Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 posts in this topic

Dejligt at papirerne er kommet i orden. Jeg glæder mig også rigtig meget til at vi trykker "send" og det ligesom for alvor bliver en realitet!

Jeg er vild med dine bolcher! Hvor har du fundet dem henne??

0

Annonce ♥

Dejligt at papirerne er kommet i orden. Jeg glæder mig også rigtig meget til at vi trykker "send" og det ligesom for alvor bliver en realitet!

Det kan jeg godt forstå. Super at have gjort det. Fed fornemmelse.

Bolcherne er købt via Amazon.co.uk. forhandleren hedder dandy candy. Jeg har ikke lige link på mobilen. Hvis du ikke kan finde dem så sig til så kan jeg finde fra pc. Der er mange der sælger lignende men jeg havde lidt problemer med at finde en som ville sende de andre jeg ville have haft til Danmark. :)

0

Det er vist alt for længe siden jeg har været aktiv i din tråd, men du skal vide at jeg troligt følger dig på mobilen :wink: men jeg bliver lige nødt til at komme med en kommentar til din bolero-kappe-slør-dimmer, for hold fast hvor er den smuk! :a1221: hvis du skulle kaste dig ud i budoir, så vil den gøre sig SÅ godt til formålet :cheerleader3: fine chokolader og bolcher, det bliver helt sikkert et hit :smiley-eatdrink026:

0

Annonce ♥

Bolcherne er købt via Amazon.co.uk. forhandleren hedder dandy candy. Jeg har ikke lige link på mobilen. Hvis du ikke kan finde dem så sig til så kan jeg finde fra pc. Der er mange der sælger lignende men jeg havde lidt problemer med at finde en som ville sende de andre jeg ville have haft til Danmark. :)

De er fundet - tak!

0

Det er vist alt for længe siden jeg har været aktiv i din tråd, men du skal vide at jeg troligt følger dig på mobilen :wink: men jeg bliver lige nødt til at komme med en kommentar til din bolero-kappe-slør-dimmer, for hold fast hvor er den smuk! :a1221: hvis du skulle kaste dig ud i budoir, så vil den gøre sig SÅ godt til formålet :cheerleader3: fine chokolader og bolcher, det bliver helt sikkert et hit :smiley-eatdrink026:

Mange tak din med læsning. :biggrin: Jeg kender godt det med at læse fra mobilen, for så orker jeg heller ikke at skrive kommentar. Det tager simpelthen for langt tid nu da jeg har sådan en tendens til at mine svar bliver lidt " fyldige.. haha.

Dejligt at andre også kan lide min "bolerojegskalikkehaveslørdims". :lol: Jeg synes den er så flot, så jeg glæder mig til at teste hele det samlede look. :biggrin:

0

De er fundet - tak!

Super. Jeg har tænkt på dig og spekuleret i om du fandt dem. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

:cheerleader3: Juhuuu.. :cheerleader3:

I dag kom prøvelses attesten allerede. Super at det nu er på plads. Nu skal jeg så bare lige have spurgt på mandag om hvordan det hænger sammen med navneændringen. Jeg aner slet ikke noget om hvorvidt de sender papirer på det? hmm.. Nogen kloge ? :biggrin:

post-64428-0-55354000-1394909777_thumb.j

0

Man får intet at vide mht navneændring. Mega irriterende, så jeg ringede til kirkekontoret for at høre om de havde hvad de skulle bruge, eller om vi skulle komme med yderligere info til dem. Alting var i skønneste orden, men vi ville ikke modtage noget med posten omkring det, så det var helt fint at jeg ringede. Det var der vist også mange andre brude der havde gjort.. Zilla anyone..? :floejt::biggrin:

Og det bliver bare mere virkeligt når papirerne er udfyldt, men det er virkelig også underligt at tænke på, at når man har sagt ja, så skifter man navn - det er jo helt vildt! :loveshower:

0

Annonce ♥

Man får intet at vide mht navneændring. Mega irriterende, så jeg ringede til kirkekontoret for at høre om de havde hvad de skulle bruge, eller om vi skulle komme med yderligere info til dem. Alting var i skønneste orden, men vi ville ikke modtage noget med posten omkring det, så det var helt fint at jeg ringede. Det var der vist også mange andre brude der havde gjort.. Zilla anyone..? :floejt::biggrin:

Og det bliver bare mere virkeligt når papirerne er udfyldt, men det er virkelig også underligt at tænke på, at når man har sagt ja, så skifter man navn - det er jo helt vildt! :loveshower:

Mange tak for svaret. Jeg tror nu også at jeg hænger i røret engang i fremtiden for bare liiiige at høre det hele er i orden haha. Noget upraktisk strikket sammen synes jeg. De kunne godt lige kigge den elektroniske sti igennem synes jeg, for der var da en del hickups for os undervejs. Endda også for deres egne medarbejdere som ringede mig op dagen efter jeg havde kontaktet dem. De kunne nemlig heller ikke finde ud af det ha! :biggrin:

Jeg synes og så det er meget underligt at skifte navn på et enkelt JA! Jeg har jo været igennem en vielse før, men på rådhuset og dengang var det min eks der tog mit navn, så prøvelses atteste så vi ikke engang og man udfyldte bare papirerne på kommunen, så så var navnet hans. Jeg kender slet ikke den anden vinkel. Spændende proces og MEGET virkeligt at vi er så tæt på selve dagen nu. :blink::lol:

0

uhh glæder mig til at vi snart skal til at udfylde papirene :heart:

Det kan jeg godt forstå du gør. Det er altså på en eller anden måde en meget speciel oplevelse. Snart kan du sige så nu er det vores tur. Det går hurtigt. :)

0

På vores prøvelsesattest står der at "parret ønsker navneændring på bryllupsdagen" - og da jeg afleveret den på kirkekontoret, sagde de at navnene stod på den vielsesattest vi får på dagen :) Så mon ikke de siger noget når du aflevere attesten? :-)

Vi skal bare lige have ændret vores PAS! Øv øv … H2B fik lavet nyt i sommers! men hvem havde da også vidst at han ville fri på vores ferie? :tunge:

0

Annonce ♥

På vores prøvelsesattest står der at "parret ønsker navneændring på bryllupsdagen" - og da jeg afleveret den på kirkekontoret, sagde de at navnene stod på den vielsesattest vi får på dagen :) Så mon ikke de siger noget når du aflevere attesten? :-)

Vi skal bare lige have ændret vores PAS! Øv øv … H2B fik lavet nyt i sommers! men hvem havde da også vidst at han ville fri på vores ferie? :tunge:

Hvis præsten ikke selv kommenterer på emnet tager jeg det selv klar op, for det hele skal bare være på plads på dagen. :biggrin:

Jeg er glad for at jeg endnu ikke har fået lavet mit pas, selvom jeg mangler et da jeg mistede mit under flytning. Nu er fordelen jo så at det nye bliver med nyt navn. :wink:

0

Så er der kommet lidt gang i produktionen igen. Jeg fik leveret en masse sjove dimser og har side været i gang med at fuldføre en masse projekter. Jeg har ventet i 1½ mdr. på den ene levering, så det har været svært at komme videre.

Her er et par snaps af vores vinflasker med vores etiketter, samt et par af vores vandflasker. Det tog utroligt lang tid at få ordnet flaskerne for på en ene typer rødvin sad etiketterne bare FAST! flaskerne røg i vand først, så fik de olie og i vand igen og nu er næste skridt til de sidste 4 flasker at de skal have sprit. Jeg er ved at få pip af dem, og har komplet opslidte hænder efter al den roden med olie,vand og sprit. Pyyh godt der kun er 4 tilbage. :pokey:

De flasker jeg har fået lavet er jeg meget tilfreds med. Jeg synes det er blevet noget så fint. (efter jeg har fået pudset flaskerne lidt af også haha) :lol:

post-64428-0-76598400-1395397126_thumb.j

post-64428-0-64283800-1395397168_thumb.j

post-64428-0-71872200-1395397186_thumb.j

post-64428-0-51661300-1395397211_thumb.j

post-64428-0-63208600-1395397233_thumb.j

post-64428-0-06897100-1395397267_thumb.j

post-64428-0-07670400-1395397286_thumb.j

0

Annonce ♥

Super flot resultat efter alt den bøvl med etiketterne... :)

Vil helst ikke være lyseslukker, men kan se der har sneget sig et 0 for meget ind ved 2014 på din vandflaske. :(

tak. Jeg ved godt der er et 0 men der skal være en dims mellem 20 og 14 så det letteste var at lave et 0 da mellemrum ikke var muligt at få til at passe. Men tak :) :)
0

Jeg plejer at bruge isopropanol (fra Matas) til at fjerne de sidste rester af etiketter og lim. Det affedter...

tak tulle jeg kender tippet men har desværre ikke noget i huset. Hvis de sidste kraftanstrengelser ikke funker må H2B købe med hjem mandag. :)

0

Så endelig er de sidste flasker også blevet "relabeled" hihi. Jeg orker slet ikke at tænke på at vaske hænder de næste 14 dage. Haha. Så dejligt endelig at være færdig med det projekt.

0

Jeg har før lavet vinetiketter til blandt andet ungernes barnedåb - men WOW dine er flotte - er det klistermærker I har bestilt udefra eller..??

Mange tak. Det er med snyd og bestilt på nettet. ;) men jeg er også meget tilfreds med dem :)

0