Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Dejlig beretning og dejlige billeder - stort tillykke med hende :)

Øv med øv på med den fotomontage - men ps, selvom mine lidelser "kun" er psykiske, er jeg altså også helt brugt og kørt over efter at have været bryllupsgæst i lørdags, så GODT HOLDT UD - jeg krydser fingre for at du er frisk til onsdag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig beretning og dejlige billeder - stort tillykke med hende :)

Øv med øv på med den fotomontage - men ps, selvom mine lidelser "kun" er psykiske, er jeg altså også helt brugt og kørt over efter at have været bryllupsgæst i lørdags, så GODT HOLDT UD - jeg krydser fingre for at du er frisk til onsdag :)

Tusind tak. Sikke mange søde ord. :)

Ja det koster mange kræfter at være til fest... og rod i søvnen også. Jeg håber jeg har det bedre i morgen og absolut senest onsdag hvorefter jeg igen vil være slidt i kanten haha. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg får lov at sove længe i morgen pyyh. Det er egentlig en lettelse for jeg er stadig pandekage. Vores præst har i dag udskudt da hun skulle forestå en bisættelse. Det betyder en dag mere at komme til hægterne i og det er nok smart nok. Torsdag hvor vi skal mødes i stedet skulle vejret jo også være fantastisk. :) Jeg glæder mig til at vise stedet til hende, så det er nok klogest at have lidt overskud.

I dag har jeg også været flittig. Jeg fik syet pigernes kjoler i kanten hvor jeg har lagt dem op. Nu mangler jeg bare at sy den ene ind og tage lidt af stropperne på min brudepåpassers kjole. Jo der sker lidt selvom jeg fiser den af.♡♥♡:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så billederne, men fik aldrig skrevet :) Stort tillykke med din datter!! :lol: Hvor er hun bare helt vildt yndig ! :)

Uhh du er da meget flittig af en der fiser den af :o Ej det går ikke at du bruger det udtryk så - det må være forbeholdt os andre :lol:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så billederne, men fik aldrig skrevet :) Stort tillykke med din datter!! :lol: Hvor er hun bare helt vildt yndig ! :)

Uhh du er da meget flittig af en der fiser den af :o Ej det går ikke at du bruger det udtryk så - det må være forbeholdt os andre :lol:

Tusind tak Rose.

Jeg kommer også tit til at læse en masse og så først senere kommer jeg i tanke om, at jeg jo egentlig hvis jeg havde tid/overskud, ville have skrevet lige som jeg læste tråden. :wink:

Det er det pokkers ved MS man er flaaad og alligevel er lysten jo i stor grad tilstede for at lave en masse ting. Ofte så ignorerer jeg bare min "toastmaster" og laver noget i trods haha. Men jo jeg fiser den nu af alligevel, for det er bare småting. (-Og kunne jeg så sove længe i dag? næææh kl 05 var det slut.. baaaah! :blink: ) Nå men jeg tager en (et par) skraber(e) i løbet af dagen og så må det være godt nok. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak Rose.

Jeg kommer også tit til at læse en masse og så først senere kommer jeg i tanke om, at jeg jo egentlig hvis jeg havde tid/overskud, ville have skrevet lige som jeg læste tråden. :wink:

Det er det pokkers ved MS man er flaaad og alligevel er lysten jo i stor grad tilstede for at lave en masse ting. Ofte så ignorerer jeg bare min "toastmaster" og laver noget i trods haha. Men jo jeg fiser den nu af alligevel, for det er bare småting. (-Og kunne jeg så sove længe i dag? næææh kl 05 var det slut.. baaaah! :blink: ) Nå men jeg tager en (et par) skraber(e) i løbet af dagen og så må det være godt nok. :biggrin:

Søde Line det er kun fordi jeg absolut intet får lavet for tiden af noget som helst, så jeg synes nu du får lavet en del :)

Men jeg synes det er godt og flot at du laver noget alligevel, til trods for dit energi niveau :) Det kan på ingen måde sammenlignes, men jeg har kronisk hovedpine (en dejlig blanding af spændings- og migræne hovedpine) og jeg er også fast besluttet på at det ikke skal påvirke mig i mine gøremål og min fremtid (læs: det er meget lettere for mig).

