Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 posts in this topic

Hov hov, hvor er billederne , nu fløj jeg straks herind, og så er de her slet ikke , fyyyha nu ryger du over knæet :tunge:

Øv hvor er det træls at læse om alt det drama du også oplever, uanset hvor godt man så end er forberedt på at det kan ske, så gør det altså bare stadig ondt. Familieproblemer kan simpelthen være noget så drænene, kender jeg ALT til. Du får lige en kæmpe krammer, efter dit smæk i måsen :bearhug:

Ja familie er af og til bare blaaah. Selv min gamle mormor på 84 sagde så skid "dem" da et stykke haha.. :wink:

Hihi arj det er jeg ked at. Jeg har haft så mange ting om ørerne i dag. Min (hende der hentede kjolen btw) brudepåpasser´s datter skulle have lektiehjælp så der gik lige 3 timer med at hjælpe. Det hele gik op i hat og briller lige pludselig. Men nu skal du ikke vente længere.. :biggrin:

Se bort fra de fjollede ansigter ikke? haha.. (og rodet i baggrunden hmmm unger i weekenden giver oprydnings planer til mandag... pyyh)

Fra bindebånd til lynlås kommer her:

Ih hvor er hun da bare FIN, og hvor ser hun bare glad ud. Er simpelthen så glad for at I kunne bruge kjolen, og at hun er blevet så glad for den :loveshower:

Ja men det er helt fantastisk så glad hun er for den. Jeg er noget så taknemmelig over at du ville af med den. :biggrin: Den var egentlig tiltænkt som en festkjole, men jag kan bare "klappe i" for "det er min konfirmationskjole, mor. BASTA" haha :biggrin::lol:

0

Annonce ♥

Hov hov, hvor er billederne , nu fløj jeg straks herind, og så er de her slet ikke , fyyyha nu ryger du over knæet :tunge:

Øv hvor er det træls at læse om alt det drama du også oplever, uanset hvor godt man så end er forberedt på at det kan ske, så gør det altså bare stadig ondt. Familieproblemer kan simpelthen være noget så drænene, kender jeg ALT til. Du får lige en kæmpe krammer, efter dit smæk i måsen :bearhug:

Ja familie er af og til bare blaaah. Selv min gamle mormor på 84 sagde så skid "dem" da et stykke haha.. :wink:

Hihi arj det er jeg ked at. Jeg har haft så mange ting om ørerne i dag. Min (hende der hentede kjolen btw) brudepåpasser´s datter skulle have lektiehjælp så der gik lige 3 timer med at hjælpe. Det hele gik op i hat og briller lige pludselig. Men nu skal du ikke vente længere.. :biggrin:

Se bort fra de fjollede ansigter ikke? haha.. (og rodet i baggrunden hmmm unger i weekenden giver oprydnings planer til mandag... pyyh)

Ih hvor er hun da bare FIN, og hvor ser hun bare glad ud. Er simpelthen så glad for at I kunne bruge kjolen, og at hun er blevet så glad for den :loveshower:

Ja men det er helt fantastisk så glad hun er for den. Jeg er noget så taknemmelig over at du ville af med den. :biggrin: Den var egentlig tiltænkt som en festkjole, men jag kan bare "klappe i" for "det er min konfirmationskjole, mor. BASTA" haha :biggrin::lol:

:lol: Hvor er hun skøn. Jamen jeg havde jo ikke noget at bruge den til, så kunne jeg da ligeså godt give den til en, som ville få glæde af den :)

0

Jeg kender dig heller ikke men vil gerne give dig et kæmpe :bearhug:

Kender til problematikken med sygdom og manglende forståelse for sådan..

og kan udmærket forstå du bliver frustreret over manglende interesse fra dem man forventede .. men sådan er samfundet desværre bare blevet..

At din familie har valgt som de har syntes jeg ikke er okay.. langt fra.. men tit er det desværre bare virkeligheden.. og det er altid når man er helt nede og vende man finder ud af hvem der er værd at samle på.. og det er rigtig tit dem man havde regnet med der skuffer mest.. :(

Jeg vil ikke du misforstår det her.. men kan godt følge Gybbel lidt i det hun skriver mht FB..

Nu ved jeg ikke hvordan din venneliste ser ud .. men jeg gør lidt som Gybbel.. scroller videre når nogle f.eks skriver en kort status " HJÆLP.. Krise" for de fleste gange er det nogle Trunter der bare vil have alle veninderne til at skrive " Åh nej Søde .. Hvad nu? " og så er det tit at de ikke ved hvad sko de skal tage på.. eller noget sladder de gerne vil videre med.. så jeg er også blevet lidt immun.. ( Peter og ulven )

Men i DIN situation burde folk jo vide hvordan det står til med dig.. og tolke det der efter..

Når det er sagt så ville sådan en status jo slet ikke være nødvendig HVIS de holdt regelmæssig kontakt..

Kan ikke gøre andet end.. :bearhug: :bearhug:

Mange tak for krammerne. :biggrin:

Det er fordi min liste kun indeholder hvad jeg betragter (betragtede) som nøglepersoner. Eller rettere jeg har filter på, så det kun kan læses af nøglepersonerne. (og en enkelt mere som jeg havde fejlpalceret. :blush: og hun kommenterede endda efter at have oversat til tysk, hehe.. Sødt at hun orkede, for mig viser netop det kvalitet)

For mig er der bestemt ikke noget af den type statusser der nogenside dukker op. Men fred være med det, det er jo forskelligt hvad vi hver især gør..

Status er skrevet og nogle har reageret andre får fingren eller hopper "vel" selv videre væk fra min FB. Jeg har på ingen måde fortrudt, men jeg er ked af den ligegyldighed som jeg støder på, og det er jo heldigvis min gode ret. FB er jo kun en meget lille del af hvor meget jeg har kæmpet for at lukke øjne op. Det ville nok være anderledes hvis bare 20% havde alvorlig sygdom tættere på livet personligt. Never know... :wink: Det er vel også et spørgsmål om hvad der er "almindeligt" i ens newsfeed.

-Og jeg ved da at jeg ihvertfald heldigvis ville reagere anderledes, og det siger jeg gerne tydeligt og gentagene gange. Det er vel alt efter hvem man er og hvor meget junk man bliver præsenteret for og hvem beskeden kommer fra.

Jeg synes du rammer sømmet på hovedet. At "folk" jo godt ved, men... Nå men jeg har "hørt at det er godt at rydde op af og til og det kan vel knap nogen klandre mig for at få gjort. :wink:

Så tak for din kommentar. :biggrin:

0

:lol: Hvor er hun skøn. Jamen jeg havde jo ikke noget at bruge den til, så kunne jeg da ligeså godt give den til en, som ville få glæde af den :)

Det garanterer jeg. Lykken var stooor i det lille hjem. :loveboard:

0

Annonce ♥

Var så lidt.. men kan jo desværre ikke gøre andet.. :)

Har selv "ryddet gevaldigt op" .. Gider ikke accep folk jeg ikke kender Face- to- face.. bekendte har man jo nok af.. og folk der bare "vil snage i ens liv" kan jeg overhovedet IKKE bruge til noget..

men har sjovt nok oplevet at folk jeg har slettet lige så snart de er strøget pludselig henvender sig og spørg "hvorfor.. er det ikke en fejl?" og "vil du ikke være ven mere?"

Så er jeg desværre bare kold og skriver at når man er venner forventer jeg det går begge veje..

Så ryd du bare op.. Man har det faktisk ret godt bagefter.. og så er der det mere energi til dem der VIRKELIG betyder noget.. :)

Og sikke da en super sød Konfirmand du har der.. :lol:

0

Det er bestemt ikke ment som en lussing, men mere en forklaring på hvorfor nogle måske vælger at springe den slags statusser over uden at kommentere selvom de har læst den. :) Jeg gør det nemlig selv, da de eneste i min familie og omgangskreds der tyr til den type opdateringer, er dem der ikke kan finde ud af at lukke munden op, når man snakker med dem i telefonen eller ansigt til ansigt. Så jeg er nok enormt hærdet når det kommer til den slags. Jeg synes ikke sociale medier er stedet til "beskidt vasketøj" så at sige. Og jeg mener det meget dybfølt når jeg skriver at det gør mig ked af det på dine vegne, at dette er din eneste mulighed for at nå ud, men jeg ved også at det er svært at tage tingene personligt med din familie, når de bor i den anden ende af landet. Men en fælles email eller privatbesked på FB havde jeg nok personligt valgt.

:bearhug:

Ja det har du måske ret i at jeg kunne have gjort, det er vel et spørgsmål om temperament, men jeg tror bare at jeg har fået nok. Det "alm. hensyn" "orker" jeg nok bare ikke at tage mig tid til mere. Jeg har ikke hæmninger mht. "vasketøj" for de som er på min liste er ikke nogle som jeg ikke ville turde lufte det til. Jeg er vist bare sådan indrettet. :wink:

Jeg tror bare at jeg har fået nok nu og så må de gøre eller lade være det er op til dem. Så kan jeg jo med god samvittighed sige slut og over and out. Jeg har været telefonkæden igennem adskillige gange og det har lige så stor effekt som at råbe ind i væggen. Min status er også bare et råb ud i intetheden, og jeg kan ikke forvente en dyt ud af det. MEN nu har jeg gjort det og så er det kollektivt ovre. Kender du den fornemelse. At det er "overstået" og ikke behøve at gøre mere nu ud over at beslutte hvem der er vigtig også i fremtiden og hvem der ikke er? Det er det eneste som jeg ihvertfald VED at der er kommet ud af det og det i sig selv er måske også en sejr. :biggrin:

Sørgeligt, men sandt. Utroligt hvad der dukker op fra mørket når man skal planlægge noget som for os ihvertfald er glædeligt. (Læs lige mit svar til Rose ovenover jeg er gået lidt kold i at skrive forklaringen igen hehe.)

Og tak for at du mener kram og ikke smæk. :)

Der er da heller ingen grund til at skrive den samme forklaring to gange. :)

Jeg skal også have meldt noget ud til mine søskende, men har ventet med det, for at mærke efter om mine følelser omkring det fortsat er de samme, når ikke sorg og stress var primær-følelserne i mit sind længere. Jeg er ved at være der nu og må indrømme at jeg fortsat er meget skuffet over dem. Håber den udmelding kan give den der følelse af at nu er det overstået, for jeg har egentlig givet slip på dem indeni, kan jeg mærke, og har forliget mig med, at jeg ikke ønsker at invitere dem til brylluppet næste år, men er nødt til lige at snakke med min lillesøster om det, for det var også et stort ønske for hende at vi skulle få et bedre forhold internt. Nok endnu mere for hende end for mig.

Jeg kan jo godt forstå at du har brug for at rase ud og råbe ud i intetheden. Vores metoder er bare ikke kompatible med hinanden på dette punkt. :wink:

Jeg kan sagtens se at vi gør tingene på hver sin måde. Jeg synes at det er ganske fornuftigt at du har tænkt dig at tale med din søster og fortælle hende hvordan du har det. Jeg synes ihvertfald at min oplevelse her de sidste dage har gjort det meget enkelt at sige pyyyh for det ligesom sidste udmeldig så jeg nu har fred til at bruge på helt andre ting i stedet. Hver mands (kvindes) process er jo forskellig.

Og tak for komplimentet på konfirmanden. Iiih hun glæder sig hel enormt. Jeg rejser "til den anden side af verden" for at være med på hendes dag. Puuh jeg er træt bare ved tanken. -Og den anden side af kloden er bare hvor du bor haha.. Konfirmationen foregår nemlig i Holbæk, men festlokalet er helt i Hvidovre. :wink::lol:

0

Var så lidt.. men kan jo desværre ikke gøre andet.. :)

Har selv "ryddet gevaldigt op" .. Gider ikke accep folk jeg ikke kender Face- to- face.. bekendte har man jo nok af.. og folk der bare "vil snage i ens liv" kan jeg overhovedet IKKE bruge til noget..

men har sjovt nok oplevet at folk jeg har slettet lige så snart de er strøget pludselig henvender sig og spørg "hvorfor.. er det ikke en fejl?" og "vil du ikke være ven mere?"

Så er jeg desværre bare kold og skriver at når man er venner forventer jeg det går begge veje..

Så ryd du bare op.. Man har det faktisk ret godt bagefter.. og så er der det mere energi til dem der VIRKELIG betyder noget.. :)

Og sikke da en super sød Konfirmand du har der.. :lol:

Tak for komplimentet på "min konfirmand". Hvor går tiden bare hurtigt og hvor er det dejligt at konfirmationen er snart veloverstået haha. :biggrin: Så er det bare samme tur om 2 år igen med den yngste.. yaaaikes.. :lol:

0

Annonce ♥

Her i weekenden har jeg haft min yngste med på cykeltur ude ved pavillonen. Hun nåede ikke at komme med sidste år da jeg jo blev ramt af MS i skrivetøjet mv. og røg på hospitalet. ( Fingrene.)

