Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 posts in this topic

Mht din crosser så har jeg været til bryllup med en meget svækket cancerramt brud der ikke kunne gå og hun blev kørt op til alters i kørestol pyntet med tyl og silkebånd og hendes entré var lige så smuk som alle andre brudes så det kan du sagtens, meget bedre alternativ end at du risikere at falde eller være helt ødelagt bagefter og jeres bryllup er jo i forvejen utraditionelt :-) så på med tyl, bånd og blomster og så er du afsted

Ja jeg ved godt at man sagtens kan en masse sjovt, meeen det er lige de med at sluge den eventuelle kamel det kniber med. Tak for de opmuntrende ord. :biggrin:

Jeg har luftet den for H2B om han ville køre den anden og det ville han heldigvis potentielt være åben for, hvis det kommer så langt at det bliver nødvendigt. Vi skal jo gerne følges af.. :wink:

Fordelen er at så kan du give den gas med stiletterne ;-) ej pjat til side, vil bare sige at det kan være lige så storslået selv om man kommer rullende ind...min veninde var desværre så dårlig at hun måtte sidde ned hele vielsen, men det havde de klaret så fint med en skammel til både gom og præst så alle havde samme øjenhøjde og hun ikke blev "set ned på" nu kan du forhåbentligt stå hele vielsen, men bare hvis det skulle gå helt galt den dag....

Haha ja det var en ide med stiletterne .. :wink:

Jeg ved at jeg skal sidde allerede, for jeg kan umuligt klare 45 minutter stående, så det er jeg afklaret med. Allerede før denne nytilkomne tilstand har det været planlagt at jeg (vi) skal sidde. Jeg kan stå stille i måske 3-5 minutter på en god dag, så det er for mig ikke en mulighed at stå overhovedet. Jeg kan lige rejse mig kort, men må sidde hurtigt igen desværre. :td:

Vi har allerede arrangeret stole som skal bruges på dagen, men vi har ikke aftalt detaljer med præsten endnu. Hun ved at jeg har Sclerose og gangbesvær, men sådan rent parktisk får vi først aftalt hvordan og hvorledes når vi skal mødes om ca. 2 uger.

Jeg kan godt forstå den med at "se ned på" men jeg tænker at hvis både H2B og jeg sidder, plus enten alle, eller ihvertfald et par gæster også sidder, så er det helt ok. Jeg er vant til at have en anden vinkel, netop fordi jeg kører crosseren, så jeg tænker ikke så meget over det i hverdagen. Men på min bryllupsdag vil jeg selvfølgelig gerne i en kort periode være " normal" uden handihensyn. Det er som sagt det jeg slås med at se måske bliver nødvendigt at gøre anderledes end jeg har ønsker om. Nu må vi se. Det er ihvertfald godt at der er tid så jeg kan se min status bedre når jeg kommer tættere på dagen. :biggrin:

0

Annonce ♥

Mht din crosser så har jeg været til bryllup med en meget svækket cancerramt brud der ikke kunne gå og hun blev kørt op til alters i kørestol pyntet med tyl og silkebånd og hendes entré var lige så smuk som alle andre brudes så det kan du sagtens, meget bedre alternativ end at du risikere at falde eller være helt ødelagt bagefter og jeres bryllup er jo i forvejen utraditionelt :-) så på med tyl, bånd og blomster og så er du afsted

Ja jeg ved godt at man sagtens kan en masse sjovt, meeen det er lige de med at sluge den eventuelle kamel det kniber med. Tak for de opmuntrende ord. :biggrin:

Jeg har luftet den for H2B om han ville køre den anden og det ville han heldigvis potentielt være åben for, hvis det kommer så langt at det bliver nødvendigt. Vi skal jo gerne følges af.. :wink:

Fordelen er at så kan du give den gas med stiletterne ;-) ej pjat til side, vil bare sige at det kan være lige så storslået selv om man kommer rullende ind...min veninde var desværre så dårlig at hun måtte sidde ned hele vielsen, men det havde de klaret så fint med en skammel til både gom og præst så alle havde samme øjenhøjde og hun ikke blev "set ned på" nu kan du forhåbentligt stå hele vielsen, men bare hvis det skulle gå helt galt den dag....

