RikkeD

Vintage inspireret i egen Festsal og Have. Beretning opdat. 18/09

566 posts in this topic

Annonce ♥

Ejj havde slet ikke set eller opdaget noget før nu, men er altså også lidt fraværende på, snart barnedåb og vildt meget jeg skal nå ;-)

Ville gerne have givet mere, men håber du kan bruge det :-)

Er ked af at høre med din bedstefar. I er hårdt ramt,alle dødsfald uanset deres alder er hårdt. Føler med jer :'(

0

Kirken er booket...

Jeg havde idag besøg af den nye præst i vores sogn. Utrolig sød pige (kun 34 år). Hyggeligt at snakke med hende.

Vi skulle snakke dåb. Vi har jo dåb for den mindste præcis om en uge.

Da vi sad og snakkede om løst og fast fik jeg nævnt om bryllup i Albøge kirke næste år. Hun skrev det ind med det samme og vi aftalte jeg for en sikkerheds skyld skulle sende en mail til sekratæren med datoen.

Fantastisk. Spørg lige om manden lige syntes det hele blev virkeligt a1221.gif

0

Haha.. Fedt, at det lige gik op for manden hvad han er gået ind til :wink: Ej, dejligt at det er booket, for det bliver bare SÅ meget mere virkeligt! Held og lykke med dåben (glæder mig til billeder!) (Vores) Oliver skreg under hele dåbsritualet :super:

0

Annonce ♥

Haha.. Fedt, at det lige gik op for manden hvad han er gået ind til :wink: Ej, dejligt at det er booket, for det bliver bare SÅ meget mere virkeligt! Held og lykke med dåben (glæder mig til billeder!) (Vores) Oliver skreg under hele dåbsritualet :super:

Takker :) Nu kommer der billeder ;) Og Carl var en lille Helt under hele forløbet. Ikke en lyd selvom han var vågen :)

0

BARNEDÅB 16 MAJ 2014

Så kom dagen for Carls barnedåb. Vi var jo meget heldige med det skønne vejr og havde en så vild lækker dag.

Som altid har jeg ikke selv fået taget billeder under festen. Men tog dog billeder af pynt og borddækning inden gæsterne kom samt dagen før. Dem får i lov til at se.

Det føltes næsten som en lille generalprøve da mange af tingene blev lavet lidt i trods for at H2B skulle se hvad han sagde nej til, til vores bryllup.

Og gæt en gang. ALLE de ting kunne han pludselig rigtig godt lide da han så hvor glade vores gæster blev for det hele.

Daisy (Gybbelgobbel) har jo lavet vores indbydelser mm. ´Der fra brugte jeg også tagséne til bordkort. Selvom der faktisk stod "Indbydelse" på dem under deres navn. Men de gæster jeg snakkede med om det havde slet ikke opdaget det, så skyndte mig at holde mund og nyde hvordan alle var inponeret over detaljerne. Selv mændene nævnte det til mig. Og så er der sgu noget om det :tunge:

Selv dagene herefter får jeg smsér om hvor god en dag det var, hvor mange lækre detaljer der var. Børneforældre var især vilde med aktivitetsposerne. Klart, det gjorde det hele lidt nemmere for dem. Børnene hang dem ikke om benene for de havde noget at lave. Børnenes generthed overfor andre børn var også væk fordi de alle jo skulle se om de havde fået de samme ting. ALT i ALT en kanon ting med aktivitsposer til børnene, anbefales 200 % hvis man kan det :tunge:

Nu til lidt billeder :loveshower:

Børneposer. De var en fejlbestilling på amazon. Alt for store. MEN PERFEKTE til aktivitetsposer. Har desværre en "million" af dem jeg aldrig får brugt :wink:

Printet direkte på poserne, desværre drillede min printer lidt så det desværre ikke stå knivskarpt. Men børnene er jo ligeglade. De rendte og spurgte deres forældre en million gange hvornår de måtte åbne, og hvad der mon var i. Så de var lykkelige da de endelig måtte åbne. Der var: Sæbebobler, slikpose, popslik, papsugerør, blyant, farvekridt, viskelæder formet som en and og en tegneblok.

post-62315-0-97329500-1400528284_thumb.j

Børnebordet og kæmpe balloner:

post-62315-0-48762200-1400528615_thumb.j

Salen set oppe fra repoén som bliver til teenagerværelse til sommer ;) :

post-62315-0-55890300-1400528657_thumb.j

Salen set nede fra baren :

post-62315-0-32277800-1400528801_thumb.j

Baren :

Der var opstillet en af vores indkøbte "Drinkdispenders" som egentlig er købt til brylluppet. Men dette var jo nærmest en generalprøve.