Hele vinteren har jeg ærgret mig over at hun ikke havde set stedet, for alle vi andre havde jo allerede haft fornøjelsen. Hun glæder sig næsten ligeså meget til brylluppet som H2B og jeg så jeg har ventet kun lige nøjagtigt til jeg mente, at nu måtte der være nok grønne blade, til man kunne få fornemmelsen af stedet. Det blev så i lørdags, hvor vejret var fantastisk. Vi havde en utroligt hyggelig tur og fordelen er jo at mor havde motor så man ikke behøver træde meget i pedalerne :wink:

Men se lige billederne. Jeg synes bestemt godt jeg kan fornemme hvordan der er om 2 mdr. Det bliver så skønt. :loveshower:

post-64428-0-30160000-1398667327_thumb.j

post-64428-0-53091800-1398667389_thumb.j

post-64428-0-51830300-1398667465_thumb.j

post-64428-0-51348600-1398667518_thumb.j

post-64428-0-66395900-1398667551_thumb.j

Edited by Namak
0

Annonce ♥

Det er bestemt ikke ment som en lussing, men mere en forklaring på hvorfor nogle måske vælger at springe den slags statusser over uden at kommentere selvom de har læst den. :) Jeg gør det nemlig selv, da de eneste i min familie og omgangskreds der tyr til den type opdateringer, er dem der ikke kan finde ud af at lukke munden op, når man snakker med dem i telefonen eller ansigt til ansigt. Så jeg er nok enormt hærdet når det kommer til den slags. Jeg synes ikke sociale medier er stedet til "beskidt vasketøj" så at sige. Og jeg mener det meget dybfølt når jeg skriver at det gør mig ked af det på dine vegne, at dette er din eneste mulighed for at nå ud, men jeg ved også at det er svært at tage tingene personligt med din familie, når de bor i den anden ende af landet. Men en fælles email eller privatbesked på FB havde jeg nok personligt valgt.

:bearhug:

Ja det har du måske ret i at jeg kunne have gjort, det er vel et spørgsmål om temperament, men jeg tror bare at jeg har fået nok. Det "alm. hensyn" "orker" jeg nok bare ikke at tage mig tid til mere. Jeg har ikke hæmninger mht. "vasketøj" for de som er på min liste er ikke nogle som jeg ikke ville turde lufte det til. Jeg er vist bare sådan indrettet. :wink:

Jeg tror bare at jeg har fået nok nu og så må de gøre eller lade være det er op til dem. Så kan jeg jo med god samvittighed sige slut og over and out. Jeg har været telefonkæden igennem adskillige gange og det har lige så stor effekt som at råbe ind i væggen. Min status er også bare et råb ud i intetheden, og jeg kan ikke forvente en dyt ud af det. MEN nu har jeg gjort det og så er det kollektivt ovre. Kender du den fornemelse. At det er "overstået" og ikke behøve at gøre mere nu ud over at beslutte hvem der er vigtig også i fremtiden og hvem der ikke er? Det er det eneste som jeg ihvertfald VED at der er kommet ud af det og det i sig selv er måske også en sejr. :biggrin:

Sørgeligt, men sandt. Utroligt hvad der dukker op fra mørket når man skal planlægge noget som for os ihvertfald er glædeligt. (Læs lige mit svar til Rose ovenover jeg er gået lidt kold i at skrive forklaringen igen hehe.)

Og tak for at du mener kram og ikke smæk. :)

Der er da heller ingen grund til at skrive den samme forklaring to gange. :)

Jeg skal også have meldt noget ud til mine søskende, men har ventet med det, for at mærke efter om mine følelser omkring det fortsat er de samme, når ikke sorg og stress var primær-følelserne i mit sind længere. Jeg er ved at være der nu og må indrømme at jeg fortsat er meget skuffet over dem. Håber den udmelding kan give den der følelse af at nu er det overstået, for jeg har egentlig givet slip på dem indeni, kan jeg mærke, og har forliget mig med, at jeg ikke ønsker at invitere dem til brylluppet næste år, men er nødt til lige at snakke med min lillesøster om det, for det var også et stort ønske for hende at vi skulle få et bedre forhold internt. Nok endnu mere for hende end for mig.