Jeg ved at jeg skal sidde allerede, for jeg kan umuligt klare 45 minutter stående, så det er jeg afklaret med. Allerede før denne nytilkomne tilstand har det været planlagt at jeg (vi) skal sidde. Jeg kan stå stille i måske 3-5 minutter på en god dag, så det er for mig ikke en mulighed at stå overhovedet. Jeg kan lige rejse mig kort, men må sidde hurtigt igen desværre. :td:

Vi har allerede arrangeret stole som skal bruges på dagen, men vi har ikke aftalt detaljer med præsten endnu. Hun ved at jeg har Sclerose og gangbesvær, men sådan rent parktisk får vi først aftalt hvordan og hvorledes når vi skal mødes om ca. 2 uger.

Jeg kan godt forstå den med at "se ned på" men jeg tænker at hvis både H2B og jeg sidder, plus enten alle, eller ihvertfald et par gæster også sidder, så er det helt ok. Jeg er vant til at have en anden vinkel, netop fordi jeg kører crosseren, så jeg tænker ikke så meget over det i hverdagen. Men på min bryllupsdag vil jeg selvfølgelig gerne i en kort periode være " normal" uden handihensyn. Det er som sagt det jeg slås med at se måske bliver nødvendigt at gøre anderledes end jeg har ønsker om. Nu må vi se. Det er ihvertfald godt at der er tid så jeg kan se min status bedre når jeg kommer tættere på dagen. :biggrin:

Ja det gør nok en forskel om man er vant til at have en anden vinkel end alle andre, min veninde blev meget hurtigt meget syg og det var vigtigt for hende at komme igennem dagen på den mest værdige måde... Hun nåede desværre ikke at opleve så lang tids ægteskab så det var bare endnu mere vigtigt at den dag var perfekt

0

Ja det gør nok en forskel om man er vant til at have en anden vinkel end alle andre, min veninde blev meget hurtigt meget syg og det var vigtigt for hende at komme igennem dagen på den mest værdige måde... Hun nåede desværre ikke at opleve så lang tids ægteskab så det var bare endnu mere vigtigt at den dag var perfekt

Det var da trist. -Og ja jeg tror også bestemt at det er vigtigt at få det som man "vil" have det i så stor udstrækning det nu er muligt. Der er jo desværre ingen af os som ved hvor længe vi har, så med at få det bedste mulige ud af livet mens vi har det. :wink:

Kram til dig, for tabet har været stort for dig kan jeg læse mellem linierne. :hug:

0

Så er der lige et par fotos af en del af vores efterhånden store bryllups samling. Vi er snart nødt til at flytte eller bygge ud hvis vi skal have plads til ret meget mere haha.. (og så snakker vi ikke lige om det med at finde pland til et festtelt, vel? *Host* )

Vinene vi har valgt er Riesling, Chardonnay, Barbera d´Asti, Botticato og Verdi raspberry. Vi har valgt lidt som kan gå allround uden at være alt for dyre. Jeg har tilbuds jaget det meste, men det er jo desværre ikke alt man kan få som ønsket. :shopping:

Heldigvis har vi kunnet lave prøvesmagninger af en heeel masse vin indtil vi havde fundet ud af hvilke det skulle være. haha :lol:

Jeg har bestilt etiketter til vand og vinflasker for 14 dage siden, men desværre er der længere tid på leveringen, da jeg har bestilt en masse andre trykte ting også. Jeg regner først med at få leveret slut Marts eller start April. Jeg glæder mig vildt til at få sat dem på så det personlige touch lige kommer med der også. Jeg har også strikket et menukort sammen med vinene listet på, de de jo ikke kan se etiketten i original. Jeg overvejer om jeg skal finde ud af at gemme etiket fra hver flaske og på een eller anden måde få dem til at være "med" i menuen? hmm.. :huh:

Her et par af vinene samt lidt øl, cider sodanvand osv..

post-64428-0-97006900-1392043873_thumb.j

post-64428-0-84727000-1392043889_thumb.j

0

Annonce ♥

Sikke nogle flotte invitationer, Line - dem kan du godt være stolt af :wink: Og jeg bliver HELT tørstig af, at se jeres drinksudvalg (nok mest Verdien - er ikke til vin.. :floejt: Sådan går det når man ikke kan drikke pga. amning.. :lol: )

0

SÅ lykkedes det endelig - det har så taget mig ca. 1 uge at tygge mig igennem din tråd *grin* Men det var hygsom og spændende læsning :)

For at huske hvad jeg læste tog jeg lidt noter undervejs :wink:

Sclerose: Hold nu op hvor må det være træls - jeg føler virkelig med dig! :( Jeg kender godt det med gerne at ville en hel masse, men kroppen vil ikke - da jeg var allermest syg af min depression kunne jeg være nærmest lammet i flere dage ad gangen, men det er heldigvis ikke så slemt mere og jeg er jo så heldig at det går den rigtige vej. Derfor vil jeg lige sende dig et stort kram - og ikke mindst GP:respekt: for at du bare klør på trods alt :)

Familie: Hooold nu op hvor blev jeg skuffet på dine vegne, da jeg læste om din families reaktioner på bryllup og generelt deres opførsel :( Det kan de IKKE være bekendt :( Jeg kunne ikke helt finde ud af hvem du så endte med at invitere til bryllup, men jeg håber under alle omstændigheder de er begyndt at gebærde sig på en ordentlig måde, for det andet syne jeg bestemt ikke du har fortjent :(

Følsom: Du beskriver på et tidspunkt at du er meget følsom og hvis nogen går noget igennem så mærker du det på egen krop. Sådan har jeg det også - jeg har dog lært at tøjle det en smule, men jeg har det stadig svært og læsning af din tråd har således været noget af en rutsjebane - men jeg synes blot du skal vide at du ikke er alene :heart:

0

DIY og detaljer: Jeg er helt overbevist om at jeres bryllup bliver fantastisk genneført - for HOOOLD nu fast alt det du har lavet og alle de detaljer - det er jo helt fantastisk :) (Selv hvis du tager en person uden sclerose er det enormt gennemført og helt vildt :) ) Jeg glæder mig rigtig meget til at se billederne af det hele samlet når den tid kommer :)

Katrine: er da bare et fantastisk navn - det hedder min datter også :)

Lysfølsomhed: Jeg læste med stor interesse den dialog der var om dette, for jeg er nemlig også "hende-den-underlige-der-går-med-solbriller-i-alle-slags-vejr" :wink: så det skal jeg da lige have set nærmere på :)

Hukommelses leksikon: Nu har min tid med depression godt nok ramt min hukommelse hårdt, men ellers er jeg også hende der husker ALT - skide irriterende synes mange, men de skulle bare vide hvor frustrerende det er for os selv at gå og huske på et eller andet ligegyldigt :wink:

Brudepåpasserens kjole: Den ramte bare lige i hjertet! Det der med at gøre en masse for andre og aldrig få en sk*d igen - det kender jeg alt for godt, men søde Line, jeg respekterer dig for og ved at du bare er udstyret med et stort varmt og kærligt hjerte, så du slet ikke kan lade være :heart:

Nå det var så lige mine 10cents til dine maaaange sider - jeg gik egentlig ind i din tråd fordi at jeg læste nogle kloge input i andres tråde og tænkte - hende må jeg læse mere om :wink: men jeg fandt også en spændende historie om en kvinde der på temmelig mange punkter minder om mig selv og det var ret interessant - så mange tak for kigget - jeg glæder mig til at følge med videre :)
:balloons:

0

Annonce ♥

Søde Line, jeg har været lidt "væk" fra din tråd (og andres for den sags skyld, vi har alle fire ligget syge herhjemme!), så kan ikke helt finde ud af, om du har fundet de sko du skal have på, på den store dag.. Ellers fandt jeg en hjemmeside, som jeg aldrig har hørt om www.dress-for-less.dk ("Tysklands og Europas førende Online Designer Outlet") Der kan man få alverdens sko, tasker og whatever.. Og lige nu er der op til 75% at spare ! Måske var det et kig værd? :)

EDIT: Og nu jeg er på besøg herinde, kan du så ikke linke til der, hvor du købte din sixpence? Har prøvet at lede i tråden, men min snothjerne kan ikke lige overskue så mange sider, selvom det er hyggeligt at læse gamle indlæg :floejt:

Edited by Pille
0

Sikke nogle fine invitationer! De er da bare SUPER flotte! ;)))))

Mange tak. Beklager den lange svartid meget er sket i vinterferien så har ikke haft så meget tid til andet end at læse løseligt med. :wink:

0

Sikke nogle flotte invitationer, Line - dem kan du godt være stolt af :wink: Og jeg bliver HELT tørstig af, at se jeres drinksudvalg (nok mest Verdien - er ikke til vin.. :floejt: Sådan går det når man ikke kan drikke pga. amning.. :lol: )

Mange tak Pernille. Jeg synes også det er blevet flotte. Et par fingre kan jeg sætte på dem, men altså perfektionisten må lære at sige Nå og? haha. Kartonen var lidt for kraftig til at bøje så det er ikke helt så clean cut som jeg havde ønsket de skulle være. (og så et par andre ting som sikkert kun jeg ved er dumme hihi)

En skam du ikke er til vin. Jeg er blevet helt forelsket i den ene røde. Den er bare god til helt fine penge.

Hvis du savner lidt der minder om Verdi så tiper jeg dig om at vi ikke kunne kende forskel på smagen af Raspberry og Guarana. (Som er sodavand, Netto 5-6 kr pr dåse.) Vi lavede blindsmagning med børnene som smagte de forskellige valgmuligheder (ja altså 1 tår af det vi havde udvalgt) og ingen af os, kunne udpege hvilken der var sodavanden! Vildt synes jeg.

post-64428-0-25460000-1392637281_thumb.j

Edited by Namak
0

SÅ lykkedes det endelig - det har så taget mig ca. 1 uge at tygge mig igennem din tråd *grin* Men det var hygsom og spændende læsning :)

For at huske hvad jeg læste tog jeg lidt noter undervejs

Sclerose: Hold nu op hvor må det være træls - jeg føler virkelig med dig! :( Jeg kender godt det med gerne at ville en hel masse, men kroppen vil ikke - da jeg var allermest syg af min depression kunne jeg være nærmest lammet i flere dage ad gangen, men det er heldigvis ikke så slemt mere og jeg er jo så heldig at det går den rigtige vej. Derfor vil jeg lige sende dig et stort kram - og ikke mindst GP:respekt: for at du bare klør på trods alt :)

Familie: Hooold nu op hvor blev jeg skuffet på dine vegne, da jeg læste om din families reaktioner på bryllup og generelt deres opførsel Det kan de IKKE være bekendt Jeg kunne ikke helt finde ud af hvem du så endte med at invitere til bryllup, men jeg håber under alle omstændigheder de er begyndt at gebærde sig på en ordentlig måde, for det andet syne jeg bestemt ikke du har fortjent :(

Følsom: Du beskriver på et tidspunkt at du er meget følsom og hvis nogen går noget igennem så mærker du det på egen krop. Sådan har jeg det også - jeg har dog lært at tøjle det en smule, men jeg har det stadig svært og læsning af din tråd har således været noget af en rutsjebane - men jeg synes blot du skal vide at du ikke er alene :heart:

Hold da op et indlæg. "Det er din skyld!" ........... -At jeg ikke har svaret før i min tråd, for jeg syntes at du skulle have et reelt svar i stedet for en kvik bemærkning fra mobilen. :wink:

Ja det med sygdom er virkelig noget der er svært at håndtere. Jeg tror at uanset hvad man fejler, så er det en svær ting at forholde sig til at man er langt fra at være som alle andre. Først når man selv slås begynder andres kampe og styrker at være meget tydelige. Jeg finder dog allermest styrke i og ved, at jeg lang mere påskønner det anderledes og egentlig efterhånden synes at "mainstream" mennesker er noget kedelige og uoriginale. haha..

Mit favorit og selvopfundne yndlings ordsprog med blink i øjet lyder: Vi er alle unikke, - nogle mere end andre! :wink:

Mange tak for de fine ord. Jeg har jo ikke noget valg, så jeg synes jeg bare gør det eneste jeg kan. hihi.. Hænger i og slås en smule. :biggrin:

Hmm den der med familien, ja det er en noget svær én, stadig. Jeg kender stadig ikke alle de svar som egentlig betyder noget i div. situationer, men jeg finder jo ud af en del af dem til vores bryllup. Jeg prøver her at tage mig i nakken og ikke skrive for mange ord om det, for der er virkelig alt for mange og en del mange negative situationer som jeg håndterer i det små. Jeg synes i den grad stadig at det har været meget svært med den manglende interesse og opbakning fra min familie. Min trøst er at jeg er flyttet langt væk fra hvor de har deres base (snart 10 år siden) og derfor ikke i dagligdagen skal konfronteres så meget med det.

Jeg har virkelig kanon opbakning fra min skønne mormor, så det er rigtig dejligt. Hende kan jeg ikke klage over. Alt det jeg ikke får fra min mor giver min mormor, men det er klart at jeg finder sorg i at min mor er så ligeglad som hun er. Jeg har sagt og kommenteret det, og hun lytter og prøver i 3 dage at lytte de her 5 minutter i telefonen -og så er det lige meget igen og hendes verden er igen vigtigst. Det er rigtig hårdt synes jeg..

Min veninde prøver også, men hun er typen der ikke har så meget input. Til gengæld så lytter hun gerne, når jeg har en masse på hjerte og det er jo også ganske værdifuldt, selvom der ikke er så meget feedback.

Min far og brødre er blevet "spændings romanen" indtil brylluppet. Jeg har valgt at min ældste lillebror er "uinviteret", og det tror jeg egentlig at han har det helt fint med. Jeg/vi betyder egentlig ikke ret meget i hans verden og hans interesse for mig og mine børn ligger på et meget lille sted. Det har det altid gjort, så jeg har det egentlig helt fint med at sige slut prut. Vi har helt afbrudt kontakten, men det er næsten latterligt at skrive, for vi havde knap en kontakt i forvejen, så der er ikke den store forskel. :td: Måske er det en god ting, for så kan jeg jo kaste min kærlighed og tid på de, som også vil mig/os. :loveflag:

Min far er jeg ikke i tvivl om er generet af situationen, og mest irriteret på mig, fordi jeg ikke bare kan "bøje mig" og sige fint fint. Det kan jeg bare ikke, så det må han jo selv finde en eller anden fred i. Jeg har det jo på samme måde at jeg ikke forstår hvorfor han ikke råber vagt i gevær, så der står vi vist lige.

Min yngste bror er stadig med i invitationen, men jeg vil ikke blive forbavset hvis han melder afbud sammen men sin forlovede. (-og jeg tænker at det kunne min far også sagtens finde på.) Jeg har intet hørt fra min yngste bror siden jeg skrev mail til ham sidst i August, hvor situationen opstod. Jeg ved at han og kæresten har sat dato til 3 uger efter vores bryllup, men det er en tilfældighed at jeg fik det at vide gennem FB at Citat: "Nu er kjolen købt og skal bruges d...2014.". (God udmelding ikke?) Så sikke en interesse de har for at inkludere os.

Jeg kan ikke andet end tænke over om jeg vil sende den reelle invitation afsted til dem. Jeg havde betænkeligheder i første omgang, da jeg egentlig har mere kontakt til min kusine, som jeg har meget nære bånd til. Hende har vi ikke inviteret på grund af min "tilstand", så hmm .. Nå men lidt tid har jeg endnu. Uanset hvad så er jeg nu nået dertil, at selvom det bare skulle ende med at H2B og tøserne der dukker op, ja så bliver det den lykkeligste dag, og så må de andre jo bare sejle deres egen sø hvis de ikke vil have del i vores lykke! Anyway så er gæstelisten so far skåret ned med bare 2 og potentielt så kommer der 4 afbud, men det er helt ok. Så må vi tage den hvis det bliver nødvendigt.

Det bliver sq spændende om de kommer og om jeg inviterer og hvordan det hele kommer til at forløbe. Kompliceret er det ihvertfald med STORE bogstaver!

Følsomhed. Jeg tror at jeg har haft så meget modgang i min tilværelse at jeg tager det personligt hvis nogen har det skidt. Som regel er det en styrke, men det kan blive en stor belastning. Jeg forsøger at holde fast i min følsomhed, for det er jeg nemlig ret god til og det er en stor styrke i mine øjne. Dernæst forsøger jeg at skelne mellem hvad der er værd at bruge min energi på og sortere. Jeg er ikke vildt god til det, men efterhånden er jeg blevet i stand til at tage del i og derefter tage et par skridt tilbage. Det tager mig noget tid at finde mine ben, men jeg ved jo de er der, så før eller siden så kan jeg igen "rejse" mig. :)

Mange tak for de opbakkende ord. Jeg tror der er vildt mange der har samme typer konflikter og problemfyldte forhold på hver sin måde. Jeg er jo af den støbning, at jeg ikke er bange for at lufte vasketøjet, det kunne jo være jeg lige havde guldkornet der kunne hjælpe en anden. Tilgengæld er det det som er sværest for mange at håndtere. Det lidt mere direkte og åbenlyse.. Måske ville det også være lettere at holde k*ften lukket, men sådan er jeg jo ikke indrettet. :biggrin:

Hov jeg glemte jo helt at rose dig for din tålmodighed. Den må være enorm når du kan slæbe dig gennem alle de mange sider i tråden. :thumbsupsmileyanim:

Edited by Namak
0

Annonce ♥

Søde Line, jeg har været lidt "væk" fra din tråd (og andres for den sags skyld, vi har alle fire ligget syge herhjemme!), så kan ikke helt finde ud af, om du har fundet de sko du skal have på, på den store dag.. Ellers fandt jeg en hjemmeside, som jeg aldrig har hørt om www.dress-for-less.dk ("Tysklands og Europas førende Online Designer Outlet") Der kan man få alverdens sko, tasker og whatever.. Og lige nu er der op til 75% at spare ! Måske var det et kig værd? :)

EDIT: Og nu jeg er på besøg herinde, kan du så ikke linke til der, hvor du købte din sixpence? Har prøvet at lede i tråden, men min snothjerne kan ikke lige overskue så mange sider, selvom det er hyggeligt at læse gamle indlæg :floejt:

Jeg håber I er ved at være friske igen. Det er slet ikke sjovt med en lille bebs at skulle være forkølet. Hverken for ham eller dig.

Jeg " tror" jeg har styr på skoene, men dit link skal da lige kigges efter.

Linket til sixpence er her: https://www.etsy.com/dk-en/listing/100295280/lucky-sixpence-bride-shoe-good-luck?ref=related-1

Jeg kan da ikke forstå hvad du mener med mange sider. Kun 57? hihi.. :wink:

Jeg må vist lige tage mig sammen og få lagt de manglende trådlinks på forsiden. Godt det ikke er så mange der mangler. :biggrin:

Edited by Namak
0

Helbredsopdatering!

Nå men jeg skriver lige en opdatering på mit eget (manglende) helbred. I sidste uge kort efter mit Øf indlæg, stod det klart at jeg må have den kørestol hjem nu. Min situation blev en hel del værre hurtigt og jeg fik mere end svært ved at gå. Jeg fik fat i kommunen og "bestilt" min kørestol.

Senere på dagen ringede visitatoren dog tilbage om, at de skulle bestille en helt ny til mig da de ikke havde på lager. Så en visitator kommer og tager mål så det kan blive den rigtig variant jeg får. Det betyder desværre længere ventetid. Det er nu ikke så skidt endda, da jeg har brug for et besøg oveni til andre ting også. Jeg ved også at det de har forhånds godkendt er en "transportkørestol", som jeg selv skulle kunne køre. Men når man liiige bruger den indvendige side bare 5 minutter og tænker over at jeg har meget nedsat kraft i hænder og fingre samt manglende følesans, æææh ja, så kan det jo være at der er et andet behov der kan/skal opfyldes, ikke? :wink:

Nå men planen er så at der skal krykker til også og de skulle hvis jeg var heldig nå at komme i sidste uge. Det gjorde de så ikke..! Jeg har derfor nærmest været placeret i sofaen siden i tirsdags, lige med en enkelt undtagelse af meget besværlige toiletbesøg og i går da jeg skulle sende mine piger med bussen, måtte jeg tage crosseren. De 20 skridt vi har til skuret, jeg sværger jeg troede jeg sad fast midt i det hele flere gange.

Jeg kan heller ikke klare de her knap 15 skridt vi har til badeværelset, så det har været virkelig svært at komme igennem de sidste 6 dage. Jeg håbede på at jeg i det mindste i dag ville høre fra dem at de ville komme med bare krykkerne, men jeg har intet hørt endnu. Desværre.. Nå men jeg "leger" tålmodig lidt endnu og så får de en furie i røret på kommunen, hvis de ikke snart tager sig sammen.

Man kan jo ikke lade mig "gå" sådan her. Jeg er alene, bortset fra hundens selskab i lang tid hver dag uden hjælp (12-13 timer) og jeg kan ikke selv gå så jeg synes at jeg er mere end almindeligt plejekrævende og akut her og nu. Mit eneste alternativ er at lade mig indlægge, men helt ærligt så er det da noget fis at skulle på hospitalet fordi kommunen "ikke har på lager", så det er endnu ikke en løsning. (Håber jeg heller ikke bliver aktuelt.)

Nå men bøvs og øf igen på den dumme MS konto og kommunens manglende assistance. (Endnu en side i bogen om mangler fra det offentliges side.) :td:

0

øv den MS burde bare forsvinde, men hvor jeg bare kender til det med at kommunen bare ikke kan leverer når det er værst.... har en tidligere kollega der selv har MS, og ja det er det samme som dig, hun reagerer bare ikke rigtig på sin medicin, så nu skal hun være prøveklud i det næste stk tid.......øvøvøv det er en Biiiiib sygdom......

sender en masse :hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug:

0

øv den MS burde bare forsvinde, men hvor jeg bare kender til det med at kommunen bare ikke kan leverer når det er værst.... har en tidligere kollega der selv har MS, og ja det er det samme som dig, hun reagerer bare ikke rigtig på sin medicin, så nu skal hun være prøveklud i det næste stk tid.......øvøvøv det er en Biiiiib sygdom......

sender en masse :hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug:

Mange tak for alle krammene. :biggrin:

Det er virkelig ikke en sjov sygdom. Den ødelægger alle planer man skulle være så fræk at lægge i sit liv. Jeg kunne virkelig godt bruge en pause fra dårligdomme. Pyyyh :td:

0

Annonce ♥

Øv god bedring, håber det kun er en kortere periode

Mange tak Camilla.

Ja lige for nu så håber jeg også. Efter August så er det ligemeget hihi. Det er jo nok desværre en kendsgerning før eller siden, men jeg har ikke plads og overskud til at det skal være før det bryllup æv! Nå men jeg må jo se. :td:

0

:(

Øv Line,- det er jeg ked af at høre.

Jeg håber jo sådan at du dels kommer ind på Rigshospitalets specialafdeling og bliver gennemgået bare een gang og dels kunne få 1-2 behandlinger med kraniosakralterapi.

Det er mest fordi du er så ung og jeg er bange for at du med dit tapre sind og positive tilgang kommer til at affinde dig med en tilstand der kunne være en lille smule bedre.

LORTEPISSESYGDOM!!!!!!

:bearhug: :bearhug:

0

:(

Øv Line,- det er jeg ked af at høre.

Jeg håber jo sådan at du dels kommer ind på Rigshospitalets specialafdeling og bliver gennemgået bare een gang og dels kunne få 1-2 behandlinger med kraniosakralterapi.

Det er mest fordi du er så ung og jeg er bange for at du med dit tapre sind og positive tilgang kommer til at affinde dig med en tilstand der kunne være en lille smule bedre.

LORTEPISSESYGDOM!!!!!!

:bearhug: :bearhug:

Mange tak Dorte.

Det er noget junk. Jeg håber det er en overgang. Det er jo heldigvis set før, så forhåbentlig "bare" pga attakket. :wink:

Det er jo efterhånden mange år jeg har sloges med min "usynlige toastmaster" så jeg har lidt krudt tilbage endnu. I løbet af i år kommer der en tabletløsning som jeg har fået grønt lys til at afprøve, men nu må jeg jo se om det kan fungere, for det lyder lidt "ens" med det jeg allerede har testet og ikke kunne tåle. (altså indholdsstofferne) :)

0

Annonce ♥

Tak for link.. :biggrin: Og jeg ved godt jeg er kedelig, at jeg ikke lige orker de (nu!) 58 sider..

JEG HADER SKLEROSE! Som Dorte så smukt siger: pisselortesygdom! Hvilken tabletbeh. er det du vil blive tilbudt? BG12?

Kæmpe krammer herfra :bearhug:

0

Tak for link.. :biggrin: Og jeg ved godt jeg er kedelig, at jeg ikke lige orker de (nu!) 58 sider..

JEG HADER SKLEROSE! Som Dorte så smukt siger: pisselortesygdom! Hvilken tabletbeh. er det du vil blive tilbudt? BG12?

Kæmpe krammer herfra :bearhug:

Var da så lidt og mange tak for kram. Du er da en bølle at spørge mig om det, for jeg kan simpelthen ikke komme på navnet. Det er for længe siden jeg sidst hørte/læste det. Hmm

Og JUNK! med den skod sygdom. Kommunen får også lige samme kommentar fordi jeg nu efter 1 uge stadig ikke har hørt videre. Det er sq ikke så let at komme omkring når man hverken kan gå eller kravle. Altså helt ærligt så tror jeg de ville være tilfredse, hvis jeg tog en spand ind i stuen og brugte den som wc. Så behøver de jo slet ikke hjælpe. grrr.. Nogle gang er det altså en møg situation at være i at skulle forlade sig på andres hjælp "AKUTSAG" som jeg er og så stadig ikke så meget som et opkald eller en mail. Jeg er efterhånden mere end almindeligvis gal i skralden på dem. AKUT, baaah! sq godt det ikke er en respirator jeg venter på. "Kan du ikke lige holde vejret et par uger til vi får noget på lager". Hvor svært er det lige at fremskaffe et par krykker der kan bære mig, helt ærligt. :td:

0