Kender godt til det med ikke at kunne sove. Men når endelig det er, så er det bedre at vågne tidligt, så man kan lave noget, end at ligge i sengen og vente på at falde i søvn om aftenen (synes jeg) :) For ja - så kan man jo luske sig til en (eller flere) morfar (/morfædre? :huh:) i løbet af dagen :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak Rose.

Jeg kommer også tit til at læse en masse og så først senere kommer jeg i tanke om, at jeg jo egentlig hvis jeg havde tid/overskud, ville have skrevet lige som jeg læste tråden. :wink:

Det er det pokkers ved MS man er flaaad og alligevel er lysten jo i stor grad tilstede for at lave en masse ting. Ofte så ignorerer jeg bare min "toastmaster" og laver noget i trods haha. Men jo jeg fiser den nu af alligevel, for det er bare småting. (-Og kunne jeg så sove længe i dag? næææh kl 05 var det slut.. baaaah! :blink: ) Nå men jeg tager en (et par) skraber(e) i løbet af dagen og så må det være godt nok. :biggrin:

Søde Line det er kun fordi jeg absolut intet får lavet for tiden af noget som helst, så jeg synes nu du får lavet en del :)

Men jeg synes det er godt og flot at du laver noget alligevel, til trods for dit energi niveau :) Det kan på ingen måde sammenlignes, men jeg har kronisk hovedpine (en dejlig blanding af spændings- og migræne hovedpine) og jeg er også fast besluttet på at det ikke skal påvirke mig i mine gøremål og min fremtid (læs: det er meget lettere for mig).

Kender godt til det med ikke at kunne sove. Men når endelig det er, så er det bedre at vågne tidligt, så man kan lave noget, end at ligge i sengen og vente på at falde i søvn om aftenen (synes jeg) :) For ja - så kan man jo luske sig til en (eller flere) morfar (/morfædre? :huh:) i løbet af dagen :biggrin:

Fy for den da det lyder nu altså også meget ubehageligt med hovedpine. Jeg kan i den grad forstå hvorfor du føler dig sat ud af spillet af og til.

Jeg synes i den grad at jeg er tung i bagen og jeg kan slet ikke følge med mit eget tidligere tempo. Det er sikkert derfor jeg føler jeg er så fortravlet. Jeg vil jo så gerne 117 ting mere pr. dag end jeg kan overkomme. Jeg kender godt det med at ville bestemme over fysikken, selvom den er genstridig.

Den med at lade tankerne køre i ring inden man skal sove.. Det er rædselsfuldt. Heldigvis er jeg et snakke øre hvilket H2B må lægge øre til (godt han kan holde til det :lol: ) og så får jeg det sagt i stedet. Det gør at jeg sjældent har tanker som afholder mig fra at sove, men det sker. Jeg står op og laver noget midt om natten, hvis jeg har svært ved at sove. Det er bedre end at ligge og kigge på klokken minut for minut. En af de meget få fordele ved at være førtidspensionist, at jeg ikke SKAL noget dagen efter. Jeg kan vælge at ville noget i stedet. :biggrin:

Bedstefædre er i den grad velkomne når søvnen er afbrudt for tidligt. :lol::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fy for den da det lyder nu altså også meget ubehageligt med hovedpine. Jeg kan i den grad forstå hvorfor du føler dig sat ud af spillet af og til.

Jeg synes i den grad at jeg er tung i bagen og jeg kan slet ikke følge med mit eget tidligere tempo. Det er sikkert derfor jeg føler jeg er så fortravlet. Jeg vil jo så gerne 117 ting mere pr. dag end jeg kan overkomme. Jeg kender godt det med at ville bestemme over fysikken, selvom den er genstridig.

