RikkeD

Vintage inspireret i egen Festsal og Have. Beretning opdat. 18/09

566 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Jammen Rikke jeg venter spændt på babynyheder.. Hvorfor pokker er der ikke kommet nogle endnu. Du skal jo ikke klemme sammen men presse i stedet.. hihi.. Håber du har det godt. :biggrin:

0

Jammen Rikke jeg venter spændt på babynyheder.. Hvorfor pokker er der ikke kommet nogle endnu. Du skal jo ikke klemme sammen men presse i stedet.. hihi.. Håber du har det godt. :biggrin:

prøver skam alt.... tror bare han hygger sig for meget derinde. Han havde termin den 26 dec og jeg frygtede det blev midt i julefrokosten. Men neeej den lille herre vil ikke ud... moderen kan snart ikke vente mere, glæder mig til at kunne at komme over bækkenløsningen og de andre skavanker jeg har fået denne gang ;-)

Så send stadig gerne ve støv :-)

0

Annonce ♥

Jeg sender al mit ubrugte ve-støv til dig, søde Rikke.. Jeg gik 10 dage over med lillebror, inden jeg blev "sat i gang" - hold nu scheisse, hvor var ventetiden laaaaaaang indtil den onsdag! Håber lillebror snart titter ud til jer :loveshower:

Held og lykke :hug: (Godt jeg er færdig med det pjat, haha :floejt: )

0

Hver gang jeg kigger og du ikke har skrevet i din tråd tænker jeg: "det er nu, det er nu.. Altså er det så nu det er nu? Jeg tænker så meget på dig og under dig alle de veer der skal bruges så baby kan komme og sige hej på BK.

Så hep hep svedske vi er vist en del der hepper på dig... :cheerleader3::cheerleader3:

0

Jeg tænker også, at der enten er kommet en lille mand eller også er han liiiige på trapperne.. Herlev Hosp. hvor jeg fødte "må man" gå 10 dage over tid og så bliver man tilbudt igangsættelse.. De dage er vidst opbrugt fra lillebrors side!!

Jeg hepper også med på sidelinien og håber du flasher et billede af lillefyren, selvom det ikke er bryllupsrelateret :cheerleader3:

0

Ej hvor hyggeligt … Vidste slet ikke der var en bryllupsbaby på vej :-)) Hihi… Sender al mulig held og lykke på din vej og en storm af veer, hvis babymanden ikke allerede er kommet :)

0

Annonce ♥

Så kom han endelig :-) (ikke bryllupsrelateret)

Jeg havde en tid til igangsættelse i søndags kl 8.45..... Det var dog trussel nok til den lille lækkerfis, kl 3 om natten måtte jeg op og tage tid. Dejligt med ve apps he he.

Kl 4 var de målt med 5 mins mellemrum og et 1 mins længde inden sidste time. Med et kejsersnit i baggagen må man desværre ikke gå hjemme med veer så mig ind og vække manden.

Var på fødegangen kl 5 allerede halvvejs åben.

kom på fødestuen og havde milde veer, kunne snakke og grine så tænkte "åhhh det kommer til at vare en evighed"... men nej disse små rare veer gjorde deres arbejde og efter en halv time med presseveer kunne Carl sige hej til verdenen kl. 9.37.

Han blev født i en lækker varm solstråle på en ellers kedelig og overskyet dag :-)

Hannhavde for stramt tungebånd så igår havde han allerede tabt sig næsten 400g. Så vi fik klippet båndet og allerede idag er han bare meget bedre tilfreds og ser lækker og fin ud igen.

Jeg beklager ikke havde skrevet til jer zillaer før nu og tak for jeres tanker. Vi havde ikke sovet pga tungebåndet. Men nu er vi på rette vej :-)

Første billede er han ca 20 min gammel. Andet billede er vi ved at gøre klar til at køre hjem efter 2,5 time :-)

post-62315-0-39045800-1389174708_thumb.j

post-62315-0-71094600-1389174721_thumb.j

0

Nååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååårh Rikke...!!!

Sådan en lækkermus er det helt i orden at svigte os zillaer kortvarigt for.

Stort Tillykke med ham, hvor ser han dog bare skøn og dejlig ud den lille Carl. :heart::heart::heart:

0

Annonce ♥

Annonce ♥