Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 posts in this topic

Annonce ♥

Nå men den foreløbige sidste kommentar på emnet om sviger skal være at vi har valgt at forkæle H2B´s papfar i stedet. Så må svigermor jo kede sig derhjemme mens vi fester, hvis hun ikke kan overtales. Det kom os for øre at pappen gerne vil overnatte i nærheden efter festen. Så kan han drikke et par glas i fred uden at skulle køre 3 timer bagefter. Vi fandt så ud af at Fuglebjerg Kro ikke er så dyrt 585; for overnatning inkl. morgenmad, så det vil vi spendere på ham, hvis han da vil tage imod det. :wink::lol:

0

-Og så må det være tid til at vise kjolerne på pigerne.

Tøserne skulle prøve kjolerne så jeg kunne rette dem til. Jeg vidste de ville være lige lange nok, så det var med at finde ud af hvor meget. Overraskelsen var at stropperne også var meget lange og at bredden på Katrine´s også var for stor. Målene blev taget og jeg har allerde klippet længden til så de er blevet en del kortere. Stropperne er syet, men jeg har endnu ikke taget Katrines kjole ind.

Jeg var jo lidt nervøs ved om Josefine ville klage over farve ændringen, som hun jo ikke vidste noget om. Hun sagde ikke en lyd overhovedet. I stedet dansede og drejede hun rundt i kjolen og jublede. "Mor den her kjole er meget flottere end den anden", lød den endelige kommentar pyyh! Jeg kunne så fortælle at jeg havde været nervøs for om hun nu ville være ked af, at den ikke var hvid og at jeg var meget lettet over hun kunne lide den.

Jeg fik også udført min plan. in lilla kjole hentede Katrine. Den blev i dragtposen lagt på en madras med et tæppe over så H2B ikke kunne se den. Herefter satter pigerne sig ved siden af og vi kunne arrangere at det nederste stof kunne sammenlignes med deres kjoler. H2B tog billeder og blev pænt spurgt og ikke han troede at de farver ville kunne gå sammen.. HA! hihihihi :wink: :lol:

Godt han sagde Jo da for ellers havde det da været noget af en snørklet vej at finde rundt i. haha :biggrin:

Pigernes kjoler er til højre på billedet. 2 nuancer af lilla og min er til venstre også 2 nuancer af lilla. Og Nu som sædvanligt svært at fotografere naturtro farver. :huh: Så den pinke nuance er altså kun fotoet og ikke IRL.

post-64428-0-07219700-1397372723_thumb.j

post-64428-0-81520400-1397372745_thumb.j

post-64428-0-55879800-1397372767_thumb.j

post-64428-0-11082500-1397372795_thumb.j

Edited by Namak
0

Annonce ♥

De er da mega fine de kjoler! Faktisk lidt á la det jeg har forestillet mig, at min brudeterne (voksen) skal have på, måske bare lidt mørkere i farven.

Din H2B får da et totalt chock, når han ser dig! Du har jo lagt så meget op til at din kjole skal være lilla. Sørg lige for at der er nogen der tager et billede af ham, når han ser det, for jeg tror hans ansigtsudtryk kommer til at være guld værd! Så har du også noget at grine af resten af ægteskabet ;) :tunge:

0

De er da mega fine de kjoler! Faktisk lidt á la det jeg har forestillet mig, at min brudeterne (voksen) skal have på, måske bare lidt mørkere i farven.

Din H2B får da et totalt chock, når han ser dig! Du har jo lagt så meget op til at din kjole skal være lilla. Sørg lige for at der er nogen der tager et billede af ham, når han ser det, for jeg tror hans ansigtsudtryk kommer til at være guld værd! Så har du også noget at grine af resten af ægteskabet ;) :tunge:

Hmm du siger noget. Det havde jeg ikke engang tænkt over, at jeg da skal haver fotos af ham når det går op for ham haha. Jeg håber han køber historien om den lilla kjole hele vejen indtil han ser mig på dagen.