Den med at lade tankerne køre i ring inden man skal sove.. Det er rædselsfuldt. Heldigvis er jeg et snakke øre hvilket H2B må lægge øre til (godt han kan holde til det :lol: ) og så får jeg det sagt i stedet. Det gør at jeg sjældent har tanker som afholder mig fra at sove, men det sker. Jeg står op og laver noget midt om natten, hvis jeg har svært ved at sove. Det er bedre end at ligge og kigge på klokken minut for minut. En af de meget få fordele ved at være førtidspensionist, at jeg ikke SKAL noget dagen efter. Jeg kan vælge at ville noget i stedet. :biggrin:

Bedstefædre er i den grad velkomne når søvnen er afbrudt for tidligt. :lol::lol:

Tja, jeg har haft det lige så længe jeg kan huske, så jeg ved ikke bedre :rolleyes: Nej det kan være træls, især på 4-dagen af en migræne periode, eller perioder hvor jeg virkelig skal præstere eller hvis jeg har haft en sjælden dag uden hovedpine, for så kan jeg mærke hvor dejligt det er ikke at have det.. Men af alle de forfærdelige ting man kan fejle, så synes jeg at en ufarlig hovedpine er billigt sluppet :) Det er trods alt bare smerte og det bestemmer jeg jo selv, hvordan jeg vil forholde mig til :)

Årh jamen jeg godt godt forstå du er frustreret. Ja vel egentlig rastløs? Når der er meget du vil, men ikke kan..?

Jeg slår ofte et bånd til, som jeg hører, hvis jeg ikke kan sove, som er sådan noget afslapningsnoget. Det fungerer rigtig godt til at holde tankerne i skak. Når de begynder at vandre, så skal jeg bare huske mig selv på at lytte til det der bliver sagt (afslapning).

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fy for den da det lyder nu altså også meget ubehageligt med hovedpine. Jeg kan i den grad forstå hvorfor du føler dig sat ud af spillet af og til.

Jeg synes i den grad at jeg er tung i bagen og jeg kan slet ikke følge med mit eget tidligere tempo. Det er sikkert derfor jeg føler jeg er så fortravlet. Jeg vil jo så gerne 117 ting mere pr. dag end jeg kan overkomme. Jeg kender godt det med at ville bestemme over fysikken, selvom den er genstridig.

Den med at lade tankerne køre i ring inden man skal sove.. Det er rædselsfuldt. Heldigvis er jeg et snakke øre hvilket H2B må lægge øre til (godt han kan holde til det :lol: ) og så får jeg det sagt i stedet. Det gør at jeg sjældent har tanker som afholder mig fra at sove, men det sker. Jeg står op og laver noget midt om natten, hvis jeg har svært ved at sove. Det er bedre end at ligge og kigge på klokken minut for minut. En af de meget få fordele ved at være førtidspensionist, at jeg ikke SKAL noget dagen efter. Jeg kan vælge at ville noget i stedet. :biggrin:

Bedstefædre er i den grad velkomne når søvnen er afbrudt for tidligt. :lol::lol:

Tja, jeg har haft det lige så længe jeg kan huske, så jeg ved ikke bedre :rolleyes: Nej det kan være træls, især på 4-dagen af en migræne periode, eller perioder hvor jeg virkelig skal præstere eller hvis jeg har haft en sjælden dag uden hovedpine, for så kan jeg mærke hvor dejligt det er ikke at have det.. Men af alle de forfærdelige ting man kan fejle, så synes jeg at en ufarlig hovedpine er billigt sluppet :) Det er trods alt bare smerte og det bestemmer jeg jo selv, hvordan jeg vil forholde mig til :)

Årh jamen jeg godt godt forstå du er frustreret. Ja vel egentlig rastløs? Når der er meget du vil, men ikke kan..?

Jeg slår ofte et bånd til, som jeg hører, hvis jeg ikke kan sove, som er sådan noget afslapningsnoget. Det fungerer rigtig godt til at holde tankerne i skak. Når de begynder at vandre, så skal jeg bare huske mig selv på at lytte til det der bliver sagt (afslapning).