Så der var lavet (Semi-)hjemmelavet lemonade som til de voksne blev blandet med Asti til LÆKRE mimosa. F... Det smagte godt....

Det bliver helt sikkert brugt til brylluppet med 2 variationer (har jo heldigvis 2 dispenders). De var et HIT ! Så til jer der ventede på en test-opdatering er den hermed. TOTAL POSITIV :loveshower:

post-62315-0-66300500-1400528827_thumb.j

Baren set fra bagsiden. Vi mangler at male underskabene sorte så de matcher :pokey:

post-62315-0-99601100-1400529053_thumb.j

Borddækning og menu :

post-62315-0-87768200-1400529099_thumb.j

Vandflasker :

Hvis det ikke kan ses står der " Velkommen Baby Carl" og på bagsiden står der noget i stil med "Ingredienser: 100% knus !00 % kærlighed 100% kys"

post-62315-0-79184900-1400529223_thumb.j

Sidst, en kage med en and selvfølgelig. Mine kager blev ikke "Up to standard". Men havde simpelthen ikke tid nok efter at have lavet alt maden :oops:

post-62315-0-06934600-1400529233_thumb.j

Det var så vores barnedåb :)

Edited by RikkeD
0

Annonce ♥

Hvor ser det bare så hyggeligt ud, der jo nok desværre stor risiko for at jeg ikke kan få børn selv, men et af vores vennepar skal være forældre og jeg har allerede sat mig tungt på posten som party planner ;-)

0

WOW hvor er det gennemført, det ser så fint ud. Jeg er vild med den gule badeand-tema:-)

Flot, jeg er sikker på jeres bryllup også bliver mega gennemført:-)

Smuk 'generalprøve' :wink:

Takker :)

Hvor ser det bare så hyggeligt ud, der jo nok desværre stor risiko for at jeg ikke kan få børn selv, men et af vores vennepar skal være forældre og jeg har allerede sat mig tungt på posten som party planner ;-)

Så er der jo altid alternativer :) Min bror har to skønne døtre, adopteret fra Kina.

Hvis du skal bruge små badeænder siger du bare til. Minus dem som mange af børnene tog med hjem så har jeg 48 tilbage ;)

0

WOW hvor er det gennemført, det ser så fint ud. Jeg er vild med den gule badeand-tema:-)

Flot, jeg er sikker på jeres bryllup også bliver mega gennemført:-)

Smuk 'generalprøve' :wink:

Takker :)

Så er der jo altid alternativer :) Min bror har to skønne døtre, adopteret fra Kina.

Hvis du skal bruge små badeænder siger du bare til. Minus dem som mange af børnene tog med hjem så har jeg 48 tilbage ;)

Det skal jeg huske, de er såååå søde de badeænder :-)

0

Annonce ♥

Hold nu op hvor ser det bare godt ud! :super:

Sikke flot jeres bar er og det ser rigtig godt ud med dispenseren. Den ser større ud fyldt, så det giver en kanon effekt. Tak for opdateringen på den også.

Sidst med ikke mindst Tillykke med bettemandens dåb. :loveboard:

0

Annonce ♥

Fedt sted og fantastiske detaljer:-)

TAK :loveshower:

Wow hvor en fantastisk gildesal! Sidder jo her og bliver helt misundelig hihi

Og sikke en masse flotte detaljer - hatten af! :loveshower:

TAK Vi elsker også vores gildesal. Dog er den nok desværre kun stor nok til afterparty til brylluppet. Men bruges skal den da :loveshower:

Fedt at læse, at mimosabar var et hit, det skal vi jo også have til vores bryllup

Kæmpe succes, takker for inspirationen :BKSTREET:

total gennemført :loveshower: det ser total godt ud

TAK :loveshower:

Hold nu op hvor ser det bare godt ud! :super:

Sikke flot jeres bar er og det ser rigtig godt ud med dispenseren. Den ser større ud fyldt, så det giver en kanon effekt. Tak for opdateringen på den også.

