RikkeD

Vintage inspireret i egen Festsal og Have. Beretning opdat. 18/09

566 posts in this topic

Jeg er her stadig....

Er startet med at arbejde så tiden flyver afsted. Men tankerne om bryllup er der da stadig, bare i mere stille Wedding-Mode ;) Men følger stadig med i alles tråde så godt som muligt :D

Har fundet et job som konditor så det er jo fantastisk. Samtidig et sted hvor der ikke er en stresset atmosfære. Det er fantastisk at man stadig kan have energi og overskud til familien efter man har fået fri.Ikke en luksus jeg er vant til ;) Ikke mere nat arbejde. Når jeg arbejder weekend møder jeg kl 5 hvilket jo er et dejligt tidspunkt :D

Er bare super glad for det nye job :D

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Takker :)

Er godt i gang. 3 uge på arbejde starter i morgen. Sikke tiden flyver. Det er jo vildt, nu er der jo kun 9 mdr og knap 2 uger til dagen. Jeg må vist tage mig sammen og få lavet flere bryllups diy projekter snart. Ellers går det vist galt. he he

0

Hvor er det en spændende tråd :-) Jeg bliver fantastisk inspireret af at se alle de ting du/I selv har lavet og jeg glæder mig til at følge med i de yderligere forberedelser, jeg kan sagtens genkende din forbløffelse over hvor stærkt tiden går. Jeg har selv sat små afmærkninger i min kalender som tæller ned når vi når en månedsmilepæl og jeg synes sgu jeg støder på dem hele tiden ;)

0

Hvor er det en spændende tråd :-) Jeg bliver fantastisk inspireret af at se alle de ting du/I selv har lavet og jeg glæder mig til at følge med i de yderligere forberedelser, jeg kan sagtens genkende din forbløffelse over hvor stærkt tiden går. Jeg har selv sat små afmærkninger i min kalender som tæller ned når vi når en månedsmilepæl og jeg synes sgu jeg støder på dem hele tiden ;)

TAK :loveshower:

Altid rart når andre syntes om ens tråd :loveshower:

Jeg kan mærke julen fylder mest pt. Så bryllupsdiy venter vist til januar :wink: -Måske... ha ha

Har du en tråd? Må hellere lige tjekke.

0

Annonce ♥

Glædelig jul og Godt nytår til alle Zillaer loveshower.gif

Med julen godt overstået er jeg endelig ved at være klar til at tænke på bryllup igen. Med kun 7½ mdr tilbage er det vist også ved at være på sin plads. Især fordi arbejde kommer til at fylde meget i det kommende år. Så må vist hellere igang for tiden render fra mig. tongue.png

Heldigvis har vi fundet disse fantastiske søde vintage favor æsker som vi begge er vilde med.

post-4436-0-25597000-1419886705.jpg

De er købt på lightinthebox og var simpelthen så billige at jeg ikke skulle behøve det som diy projekt biggrin.png

Så fedt hver gang der kommer et flueben ved et punkt på bryllupslisten biggrin.png

0

OMG !!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Jeg er helt vild med dette billede. Hvem der lige havde mulighed for at få lavet sådan et par sjove "Full-Size cardboard people" (he he aner ikke lige hvordan jeg skulle beskrive dem :tunge: )

post-62315-0-95787300-1420490153_thumb.j

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Damn det er en fed ide...... :loveshower:

ja helt vildt sjovt:)

Hvor pokker kan man få lavet dem?? :) :)

Min h2b mener at disse kan lave dem, du kan evt skrive en mail til dem og forhører om muligheden og pris mv

http://www.mediamouse.dk/

0

Hvis du kan få dem printet i stor størrelse tænker jeg at man kan klæbe dem på MDF med decoupagelak og så skære dem ud med stiksav hvis man er kreativ

Du er dælme genial Camilla, du har bare svar på det hele :cheerleader3::cheerleader3:

0

Annonce ♥

Damn det er en fed ide...... :loveshower:

ja helt vildt sjovt:)

Hvor pokker kan man få lavet dem?? :) :)

Min h2b mener at disse kan lave dem, du kan evt skrive en mail til dem og forhører om muligheden og pris mv

http://www.mediamouse.dk/

det prøver jeg att tjekke. Min H2B er dog ikkehelt overbevist;)

0