Det kan jeg godt forstå du synes er noget så belastende. Det er jo den samme frustration vi deler. At vi godt ved forskellen på hvordan det kan/skal/bør være og hvordan det reelt er. Sådan er det for de fleste der fejler et eller andet.

Lige netop. Rastløs uden at kunne gøre noget ved det, som jeg egentlig gerne vil. Møg frustrerende ikke at kunne bestemme hvad jeg vil bruge tiden på, så den bliver "spildt" på ikke at gøre..

Jeg tror det er utroligt vigtigt at finde lige den teknik som fungerer for een selv. Det er noget skidt hvis man ikke på den ene eller anden måde får den søvn som skal til. Så dur man da slet ikke til noget. :)

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fy for den da det lyder nu altså også meget ubehageligt med hovedpine. Jeg kan i den grad forstå hvorfor du føler dig sat ud af spillet af og til.

Jeg synes i den grad at jeg er tung i bagen og jeg kan slet ikke følge med mit eget tidligere tempo. Det er sikkert derfor jeg føler jeg er så fortravlet. Jeg vil jo så gerne 117 ting mere pr. dag end jeg kan overkomme. Jeg kender godt det med at ville bestemme over fysikken, selvom den er genstridig.

Den med at lade tankerne køre i ring inden man skal sove.. Det er rædselsfuldt. Heldigvis er jeg et snakke øre hvilket H2B må lægge øre til (godt han kan holde til det :lol: ) og så får jeg det sagt i stedet. Det gør at jeg sjældent har tanker som afholder mig fra at sove, men det sker. Jeg står op og laver noget midt om natten, hvis jeg har svært ved at sove. Det er bedre end at ligge og kigge på klokken minut for minut. En af de meget få fordele ved at være førtidspensionist, at jeg ikke SKAL noget dagen efter. Jeg kan vælge at ville noget i stedet. :biggrin:

Bedstefædre er i den grad velkomne når søvnen er afbrudt for tidligt. :lol::lol:

Tja, jeg har haft det lige så længe jeg kan huske, så jeg ved ikke bedre :rolleyes: Nej det kan være træls, især på 4-dagen af en migræne periode, eller perioder hvor jeg virkelig skal præstere eller hvis jeg har haft en sjælden dag uden hovedpine, for så kan jeg mærke hvor dejligt det er ikke at have det.. Men af alle de forfærdelige ting man kan fejle, så synes jeg at en ufarlig hovedpine er billigt sluppet :) Det er trods alt bare smerte og det bestemmer jeg jo selv, hvordan jeg vil forholde mig til :)

Årh jamen jeg godt godt forstå du er frustreret. Ja vel egentlig rastløs? Når der er meget du vil, men ikke kan..?

Jeg slår ofte et bånd til, som jeg hører, hvis jeg ikke kan sove, som er sådan noget afslapningsnoget. Det fungerer rigtig godt til at holde tankerne i skak. Når de begynder at vandre, så skal jeg bare huske mig selv på at lytte til det der bliver sagt (afslapning).

Det kan jeg godt forstå du synes er noget så belastende. Det er jo den samme frustration vi deler. At vi godt ved forskellen på hvordan det kan/skal/bør være og hvordan det reelt er. Sådan er det for de fleste der fejler et eller andet.

Lige netop. Rastløs uden at kunne gøre noget ved det, som jeg egentlig gerne vil. Møg frustrerende ikke at kunne bestemme hvad jeg vil bruge tiden på, så den bliver "spildt" på ikke at gøre..

Jeg tror det er utroligt vigtigt at finde lige den teknik som fungerer for een selv. Det er noget skidt hvis man ikke på den ene eller anden måde får den søvn som skal til. Så dur man da slet ikke til noget. :)

Jeg tror du har helt ret :)

Har du lavet noget nyt i dag så? :) Eller har det været en lang perlerække af morfædre? :) - Nu får jeg lyst til en lur :rolleyes:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fy for den da det lyder nu altså også meget ubehageligt med hovedpine. Jeg kan i den grad forstå hvorfor du føler dig sat ud af spillet af og til.