Kjolerne er faktisk voksen modeller som jeg bare syr til teen/tween kjoler. Billeder af kjolen i voksen udgaver herunder i mørkere lilla, men der er kinamodeller jo.

post-64428-0-68244300-1397377668_thumb.j

0

Hmm du siger noget. Det havde jeg ikke engang tænkt over, at jeg da skal haver fotos af ham når det går op for ham haha. Jeg håber han køber historien om den lilla kjole hele vejen indtil han ser mig på dagen.

Kjolerne er faktisk voksen modeller som jeg bare syr til teen/tween kjoler. Billeder af kjolen i voksen udgaver herunder i mørkere lilla, men der er kinamodeller jo.

De er super smukke i den farve også. Jeg har bare den problematik, at min brudeterne nedkommer med en sød lille pige i starten af juni, og inden hendes krop er "normal" nok til at vi kan tage mål af den :tunge: Så er jeg bange for, at jeg ikke kan nå at få kjolen hjem til hende i tide! Ville være så nervøs, så det bliver nok på den gammeldags måde, hvor vi går i butikker. Men der ligger heldigvis en god og ikke alt for dyr butik på Nytorv, hvor det skulle være muligt at få en festkjole til omkring 1000,- (ved godt at det formentlig ikke er tæt på kinapriser, men for DK, så er det jo en okay pris).

EDIT: Glemte helt at kommentere på det med H2B. Jeg tror virkelig at du ville fortyde, hvis du ikke fik et billede af det! Du kan jo sætte en god veninde, eller en anden du stoler på til at gøre det. Hvis han har købt historien om den lilla kjole, så bliver det jo et epic billede!

Edited by roselein
0

Nej, nogle søde piger du har, Line.. Rigtig flotte kjoler - jeg er vild med dem! Stemmer i, og synes også du skal få en betroet til at tage et billede af din kære kommende, når han ser dig i din kjole (tror der er mange her på BK, der gerne vil se det :biggrin: )

Og jeg håber, at din søde papsvigerfar vil tage imod jeres fine gestus med overnatningen!

0

Annonce ♥

Nej, nogle søde piger du har, Line.. Rigtig flotte kjoler - jeg er vild med dem! Stemmer i, og synes også du skal få en betroet til at tage et billede af din kære kommende, når han ser dig i din kjole (tror der er mange her på BK, der gerne vil se det :biggrin: )

Og jeg håber, at din søde papsvigerfar vil tage imod jeres fine gestus med overnatningen!

Iiih mange tak Pernille. De tager klart efter deres mor. :tunge:

Mine små bølleenglepiger. :wink:

Jeg håber også at han vil. Kunne være dejligt med lidt positivt oven i alt det andet. :biggrin:

Edited by Namak
0

Nu jeg er ved det lilla så skal jeg da lige vise sokkerne frem også. Jeg havde advaret H2B om at jeg nok skulle klare hans sokker til dagen. Jeg ledte efter alle mulige sjove motiver, men endte med nogle helt andre end planlagt. Jeg fandt lilla med bling og så var jeg solgt og sokkerne købt.

Jeg har også købt til de kolde fødder, med dem skal han have allerede når jeg smider ham ud dagen før. Jeg laver et survival kit til ham med forskellige ting i som han får med sig, så han kan "klare" natten og nerverne hehe.

Jeg skal lige have lavet en slå om dims til dem, men printet siger jo det hele. :)

post-64428-0-05867300-1397450186_thumb.j

post-64428-0-46176400-1397450369_thumb.j

0

Årh fine piger i fine kjoler... :heart: lort med det åndssvage system... kender problemer med vores til tider åndssvage og meget ofre for firkantede system.... :( sender dig kram og tanker...

Eeeeeelsker de lilla sokker... hvor fandt du mon dem? :)

0

Annonce ♥

Årh fine piger i fine kjoler... :heart: lort med det åndssvage system... kender problemer med vores til tider åndssvage og meget ofre for firkantede system.... :( sender dig kram og tanker...

Eeeeeelsker de lilla sokker... hvor fandt du mon dem? :)

Takker. :biggrin:

Ja det er bestemt ikke os "svage" systemet er lavet af.

