RikkeD

Vintage inspireret i egen Festsal og Have. Beretning opdat. 18/09

566 indlæg i dette emne

Den er nemlig Nuser =) minder mig om den film med Dirch passer hvor han er rig ungkarl. Kan ikke huske hvad den hedder.

Det er "Pigen og millionæren" :tunge:

NEMLIG..... =)

Hmm efter et hurtigt tjek kan jeg se jeg huskede forkert, det er en cabriolet de kører rundt i, i pigen og millionæren :P

Gør nu ikke bilen mindre fed :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drinks dispenders.

Snakkede med H2B i går om nogle "drink dispenders" som jeg havde set på Sarangs tråd. Syntes de var virkelig fine og passede perfekt til en havereception med vintagefeeling som vi går efter.

DOG var vi begge enige om at med det antal vi bliver er de helt sikkert ikke store nok.

Så vi bestilte i går nogle andre. Ikke så Vintage desværre. Men de er stadig fede og vildt praktiske. Og her tænker jeg også på kommende konfirmationer, børnefester mm.

Disse blev dog bestilt fra USA men prisen (Selv hvis der skulle komme ekstra gebyrer fra post dk) er stadig god. Så bestilte selvfølgelig 2.

Er en god ide, vi kan gøre dem klar om fredagen så serveringspersonalet kun skal sørge for is og danskvand i.

Letter også deres arbejde. De får rigeligt at se til om aftenen.

$T2eC16F,%21yUE9s6NEHTsBR,8qOU4+%21~~60_

Redigeret af RikkeD
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er så misundelig!! Vil også have drinks dispensere, men H2B synes det er for dyrt:( Kunne man ikke tilføje lidt vintage feel ved at putte lidt blonde rundt om eller beklæde foden med et eller andet?:)

Størrelsen passer bedre til os end dem i glas. H2B kunne heldigvis sagtens se vi ville få dem brugt igen =)

Ja har også været ved at tænker kender på om de kunne pyntes lidt =)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EBay =) du får lige et link =)

Elsker de er beskrevet som"unbreakable" min familie påstår nemlig jeg er enormt klodset ;)

http://www.ebay.co.uk/itm/190826232186?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubiiiiiiii =)

11 dage efter køb på eBay er vores "drink dispenser" allerede kommet. Hele vejen fra USA og umiddelbart ingen ekstra told =)

De er lige som forventet, glæder mig allerede til at de skal i brug. Tror vi afprøver dem til barnedåben som nok bliver i april =)

Er så vild med dem ♥♥♥♥♥

post-62315-0-03659900-1384859288_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiiiiiii =)

11 dage efter køb på eBay er vores "drink dispenser" allerede kommet. Hele vejen fra USA og umiddelbart ingen ekstra told =)

De er lige som forventet, glæder mig allerede til at de skal i brug. Tror vi afprøver dem til barnedåben som nok bliver i april =)

Er så vild med dem ♥♥♥♥♥

De er altså også rigtig fine. Jeg kan godt forstå du forelskede dig i dem.

Jeg kigger selv lidt, men ved ikke helt om vi skal have eller ej. De ville skulle bruges til vore bubbletea bar og jeg tænker hvor lang tid kan de isterninger mon holde haha.. Meget praktisk tænkt, da vores "søde" afdeling er lukket af for gæsterne indtil buffetten er overstået. Og jeg kan ikke rigtigt snige nogen forbi uden det bliver opdaget undervejs...

Giv lige et praj hvis du tester den af. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ser virkelig find ud!!!:)

Taaak :D

Ej, de er godt nok fine... :thumbsupsmileyanim: Jeg vil også ha' sådan nogle.. Og dine sko savler jeg stadigvæk over :griner:-

Også var de ikke specielt dyre :)

Skoene får malet bunden i dag, er spændt på hvordan det vil se ud. Overvejer om det er "overkill" at skrive mit kommende efternavn på bunden i samme skrifttype og farve som louboutin gør ;) som sagt, det er under overvejelse.

Venter stadig på mere lim, når det er kommet begynder jeg på ballerinaerne =)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor er de blevet flotte dine sko. Jeg beunderer at du finder tid til at lave dem med hele børneflokken. -Og ikke mindst at du kan gå i dem. :o:)

Tipper du mig ikke lige om hvor du købte dine sten?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

EBay =) du får lige et link =)

Elsker de er beskrevet som"unbreakable" min familie påstår nemlig jeg er enormt klodset ;)

http://www.ebay.co.uk/itm/190826232186?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Tak :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

e name="Namak" post="1404813" timestamp="1385494543"]Hold da op hvor er de blevet flotte dine sko. Jeg beunderer at du finder tid til at lave dem med hele børneflokken. -Og ikke mindst at du kan gå i dem. :o:)

Tipper du mig ikke lige om hvor du købte dine sten?

tak :-) børnene sover jo også engang i mellem he he

Stenen er købt på ebay, du får lige et link

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer