Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 posts in this topic

Så fandt jeg lige lidt på ebay som jeg ikke kunne undvære. hehe Det er lavet i metal og personaliseret. :heart:

Spændende at se det når det kommer. :biggrin:

post-64428-0-85200900-1399033794_thumb.j

Edited by Namak
0

Annonce ♥

Ej, altså, noget rod med din familie! Jeg kan ikke andet end lige at sende en krammer på vej :bearhug:

Og jeg kan rigtig godt lide sølvskoene, de er superfede! Så jeg håber de er gode, når du får dem!

0

Ej, altså, noget rod med din familie! Jeg kan ikke andet end lige at sende en krammer på vej :bearhug:

Og jeg kan rigtig godt lide sølvskoene, de er superfede! Så jeg håber de er gode, når du får dem!

Mange tak for krammet :biggrin:

Mht skoene.. From your lips to Gods ears. :biggrin:

Edited by Namak
0

Annonce ♥

Søde kære Line... Jeg er lige blevet opdateret på din tråd og må sige at det er barsk læsning.

Du får lige en stormfuld krammere fra Fyn (de er ekstra varme og omsorgsfulde)

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Mange tak søde Dorte. Kram er altid velkomne. Og jeps det er noget hårde dage jeg har været igennem. Men næsen er igen ovenvande nu og jeg har fået meldt ud at vi selv kører nu også. Så alt i alt er jeg ved at have fundet fødderne igen. Det er jo det med at finde ud af hvad der er vigtigst i sidste ende. :biggrin:

Edited by Namak
0

Så kom posten med pigernes blingede hår dimser. :cheerleader3:

De er noget så søde og passer perfekt i størrelsen til dem. De er en del mindre end en alm. voksen variant så jeg er så glad.

-Og ikke mindst er jeg noget så lykkelig for min jydske sparesind haha. Jeg har sparet kassen oveni at få sådan nogle fine hårsmykker, så det kan jo næsten ikke blive bedre. Altså mit bedste råd ang. bryllupper skal være shop tilbud og kig til du finder lige det du søger til den rette pris. Der er virkelig meget at spare ved at internet shoppe. (men også meget at blive fristet over.) :wink:

post-64428-0-03937800-1399116057_thumb.j

0

Så fandt jeg lige lidt på ebay som jeg ikke kunne undvære. hehe Det er lavet i metal og personaliseret. :heart:

hvor er det bare et fedt skilt :loveshower::loveshower: i love it

super søde sølvsko

Edited by Marie E
0

hvor er det bare et fedt skilt :loveshower::loveshower: i love it

super søde sølvsko

Mange tak :biggrin:

Jeg synes det var en sjov detalje så jeg håber det er fint når det kommer. Hold op hvor er det farligt at kigge efter bryllupsdimser på ebay. Jeg tror bare jeg skal lade være sådan helt generelt. Hold op hvor har jeg fundet meget spændende af de her personaliserede ting. :o:lol:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jo det er da lidt snyd Kristina, jeg kunne jo godt have slidt lidt for dem selv, men jeg gad bare ikke haha :p

De er fra fyfy i Kina, men de findes lige så fine via etsy. Jeg fik et ok tilbud på dem men det kan gøres billigere.

Jeg kigger gerne på din ticker hehe for det er min fødselsdag i skal giftes så jeg har lige en ticker dertil også hihi.

Jeg kan godt forstå du synes du har travlt. Jeg har det bestemt sådan også. Alt for meget jeg gerne vil nå og ikke timer nok i døgnet. :)

Så gik der sørme lige en måned før jeg fik svaret (har slet ikke været på bryllupsklar pga. travlhed :wink: )

Jeg vil sende dig en kærlig fødselsdagstanke på dagen :)

Jeg er virkelig ked af at læs om al den tumult med din familie - vi har selv lige haft en ordentlig omgang med svigerinderne her op til svigernes guldbryllup og den slags tærer altså bare på kræfterne som intet andet :( Kæmpe stort kram du søde - jeg håber så inderligt at din store dag bliver en glædelig begivenhed trods alt dette :)

0

Jo det er da lidt snyd Kristina, jeg kunne jo godt have slidt lidt for dem selv, men jeg gad bare ikke haha :p

De er fra fyfy i Kina, men de findes lige så fine via etsy. Jeg fik et ok tilbud på dem men det kan gøres billigere.

Jeg kigger gerne på din ticker hehe for det er min fødselsdag i skal giftes så jeg har lige en ticker dertil også hihi.

Jeg kan godt forstå du synes du har travlt. Jeg har det bestemt sådan også. Alt for meget jeg gerne vil nå og ikke timer nok i døgnet. :)

Så gik der sørme lige en måned før jeg fik svaret (har slet ikke været på bryllupsklar pga. travlhed :wink: )

Jeg er virkelig ked af at læs om al den tumult med din familie - vi har selv lige haft en ordentlig omgang med svigerinderne her op til svigernes guldbryllup og den slags tærer altså bare på kræfterne som intet andet :( Kæmpe stort kram du søde - jeg håber så inderligt at din store dag bliver en glædelig begivenhed trods alt dette :)

Jeg kender godt at man enten ikke kommer forbi eller at man kun lige har tid til at kigge ultra kort. :wink:

Ja det er noget ged med den familie. Jeg er heldigvis egentlig ved at have styr på følelserne omkring det, og så er det jo en del lettere at holde til balladen. Jeg har bestemt også hørt at det er standard, at balladen kommer op til begivenheder, så du er jo som du kan læse bestemt ikke den eneste, der har måttet slås. Jeg tror faktisk der er mange med " problemet, familie" :td:

Tusind tak for dine ønsker og i lige måde :biggrin: Vi må jo bare sørge for at det bliver som vil vil have det, ikke? :biggrin:

Edited by Namak
0

-Og så er der skoene.

I dag kom skoene jubiiiii. Noget til Lines fusser, og jo de er brede nok og jo jeg kan sagtens bruge dem, men... ( havde du ikke set den komme?) Jeg synes skoene er 1 nr. for små... Jeg har så bestilt et par i en tak større, og givet min konfirmand (som er syg hjemme hos os) nogle søde sølvfarvede skiftesko. :wink: Så det var 2 fluer med 1 smæk, og så håber jeg snart at mine sko også kommer med posten.

-Og hvor er de i øvrigt super fine og bestemt noget jeg ikke bare kan leve med, med nogle jeg synes rigtig godt om. :loveshower: (og så kan jeg jo sætte mine klistermærker i hvid på dem også. BONUS! ) :lol:

0

Annonce ♥

Jeg kender godt at man enten ikke kommer forbi eller at man kun lige har tid til at kigge ultra kort. :wink:

Ja det er noget ged med den familie. Jeg er heldigvis egentlig ved at have styr på følelserne omkring det, og så er det jo en del lettere at holde til balladen. Jeg har bestemt også hørt at det er standard, at balladen kommer op til begivenheder, så du er jo som du kan læse bestemt ikke den eneste, der har måttet slås. Jeg tror faktisk der er mange med " problemet, familie" :td:

Tusind tak for dine ønsker og i lige måde :biggrin: Vi må jo bare sørge for at det bliver som vil vil have det, ikke? :biggrin:

Du har så evigt ret :wink:

0

Du har så evigt ret :wink:

:wink::thumbsupsmileyanim::biggrin:

0

Annonce ♥

Så er vores chaircovers kommet. Jeg har, som de fleste zillaer sikkert, ledt nettet tyndt efter nogle der var både fleksible, pæne og betalelige. Jeg ville have syet selv, med jeg kan altså ikke få fingrene med til den opgave. Nu fandt jeg så spandex covers til.... hold nu fast hele 2,14£ pr. stk fra England og så kan det jo ikke engang betale sig at sy selv. :cheerleader3:

Jeg kan godt leve med at de er spandex, for jeg havde en lidt lang respons tid fra et par af de som solgte i satin osv. (der er i øvrigt en masse muligheder bare søg google efter spandex covers, selvom det er alm satin osv. du vil have.) Ventetiden kunne mit stakkels zilla humør ikke tåle så jeg fik bestilt spandex før jeg fik svar fra den anden forhandler.. :blush::lol:

Nu har jeg så testet dem og de er helt fine og enkle , så nu kan jeg ånde lettet op. Pyyyh et "Check" mere krydset af på min "to do og to find" liste. :thumbsupsmileyanim:

Edited by Namak
0

Så er vores chaircovers kommet. Jeg har som de fleste zillaer sikkert ledt nettet tyndt efter nogle der var både fleksible, pæne og betalelige. Jeg ville have syet selv, med jeg kan altså ikke få fingrene med til den opgave. Nu fandt jeg så spandex covers til.... hold nu fast hele 2.14£ pr. stk fra England og så kan det jo ikke engang betale sig at sy selv. :cheerleader3:

Jeg kan godt leve med at de er spandex, for jeg havde en lidt lang respons tid fra et par af de som solgte i satin osv. (der er i øvrigt en masse muligheder bare søg google efter spandex covers, selvom det er alm satin osv. du vil have.) Ventetiden kunne mit stakkels zilla humør ikke tåle så jeg fik bestilt spandex før jeg fik svar fra den anden forhandler.. :blush::lol:

Nu har jeg så testet dem og de er helt fine og enkle , så nu kan jeg ånde lettet op. Pyyyh et "Check" mere krydset af på min "to do og to find" liste. :thumbsupsmileyanim:

post-64428-0-33030100-1399455852_thumb.j

0

Ihh hvor lækkert! :) Dejligt når man får ordnet noget! De ser fine ud :)

Jeg er ikke god til at få lavet noget, som jeg kan få krydset af i nogle af mine mange lister :(

Edited by Rose90
0

Jeg er ikke god til at få lavet noget, som jeg kan få krydset af i nogle af mine mange lister :(

Ja det er læks når noget er done! Jeg synes bare at mine lister er uendeligt lange, hvilket gør at tikket er en del mindre. Lige nu er bryllupsforberedelserne stå kortvarigt på standby, da vi har datterens konfirmation næste fredag. Det gør så at jeg hver gang jeg kigger på min ticker tænker uuuuh det når jeg da ALDRIG! hehe :o

Jeg havde ellers planlagt at være så godt som færdig på nuværende tidspunkt. Det blev jeg så ikke nå haha, meen der er ikke så lang vej til jeg kun har sidste øjebelik ting tilbage. :biggrin:

0

Ja det er læks når noget er done! Jeg synes bare at mine lister er uendeligt lange, hvilket gør at tikket er en del mindre. Lige nu er bryllupsforberedelserne stå kortvarigt på standby, da vi har datterens konfirmation næste fredag. Det gør så at jeg hver gang jeg kigger på min ticker tænker uuuuh det når jeg da ALDRIG! hehe :o

Jeg havde ellers planlagt at være så godt som færdig på nuværende tidspunkt. Det blev jeg så ikke nå haha, meen der er ikke så lang vej til jeg kun har sidste øjebelik ting tilbage. :biggrin:

Arh men det er også vigtigt at få planlagt konfirmation :) Det var da også i meget god tid du gerne ville have være :o Vi kommer til at løbe rundt for at nå alt i ugerne op til :)

0