Sokkerne er fra Amazon.co.uk. Det har taget en "evighed" at få dem hjem. :huh:

0

Fine brudepigekjoler, synes jakkerne er meget voksne, men det er måske bare billedet der driller :-) På pinterest ligger der flere steder sådan nogle omslag til sokker til gratis udprintning

ja jakkerne er lidt voksne men min 14 årige er vist ved at kunne ramme den kategori snart. Min yngste må finde sig i det hehe. Når de sidder på rigtigt betyder det ikke så meget. Det er jo kort tid de skal bruge dem og kun ved dårligt vejr som der IKKE kommer 5.7. Haha

tak for tippet. Jeg printer dog selv min egen variant da det er ballade kategorien jeg laver hehe :) ;)

0

Annonce ♥

… Hvor mon du har købt de andre sokker? (Undskyld, hvis du har linket til det andetsteds :floejt: )

De er også fra Amazon. Der er rigtig mange så kig dig omkring. Søg på tekst i stedet for sokker alene :)

0

Her i Påsken har min brudepåbasser været forbi, for at prøve sin kjole. Kjolen er købt i anledningen af hendes egen datters konfirmation, men hun vil også bruge den til vores bryllup. Jeg har hjulpet med at bestille dem, da det skulle være målsyet og fra min "tøjpusher" (Ja historien er laaang men jeg orker ikke rigtig at skrive om det, selvom det har fyldt en del.)

Min eneste kommentar skal nok være at jeg føler mig lidt slået i maven over at det var nemt nok at købe til eget behov, men svært at bruge penge på tøj til vores bryllup, så det har været en noget skuffende oplevelse.

Til gengæld er jeg glad for at valget af kjolen og selvfølgelig at hun vil bruge den til vores bryllup da den er helt ens i farven med mine tøsers kjoler.

Her er alle mine 3 "bridal party members." Pigernes kjoler er rettet i længden, men Katrines mangler at blive taget ind i bredden. Min brudepåpassers kjole skal have taget 2½ ca af stropperne og have et sting i kavalergangen. Det er derfor hendes liv ser lidt sjovt placeret ud. Ærmerne kan man ikke se på billedet men jeg har lagt et closeup op som godtnok er taget mens kjolen har hængt på min fine blomstrede gine. :tunge:

Og så vil jeg da lige vise at kjolerne virkelig kan strutte når man drejer rundt i dem, hvilket blev testet meget. haha :cheerleader3::lol:

post-64428-0-23527800-1397892194_thumb.j

post-64428-0-26304800-1397892262_thumb.j

post-64428-0-01116900-1397892280_thumb.j

post-64428-0-61604900-1397893171_thumb.j

Edited by Namak
0

Annonce ♥

Dejlige billeder - især af struttesten… Sådan nogle kjoler er altså bare de bedste :wink: Nu er der virkelig ikke længe til.. :cheerleader3:

Jeg er helt enig! Struttesten er den absolut vigtigste af alt! :biggrin::biggrin:

Og jeg kiggede lige at det nu er 2.2.2 i min ticker. Iih jeg når det albrig, og jeg som troede at jeg ville være done sådan ca nu.. hmmm ... hihi

0

Nogen mennesker er bare til tider nederen som de unge ville sige det....

Tak! :biggrin::biggrin: Jeg kommenterer ikke videre, men ehrm.. ja! hehe :biggrin:

Nogen gange er der bare ikke mere at sige ;-) men bortset fra det så bliver det bare så fint det hele og hvor er der dog kort tid igen :-D

0

Tak! :biggrin::biggrin: Jeg kommenterer ikke videre, men ehrm.. ja! hehe :biggrin:

Nogen gange er der bare ikke mere at sige ;-) men bortset fra det så bliver det bare så fint det hele og hvor er der dog kort tid igen :-D

Netop. :biggrin:

Og iiih jeg er begyndt at glæde mig i stedet for bare at have fornemmelsen af kolde fødder, og DET er i den grad en god ting. :biggrin:

0

Netop. :biggrin:

Og iiih jeg er begyndt at glæde mig i stedet for bare at have fornemmelsen af kolde fødder, og DET er i den grad en god ting. :biggrin:

Det må man sige, især hvis du ikke kan løbe fra gommen alligevel ;-)

1