Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 posts in this topic

Ej vil også have slik buffet, men kan glemme det manden har sagt nej :(

Æv altså.

Her fik jeg idéen og spurgte H2B, som lige ville tænke over det. Dagen efter var han i fuld sving med at søge nettet tyndt og har faktisk været den drivende kraft ihvertfald mht. slikket haha. :wink:

Du må da forsøge at lokke lidt mere hvis det betyder noget for dig. :bunny_4:

0

Annonce ♥

OMG, det er da hvad man kan kalde for slikbuffet :cheerleader3::cheerleader3: vil også rigtig gerne ha slikbuffet, men manden min tør ikke , da han er et mega slikøre .....så hvis jeg ikke vil kunne finde ham på dagen skulle jeg nok bare gå hen til slikket ...og ville med garanti finde ham der :lol:

Haha jeg kan lige se din H2B med munden fuld.. : "kom nu skat brudevals!" "mja mjeg mmkommmmmermmm liiiige ommmm liiidt skat.." :wink:

0

Hold da k... der er meget slik, du bliver da den mest populære nabo i byen....hvor meget har i købt for?

Hmm det var da et forfærdeligt spørgsmål Camilla.. :o haha..

Mit gæt er omkring 2500- 3000kr i alt. Jeg har ikke lavet en sammenregning på det endnu så jeg ved det ikke præcist. Den ordre som kom i går var en stor kasse og en lille på 24 kg og det var på 165,48 € aka 1235 kr sådan ca.

0

Hahahaha shiiiiiiiiiiiit det er meget slik pr. mand :lol::lol::lol::lol::lol:

Sikke nogle heldige gæster i får :loveboard:

Hihi jeg elsker at overraske og i dette tilfælde overdrive..

Jeg synes også de er noget så heldige. :lol:

0

Annonce ♥

Holy moly, der er meget slik der. Jeg tror ikke jeres gæster kommer til at kunne sove om natten, fordi de har så meget sukker i kroppen :lol:

Jeg håber de tager en enorm pose med hjem så de ikke bliver overaktive under middagen haha.. Nej pjat jeg har planglagt det så godt at de ikke kan se buffetten før vi skal have dessert/ aka bryllupskage. Så jeg slipper for deres sugar rush.. (-Og så er der lige den detalje at min MEGET sukkerforskrækkede mor skal have mine tøser med på ferie bagefter. Se DET kalder man planlægning hahaha :lol: )

Edited by Namak
0

Holy moly, der er meget slik der. Jeg tror ikke jeres gæster kommer til at kunne sove om natten, fordi de har så meget sukker i kroppen :lol:

Jeg håber de tager en enorm pose med hjem så de ikke bliver overaktive under middagen haha.. Nej pjat jeg har planglagt det så godt at de ikke kan se buffetten før vi skal have dessert/ aka bryllupskage. Så jeg slipper for deres sugar rush.. (-Og så er der lige den detalje at min MEGET sukkerforskrækkede mor skal have mine tøser med på ferie bagefter. Se DET kalder man planlægning hahaha :lol: )

Fantastisk god planlægning, haha :lol:

1

Annonce ♥

Fantastisk god planlægning, haha :lol:

Ja jeg synes jeg har kringlet den perfekt så hun ma slås med mine overfyldte sukkergrisebasser haha :)

Er intet mindre end perfekt udregnet hahaha

0

SUKKERCHOOOOOK :wink: det bliver så fedt Line :) Hvor er det skønt med kravleriet - jeg kender godt det med at juble over ting som andre tager for givet - men min sygdom kan det være en lille ting som at kunne putte noget i opvaskeren og da det var rigtig slemt var det blot at komme ud af sengen, gå i bad eller sørge for at få mad i løbet af dagen - men for os er de små sejre vigtige, så tillykke med kravleriet søde du :)

0

SUKKERCHOOOOOK :wink: det bliver så fedt Line :) Hvor er det skønt med kravleriet - jeg kender godt det med at juble over ting som andre tager for givet - men min sygdom kan det være en lille ting som at kunne putte noget i opvaskeren og da det var rigtig slemt var det blot at komme ud af sengen, gå i bad eller sørge for at få mad i løbet af dagen - men for os er de små sejre vigtige, så tillykke med kravleriet søde du :)

Ja jeg håber sådan at det bliver et hit. (-Og ellers må jeg jo spise det hele selv :tunge:)

Tusind tak. Ja det du beskriver er bestemt også bekendt for mig. Vi er nogle stakler, hehe. Men jo små ting bliver til store sejre, og vi lærer hurtigere hvad som er vigtigt og hvad der er ligegyldigt. Det er jo så den positive vinkel i alt det knap så sjove. :)

Edited by Namak
0

Annonce ♥

Hvor dejligt at læse der er fremgang med onklen i det lille hjem - SKØNT! Og scheise, der er meget slik :smiley-eatdrink026: Jeg kommer gerne og overtager lidt.. :lol:

Tusind tak :loveshower:

Og slik hvad mener du med meget? hmmm de par gram :wink:

Det er så viiilidt :lol:

0

Opladning til konfirmation.

I morgen er den store dag for min datter. Jeg lader op så godt som nu muligt i dag. (Det er ihvertfald planen.) Min brudepåpasser kommer i eftermiddag sammen med hendes datter, de skal nemlig have lift i morgen til konfirmationen. Jeg regner med at det bliver hygge og afslapning til os alle i aften, med nem aftensmad og efterfølgende afhentning af den lejede dyt.

Jeg kom i øvrigt rigtig godt igennem mødet med scleroseforeningens socialrådgiver. Hun var her i går formiddags for at se på balladen med kommunen. Hun er altså bare en knag, Annette. Der er nu lagt slagplan, men det er en lang en af slagsen -og fyldt med møder og div lidt uoverskuelige ting. Jeg skal jo "samles op på" så nu hjælper hun mig med at få det fra den ene ende til den anden. Hun er i sving med klagen på kørestolen også og havde en masse tilføjelser på ting som jeg burde have. I retningen af merudgifts dækning osv. Simpelthen så fedt at kunne tale frit og måske nævne min "utifredshed" og blive mødt med forståelse og "nu skal jeg se hvad vi kan gøre for dig." :)

Alt i alt rigtig dejligt at blive mødt af en der er på min side 100% som scleroseforeningen har ansat. Så en rigtig god oplevelse alt i alt. :biggrin:

Vejrudsigten ser også godt ud for i morgen, både for Holbæk og Hvidovre.. Mon ikke der er nogle solstråler undervejs.. :loveflag:

post-64428-0-27121700-1400135682_thumb.j

post-64428-0-38833500-1400135737_thumb.j

0

Annonce ♥

OMG, det er da hvad man kan kalde for slikbuffet :cheerleader3::cheerleader3: vil også rigtig gerne ha slikbuffet, men manden min tør ikke , da han er et mega slikøre .....så hvis jeg ikke vil kunne finde ham på dagen skulle jeg nok bare gå hen til slikket ...og ville med garanti finde ham der :lol:

Haha jeg kan lige se din H2B med munden fuld.. : "kom nu skat brudevals!" "mja mjeg mmkommmmmermmm liiiige ommmm liiidt skat.." :wink:

:lol: tak for billedet, ja det kunne faktisk godt ske ....tror bare vi dropper den buffet :floejt:

0

Annonce ♥

Tillykke med din datter! Og hvor bliver det da bare den fedeste slikbuffet! Slikbuffeten over dem alle!!! :lol:

Tusind tak Rialie.

Jeg håber den lever op til forventningerne når vi kommer til dagen. :biggrin:

0

:lol: tak for billedet, ja det kunne faktisk godt ske ....tror bare vi dropper den buffet :floejt:

Så må du nøjes med at kigge billeder af vores. :floejt:

0

Så må du nøjes med at kigge billeder af vores. :floejt:

Griner ja

0