler gerne, Strømperne er købt her : Link

Indtil videre kommer der strømperne.

Lommelærke med skrift jeg allerede har købt (Til nerverne). Se tidligere indlæg om det ;)

Ur kan jeg ikke komme i da han fik nyt i julegave, men overvejer at købe et væggeur (Så du ikke sover over).

Ellers et lommetørklæde vil jeg have købt (Hvis du bliver lidt følsom).

Måske en ny parfume (----).

Mint pastiller (til et frisk kys ;) ).

Boxershorts med skrift (Så alle ved du er min). Link

Et boudoirbillede (Så du ved husker hvem du venter på ;)

I paranteserne har jeg skrevet hvad jeg forventer at skrive på hver ting. Håber det giver mening.

Havde overvejet ting som barberskum mm. men det pakker han jo selv og dette er jo en overraskelse.

Redigeret af RikkeD
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor er de gode de sokker det til din mand :loveshower:

Tak :)

Sikke nogen fine strømper. Super sød ide med det hjemmelavede "mavebælte" :-)

Tak, helt vildt nemt diy projekt :)

Ej hvor er de fine.

Tak :)

Ej hvor er de bare fine. Kan du ikke smide linket til os andre, der er forelsket i den ide?

Hvad putter du ellers i hans på bryllupsdagen-kit?? Det er bare så sød og dejlig en ide at jeg hermed har hapset d

Tak :)

Deler gerne, Strømperne er købt her : Link

Indtil videre kommer der strømperne.

Lommelærke med skrift jeg allerede har købt (Til nerverne). Se tidligere indlæg om det ;)

Ur kan jeg ikke komme i da han fik nyt i julegave, men overvejer at købe et væggeur (Så du ikke sover over).

Ellers et lommetørklæde vil jeg have købt (Hvis du bliver lidt følsom).

Måske en ny parfume (----).

Mint pastiller (til et frisk kys ;) ).

Boxershorts med skrift (Så alle ved du er min). Link

Et boudoirbillede (Så du ved husker hvem du venter på ;)

I paranteserne har jeg skrevet hvad jeg forventer at skrive på hver ting. Håber det giver mening.

Havde overvejet ting som barberskum mm. men det pakker han jo selv og dette er jo en overraskelse.

Tusind tak for linket og ideerne til hvad jeg kan komme i hans kit. Synes det er så sød en ide.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er de gode de sokker det til din mand :loveshower:

Tak :)

Sikke nogen fine strømper. Super sød ide med det hjemmelavede "mavebælte" :-)

Tak, helt vildt nemt diy projekt :)

Ej hvor er de fine.

Tak :)

Ej hvor er de bare fine. Kan du ikke smide linket til os andre, der er forelsket i den ide?

Hvad putter du ellers i hans på bryllupsdagen-kit?? Det er bare så sød og dejlig en ide at jeg hermed har hapset d

Tak :)

Deler gerne, Strømperne er købt her : Link

Indtil videre kommer der strømperne.

Lommelærke med skrift jeg allerede har købt (Til nerverne). Se tidligere indlæg om det ;)

Ur kan jeg ikke komme i da han fik nyt i julegave, men overvejer at købe et væggeur (Så du ikke sover over).

Ellers et lommetørklæde vil jeg have købt (Hvis du bliver lidt følsom).

Måske en ny parfume (----).

Mint pastiller (til et frisk kys ;) ).

Boxershorts med skrift (Så alle ved du er min). Link

Et boudoirbillede (Så du ved husker hvem du venter på ;)

I paranteserne har jeg skrevet hvad jeg forventer at skrive på hver ting. Håber det giver mening.

Havde overvejet ting som barberskum mm. men det pakker han jo selv og dette er jo en overraskelse.

Tusind tak for linket og ideerne til hvad jeg kan komme i hans kit. Synes det er så sød en ide.

Skal nok opdaterer hvis jeg finder på mere, og det må du også meget gerne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I morgen går turen til tyskland efter telte.

Fed service de har dernede. De var pillet af hjemmesiden, men skrev til dem og vupti så skal der hentes 3 store telte.

Bliver hyggeligt men hårdt lige efter arbejde, hjem og hente børn. Aflevere dem hos svigermekanikken også afsted :)

Glæder mig nu til endnu et kæmpe kryds der kan sættes på bryllupslisten. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I morgen går turen til tyskland efter telte.

Fed service de har dernede. De var pillet af hjemmesiden, men skrev til dem og vupti så skal der hentes 3 store telte.

Bliver hyggeligt men hårdt lige efter arbejde, hjem og hente børn. Aflevere dem hos svigermekanikken også afsted :)

Glæder mig nu til endnu et kæmpe kryds der kan sættes på bryllupslisten. :)

hvor fedt at i kan hente teltene alligevel, det er da hva man kan kalde for service

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer