Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 posts in this topic

Det var vi beder Herre fot de to. Vi havde udvalgt nyere salmer generelt og da vi er få betyder det meget at flere kender dem. (Går jeg ud fra) de andre 2 har "kopimelodier" så muligheden for at have hørt melodien er større. :)

Hmm, det kan jeg ikke forstå, for "Vi beder" har også "kopimelodi", endda begge foreslåede melodier :) Men hvis præsten kun kender den knapt så kendte "Nu sol i øst oprinder", så kan jeg godt forstå hende.

Hvis man vælger at synge "Vi beder, Herre", så bør man til melodi enten vælge "Min Jesus, lad mit hjerte få" (Carl Nielsen, 1914) eller "Dybt hælder året i sin gang" :)

Jeg ved ikke hvorfor men hun var meget hurtig til at sortere den fra. Måske kan hun ikke lide den? Jeg så lige en anden tråd hvor I østen stiger solen op, blev brugt til samme salme. Det kunne også være en mulighed og måske lettere at lokke hende til den. Jeg ved ikke helt hvad jeg synes endnu, men jeg går kraftigt ud fra at vi finder ud af det i tide hihi. :wink:

Tak for dine forslag. Det hjælper jo altid når nogen giver indspark. :biggrin:

Jamen,det er da så lidt :) Ja, prøv med "I østen stiger", den kender alle da :)

Edited by GoldRumble
0

Annonce ♥

Hvor er det en fin bolero!

Når slør ikke lige er noget man kan finde sig tilpas i - er det da et virkelig godt og smukt alternativ...

Pigernes jakker er også rigtig fine, men som du skriver er det jo en lidt vanskelig farve at fotografere. Jeg forsøger dog mit bedste og er så spændt på at se det hele sammen til slut.

Og nu er der bare 4 måneder til!! Tillykke!!

Jeg glæder mig som et lille barn til at se de endelige resultater af de 2014 bryllupper jeg nu har fulgt i snart et år... Det bliver så fedt at se alle detaljerne samlet og komme til sin ret, i stedet for "bare" at se dem i brudstykker...

Iiih mange tak Signe. Jeg synes også rigtig godt om at finde alternative løsninger til alt der ikke lige passer mig. Ja den dumme lilla hih.. snyd at jeg ikke bare kan lave fotos som virkeligheden egentlig ser ud iiih.. Jeg tror det bliver så fint det hele slået sammen. :biggrin:

Mange tak for tillykket også. Jeg synes også det er så vildt når de jeg har fulgt går op ad kirkegulvet. Og hvor bliver der hurtigt tomt i deres tråde når dagen er omme.

Du er da også langt i nedtællingen nu. Snart er det nu.. :cheerleader3:

Edited by Namak
0

Det var vi beder Herre fot de to. Vi havde udvalgt nyere salmer generelt og da vi er få betyder det meget at flere kender dem. (Går jeg ud fra) de andre 2 har "kopimelodier" så muligheden for at have hørt melodien er større. :)

Hmm, det kan jeg ikke forstå, for "Vi beder" har også "kopimelodi", endda begge foreslåede melodier :) Men hvis præsten kun kender den knapt så kendte "Nu sol i øst oprinder", så kan jeg godt forstå hende.

Hvis man vælger at synge "Vi beder, Herre", så bør man til melodi enten vælge "Min Jesus, lad mit hjerte få" (Carl Nielsen, 1914) eller "Dybt hælder året i sin gang" :)

Jeg ved ikke hvorfor men hun var meget hurtig til at sortere den fra. Måske kan hun ikke lide den? Jeg så lige en anden tråd hvor I østen stiger solen op, blev brugt til samme salme. Det kunne også være en mulighed og måske lettere at lokke hende til den. Jeg ved ikke helt hvad jeg synes endnu, men jeg går kraftigt ud fra at vi finder ud af det i tide hihi. :wink:

Tak for dine forslag. Det hjælper jo altid når nogen giver indspark. :biggrin:

Jamen,det er da så lidt :) Ja, prøv med "I østen stiger", den kender alle da :)

Ja vi må jo se. Det er da også lidt alternativt.. hehe :wink:

0

Annonce ♥

Fede jakker til pigerne - sådan en vil jeg også have! :biggrin:

Slør-kåben er ikke lige mig, men ideen er ret sjov og detaljerne på blonden rigtig fine! Glæder mig til at se hvordan det passer sammen med kjolen. :) Faktisk... Havde du fortalt mig kåben var til bryllupsnatten, så var jeg sprunget i med begge ben... Den kunne være rigtig fin over noget lækkert lingeri... Sjovt som min hjerne fungerer.. "blondekåbe til uden over kjolen? Ej det er for meget brud til mig, jeg skal ikke have slør/slæb" "blondekåbe til bryllupsnatten? Ej det lyder da lækkert" :rolleyes: skøre gybbel...

0

Annonce ♥

Øv hvorfor skal jeg hele tiden vælge at jeg vil have mail til min egen tråd hvilket jeg gør og så får jeg ikke alligevel. Hmprf. ?

Mange tak for kommentarerne. Jeg vender tilbage fra pc med bedre svar så snart jeg har mulighed igen. :)

Edited by Namak
0

TILLYKKE MED MILEPÆLEN :loveshower::loveshower::loveshower::loveshower: HURRA! Tiden flyver afsted. … :D

Og jakkerne er da super skønne!

Jeg er også temmelig vild med dit Bolero slør agtigt nogen.. Det et er da super romantisk … :tunge::loveshower:

0

Weeeeee, TILLYKKE med milepælen (jaja, det var i går - men, så er der EN dag mindre i dag :tunge::wink: )

Er vild med både pigernes jakker og din bolero-/slørtingest! Nøj, hvor jeg glæder mig til at se det hele samlet om UNDER 4 mdr. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Fede jakker til pigerne - sådan en vil jeg også have! :biggrin:

Slør-kåben er ikke lige mig, men ideen er ret sjov og detaljerne på blonden rigtig fine! Glæder mig til at se hvordan det passer sammen med kjolen. :) Faktisk... Havde du fortalt mig kåben var til bryllupsnatten, så var jeg sprunget i med begge ben... Den kunne være rigtig fin over noget lækkert lingeri... Sjovt som min hjerne fungerer.. "blondekåbe til uden over kjolen? Ej det er for meget brud til mig, jeg skal ikke have slør/slæb" "blondekåbe til bryllupsnatten? Ej det lyder da lækkert" :rolleyes: skøre gybbel...

Bolerodimsen er jo en smagssag. Jeg er altid lidt "skæv" på min måde, i mine valg. Du er jo også selv i den kategori med det "skæve", men i en helt anden retning. (Jeg synes i øvrigt at de *asymetriske personligheder* er de mest interessante :wink: )

Den skal som sagt ikke lukkes foran så den har et noget andet udtryk hvis den ikke er på en lille gine og er åben. Tricket er for mig at lave hele brudelooket uden at gøre det samme som alle andre eller det som nogen som helst der kender mig, kunne forvente. Jeg tror "dimsen" bliver rigtig flot sammen med kjolen.

Jeg tror det er fordi du tænker kåbe, i stedet for snydeslør med ærmer eller bolerodims med slæb. Reelt ser den ikke kåbeagtig ud IRL, men jeg kan godt se hvorfor du får tanken. Men igen det er jo meget forskelligt hvad man vil og hvordan man vil se ud på dagen. -Ellers ville vi alle også kun kunne købe 1 brudekjolemodel i alle brudebutikker og hmm det var da noget så kedeligt. :shooter:

Tusind tak for dit input, Gybbel. :biggrin:

0

Jaaaa, så kom billederne :cheerleader3:

Tillykke med milepælen, ja lige pludselig flyver tiden altså afsted. Jeg føler der er en eviiiiiighed til vores bryllup :lol:

Mange tak, Rikke.

Iiiih jeg synes der er alt for lidt til jeg kan nå alt det jeg skal nå hihi. Bare vent du skal nok nå at tænke Sh*t hvordan gik det så hurtigt.. :wink:

0

Ihh, det bliver spændende med hele sættet samlet! Håber de ben når at blive bedre inden brylluppet!! Og 4 måneder!!! Hold da op:) Tillykke med milepælen:)

Je det er så spændende, jeg håber snart at kunne finde ud af at stå længe nok til liiiige at hoppe i det hele igen. :wink:

Uuuh mange tak, milepæle dem tæller jeg altså ekstra nu. :lol:

Edited by Namak
0

TILLYKKE MED MILEPÆLEN :loveshower::loveshower::loveshower::loveshower: HURRA! Tiden flyver afsted. … :D

Og jakkerne er da super skønne!

Jeg er også temmelig vild med dit Bolero slør agtigt nogen.. Det et er da super romantisk … :tunge::loveshower:

Tusind tak for Tillykke. Det er så vildt at det går så hurtigt. Jeg kan altså slet ikke følge med. :o:biggrin:

Godt der er jer til at sige god for dem på BK. Tøserne ser dem først i morgen så jeg er super spændt på o de kan lide dem. Jeg har sagt at de ellers må tænke at det er et par timer de skal i dem så det må de overleve hvis de ikke lever op til forventningerne. Jeg tror nu de vil synes godt om dem.

Og tak for komplimentet på Bolerodimsen. Det er altså svært at sætte navn på sådan en fætter.. hihi :lol:

0

Annonce ♥

Tillykke med milepælen :)

Mange tak. Du er snart nede på 3.. Iiih mon vi alle når at blive færdige? hihi :lol:

Mon ikke :wink:

Jeg xér fingre. Du siger bare til hvis du har ekstra tid du vil dele ud af undervejs.. hehe :lol:

0

Weeeeee, TILLYKKE med milepælen (jaja, det var i går - men, så er der EN dag mindre i dag :tunge::wink: )

Er vild med både pigernes jakker og din bolero-/slørtingest! Nøj, hvor jeg glæder mig til at se det hele samlet om UNDER 4 mdr. :cheerleader3:

Haha nej søde Pernille det er først i dag der er under 4 tilbage, så du var for hurtig til at sige du var for langsom haha.. -HAHA-

Tusind tak for komplimenterne på mine "dimser" Jeg er også så spændt. Men iiih hvor går det hurtigt. *gisp* :o:biggrin:

0

Iiih jeg glæder mig til at se det hele på dig... Er sikker på at det nok skal blive rigtig godt... :)

Mange tak Britsepigen. Jeg tror også på det efterhånden haha.. :wink::lol:

0

Annonce ♥

Hvor er det en fin bolero!

Når slør ikke lige er noget man kan finde sig tilpas i - er det da et virkelig godt og smukt alternativ...

Pigernes jakker er også rigtig fine, men som du skriver er det jo en lidt vanskelig farve at fotografere. Jeg forsøger dog mit bedste og er så spændt på at se det hele sammen til slut.

Og nu er der bare 4 måneder til!! Tillykke!!

Jeg glæder mig som et lille barn til at se de endelige resultater af de 2014 bryllupper jeg nu har fulgt i snart et år... Det bliver så fedt at se alle detaljerne samlet og komme til sin ret, i stedet for "bare" at se dem i brudstykker...

Iiih mange tak Signe. Jeg synes også rigtig godt om at finde alternative løsninger til alt der ikke lige passer mig. Ja den dumme lilla hih.. snyd at jeg ikke bare kan lave fotos som virkeligheden egentlig ser ud iiih.. Jeg tror det bliver så fint det hele slået sammen. :biggrin:

Mange tak for tillykket også. Jeg synes også det er så vildt når de jeg har fulgt går op ad kirkegulvet. Og hvor bliver der hurtigt tomt i deres tråde når dagen er omme.

Du er da også langt i nedtællingen nu. Snart er det nu.. :cheerleader3:

Ja det er lige om snart :cheerleader3:

0

Iiih jeg glæder mig til at se det hele på dig... Er sikker på at det nok skal blive rigtig godt... :)

Mange tak Britsepigen. Jeg tror også på det efterhånden haha.. :wink::lol:

Jeg har aldrig været i tvivl... :)

0

Ih 4 mdr. - så må jeg også snart nå den. Inde i mit hoved er 4 mdr den næste store dag fordi man så kan udfylde papirarbejdet... Så er det ligesom officielt :)

Det er lige præcist det jeg også reagerer på ved det 4 mdr. Det at vi nu kan fikse alle papirerne. Iiih hvor bliver det meget reelt når man rammer den dato. Vi har endnu ikke klaret det, men kun fordi jeg prøver at behærske min begejstring. Jeg havde tænkt at jeg ville strække en så meget jeg formår, så der er en dag eller 2 mere at løbe på, hvis nu min toastmaster synes vi skal udskyde et par dage. Meeen jeg tror altså det bliver her i weekenden at jeg ikke længere kan sidde på hænderne mere.. haha.. Nu må vi se jeg prøver at " glemme" at jeg kan for iiih det skal jo klares så snart man kan sådan noget.. :wink::biggrin::lol:

0

Så er der et par opdateringer på bryllupsfronten.

I går aftes fik vi lavet vores vielses ansøgning og navne erklæringen blev også sendt afsted. W0000T. Det burden være en milepæl i sig selv. H2B "sprang" til computeren for at fikse det, da jeg allerede dagen før havde spurgt om vi skulle får det gjort dagen efter. Sødt at han i den grad tænkte jeps det skal vi, så jeg ikke engang skulle piske han til at lave det lidt sure papirarbejde. :)

Hold da op hvor skal man logge på mange gange med nem ID. Jeg ved ikke helt om jeg ligefrem synes det er blevet lettere med den digitale løsning.. hmm .. Vidner osv. har vi ihvertfald været i tvivl om hvordan man håndterer da vejledningen åbenbart kun gælder til borgerlig vielse, hvilket vi jo ikke længere skal have. Det resulterede så i at jeg måtte kontakte både kommunen og præsten alligevel på trods af den digitale løsning. Ud over det så var der et spørgsmål i forhold til hvor vielsen skal finde sted. Man skal på ansøgningen skrive hvor man skal giftes, men det de egentlig skal vide er hvilken præst der står for vielsen, så de måtte rette i ansøgningen, for vi havde skrevet stedet på, som hører under en helt anden kirke..

Kommunen kunne heller ikke svar på hvad man gør med vidnernes navne osv. da det jo hører under kirken, så jeg fik faktisk kun det svar at jeg skulle tale med præsten. Som sagt så gjort og i alt så er det nu på plads. Bare de møder op(vidnerne) og hun har deres navne på forhånd, så skal de kun skrive under på dagen. Pyyh altså.

Sikke noget rod.. Nogle gange er det altså mere besværligt at finde ud af tingene end godt er. hmm.. :o

Nå men ihvertfald er det nu ansøgt rigtigt går jeg ud fra :biggrin: Og mit navn er nu også på plads så det kan H2B jo få lov at godte sig over, haha. Han driller i den grad det bæst, bare rolig hævnen er sød. ( Og bedst serveret kold når han lykkeligt har glemt alt om det, har jeg ladet mig fortælle *gnæk*)

Jeg har i dag også talt med bageren og fået aftalt kagen endeligt. Prisen rammer de 1100, men jer egentlig "tilfreds" med prisen, da jeg så slipper for at betale til lev. som jeg ellers skulle hos Arlington. (det blev en dyr fornøjelse alt i alt btw. og med den behandling de gav mig eller rettere mangel på sammen, så er jeg glad for at sige bye bye til Arlington)Jeg får også kagen præcist som jeg ønsker den, og med 3 slags fyld og med mit kort pcér osv. på. Så forhåbentlig er det enden på kagebesværet.. Pyyh! :cheerleader3:

Jeg har fået lidt bryllups slik ind ad døren. Jeg fik chokolade med "just married" etiketter, bolcher med forskellig bryllupstekst. Teksterne er alt lige fra just married, with love, og truely madly deeply til thank you, mr&mrs, samt Bride & groom. Der er rigtig mange så jeg måtte jo lige tælle efter. Hele 23 forskellige som alle er brugbare. Skønt.

post-64428-0-71496100-1394536046_thumb.j

post-64428-0-42692300-1394536079_thumb.j

0