Jeg kan jo godt forstå at du har brug for at rase ud og råbe ud i intetheden. Vores metoder er bare ikke kompatible med hinanden på dette punkt. :wink:

Jeg kan sagtens se at vi gør tingene på hver sin måde. Jeg synes at det er ganske fornuftigt at du har tænkt dig at tale med din søster og fortælle hende hvordan du har det. Jeg synes ihvertfald at min oplevelse her de sidste dage har gjort det meget enkelt at sige pyyyh for det ligesom sidste udmeldig så jeg nu har fred til at bruge på helt andre ting i stedet. Hver mands (kvindes) process er jo forskellig.

Og tak for komplimentet på konfirmanden. Iiih hun glæder sig hel enormt. Jeg rejser "til den anden side af verden" for at være med på hendes dag. Puuh jeg er træt bare ved tanken. -Og den anden side af kloden er bare hvor du bor haha.. Konfirmationen foregår nemlig i Holbæk, men festlokalet er helt i Hvidovre. :wink::lol:

Ja det er en lidt lang tur, når man er dårlig til bens. :unsure:

Jeg fik snakket med min lillesøster, som jeg har et fantastisk forhold til, og hun forstod heldigvis godt at jeg er sur, ked og skuffet og ikke orker mere lige nu. Men spurgte så om vi kunne prøve igen om et par år, hvad jeg sagde ok til. Så nu skal jeg bare lige have skrevet til dem alle sammen at jeg lægger låg på forsøget på ubestemt tid.

Er vild med den farvede del på kjolen, det er et frisk pust og dejligt ungdommeligt.

Skønt sted I skal giftes! Det bliver SÅ lækkert!

0

Jeg forsætter her! Sikke en skøn konfirmationskjole! :) Der bliver holdt godt med fester hos jer i år :) :) :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Mange tak Katja.

Dejligt med gode nye smukke billeder. Jeg synes også at kjolen er så sød. Men jeg er "heldig" at min x holder konfirmationsfesten så jeg slipper for selv at skulle arrangere den. Jeg skal "bare" møde op som gæst. :biggrin:

0

Ja det er en lidt lang tur, når man er dårlig til bens. :unsure:

Jeg fik snakket med min lillesøster, som jeg har et fantastisk forhold til, og hun forstod heldigvis godt at jeg er sur, ked og skuffet og ikke orker mere lige nu. Men spurgte så om vi kunne prøve igen om et par år, hvad jeg sagde ok til. Så nu skal jeg bare lige have skrevet til dem alle sammen at jeg lægger låg på forsøget på ubestemt tid.

Er vild med den farvede del på kjolen, det er et frisk pust og dejligt ungdommeligt.

Skønt sted I skal giftes! Det bliver SÅ lækkert!

Ja noget møg at skulle rejse så langt. Det er egentlig mere alle mulige andre symptomer der spiller ind og gør at rejsen føles "umulig".

Jeg håber du får styr på det med din søster, så du kan få slut fornemmelsen.

Jeg er også vild med at det ikke bare er hvidt i hvidt på kjolen,- og at det er asymetrisk er bare endnu en bonus.

Jeg håber at vejret er med os på dagen. Jeg ved jo godt hvor smukt det var sidste år i solskin.. :7himmel: Jeg krydser fingre :biggrin:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Den minder faktisk ret meget om min lillesøsters konfirmationskjole, hendes var bare helt hvid

Så har den klart også været et hit :biggrin:

Den er ihvertfald tidløs for min søster bliver 21 i år :-)

Ja nogle ting går "aldrig" af mode :biggrin:

0

Øj hvor ser der dog bare skønt ud, der hvor i skal vies. Det bliver da bare så hamrende smukt altså :loveshower:

takker :-) Jeg er vildt spændt på om vores planer kommer til at holde ift. Dekorationerne.

0

Wauv, for nogle smukke omgivelser I skal vies i, Line - det er helt fantastisk.. Og din konfirmand er bare en fryd for øjet!

Ja jeg er heller ikke ked af vores lokation. :) Jeg synes det passer rigtig godt til omstændighederne og lejligheden. Godt jeg har været god til at surfe og finde det. Og så heldigt at vi må låne haven. :)

også mange tak for rosen af konfirmanden. En af mine 2 stjerner <3

0