Sidst med ikke mindst Tillykke med bettemandens dåb. :loveboard:

Vi er virkelig også glade for den bar. Byggede den sidste år til H2Bs 40 års fødselsdag. Den var et kæmpe hit. Gæsterne elskede at mixe drinks og hygge i baren.

Dog tror vi at vi ender med en bartender til Brylluppet.

Tak, det var en skøn dag og bettemand var SÅ dygtig :loveshower:

Hvor er jeres sal bare super lækker

Og barnedåben ser jo total gennemført ud

Igen tak :loveshower: Salen er jo ikke færdig, men det bliver den inden brylluppet. Det er jo evighedsprojekt med sådan et nedlagt landbrug :tunge:

0

Annonce ♥

Sikke en fin gildesal - ser super hyggeligt ud

Tak :loveshower:

Min H2B er dygtig, må godt rose når det er fortjent he he :wink: Gotta love it :wink:

Syntes jo bestemt vi har en helt fantastisk sal. En skam vi bliver så mange at vi ikke kan være i den til brylluppet. Men så har vi bestemt at afterpartyet bliver derinde :loveshower:

0

Sikke en fin gildesal - ser super hyggeligt ud

Tak :loveshower:

Min H2B er dygtig, må godt rose når det er fortjent he he :wink: Gotta love it :wink:

Syntes jo bestemt vi har en helt fantastisk sal. En skam vi bliver så mange at vi ikke kan være i den til brylluppet. Men så har vi bestemt at afterpartyet bliver derinde :loveshower:

hehe ja det må man bestemt :wink:

Og det er da en vildt god ide at holde afterparty derinde - det vil den også egne sig godt til. :balloon:

0

Save the date.... eller.... ????

H2B's velkomsttale til barnedåben:

(For historie... Alle joker med at jeg er højgravid med barn nr. 6 til jul)

H2B : Jeg vil gerne sige velkommen, vi er rigtig glade for I ville komme igen i år til barnedåb.

Og tak for alle de flotte gaver til Carl.

Der er mad udenfor og vi starter ved det bord (En joke fordi nogen selvfølgelig lagde op til de ville have først men de skulle få sidst)

Værsko....

Mig : Hov du glemmer noget....

H2B : Hvad??

Mig : Du ved det med næste år...

H2B : Nårrhhh ja... OGSÅ holder vi selvfølgelig en stor fest igen til næste år hvor I alle er inviteret. Men vi skal nok give jeres flere informationer inden....

Gæsterne i munden på hinanden.... : * ER HUN GRAVID IGEN ???

H2B : Grinene men siger intet...

Mig : Griner sørme også og holder hænderne uskyldigt ud til siden uden at sige noget he he

Nogle få vidste det men de holdte tand for tunge og sad bare og smågrinede.

Mange regnede den først ud sidst på dagen eller da de fik det afvide af andre gæster eller fra os selv

Så nu er der jo nærmest lavet en form for Save The Date :loveshower:

Edited by RikkeD
0

Er du da tosset en lækker gildesal i har :) der kan da vist holdes mange gode fester der!

Det ser bare super godt ud! Lækkert med en generalprøve på ideerne til bryllup!

0

Er du da tosset en lækker gildesal i har :) der kan da vist holdes mange gode fester der!

Det ser bare super godt ud! Lækkert med en generalprøve på ideerne til bryllup!

Den har tjent sig hjem mange gange allerede :biggrin: Den er bygget på 70 % genbrugsmaterialer. Det er jo fedt at genbruge og samtidigt spare penge ikke :blink:

Nu var vi jo også heldige at have en hel lade vi kunne bygge om :tunge: Jeres er filme da også blevet toplækker. Man kan sagtens se alt den energi og kærlighed der var lagt i den :loveshower:

0