Jeg synes i den grad at jeg er tung i bagen og jeg kan slet ikke følge med mit eget tidligere tempo. Det er sikkert derfor jeg føler jeg er så fortravlet. Jeg vil jo så gerne 117 ting mere pr. dag end jeg kan overkomme. Jeg kender godt det med at ville bestemme over fysikken, selvom den er genstridig.

Den med at lade tankerne køre i ring inden man skal sove.. Det er rædselsfuldt. Heldigvis er jeg et snakke øre hvilket H2B må lægge øre til (godt han kan holde til det :lol: ) og så får jeg det sagt i stedet. Det gør at jeg sjældent har tanker som afholder mig fra at sove, men det sker. Jeg står op og laver noget midt om natten, hvis jeg har svært ved at sove. Det er bedre end at ligge og kigge på klokken minut for minut. En af de meget få fordele ved at være førtidspensionist, at jeg ikke SKAL noget dagen efter. Jeg kan vælge at ville noget i stedet. :biggrin:

Bedstefædre er i den grad velkomne når søvnen er afbrudt for tidligt. :lol::lol:

Tja, jeg har haft det lige så længe jeg kan huske, så jeg ved ikke bedre :rolleyes: Nej det kan være træls, især på 4-dagen af en migræne periode, eller perioder hvor jeg virkelig skal præstere eller hvis jeg har haft en sjælden dag uden hovedpine, for så kan jeg mærke hvor dejligt det er ikke at have det.. Men af alle de forfærdelige ting man kan fejle, så synes jeg at en ufarlig hovedpine er billigt sluppet :) Det er trods alt bare smerte og det bestemmer jeg jo selv, hvordan jeg vil forholde mig til :)

Årh jamen jeg godt godt forstå du er frustreret. Ja vel egentlig rastløs? Når der er meget du vil, men ikke kan..?

Jeg slår ofte et bånd til, som jeg hører, hvis jeg ikke kan sove, som er sådan noget afslapningsnoget. Det fungerer rigtig godt til at holde tankerne i skak. Når de begynder at vandre, så skal jeg bare huske mig selv på at lytte til det der bliver sagt (afslapning).

Det kan jeg godt forstå du synes er noget så belastende. Det er jo den samme frustration vi deler. At vi godt ved forskellen på hvordan det kan/skal/bør være og hvordan det reelt er. Sådan er det for de fleste der fejler et eller andet.

Lige netop. Rastløs uden at kunne gøre noget ved det, som jeg egentlig gerne vil. Møg frustrerende ikke at kunne bestemme hvad jeg vil bruge tiden på, så den bliver "spildt" på ikke at gøre..

Jeg tror det er utroligt vigtigt at finde lige den teknik som fungerer for een selv. Det er noget skidt hvis man ikke på den ene eller anden måde får den søvn som skal til. Så dur man da slet ikke til noget. :)

Jeg tror du har helt ret :)

Har du lavet noget nyt i dag så? :) Eller har det været en lang perlerække af morfædre? :) - Nu får jeg lyst til en lur :rolleyes:

Jeg har haft en laaang moorfar på 3 timer lige knap så jeg har ikke fået lavet en dyt ud over at smågame på fb osv. Og så lige støvet bk igennem et par gange haha :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er hun smuk!!! Og godt hun havde en dejlig dag og var glad. Kan du ikke vise hende din præsentation igen inder bedre forhold? :)

Ihh altså Tusind tak.

Jeg har tænkt at vise hende den når hun kommer i næste weekend igen. (godt med delebørn lige der hvor man selv er komplet slidt haha) Det er bare svært at gentage noget som man har set halvt og noget som passede i en sammenhæng som ikke længere er der. Nå skidt hun bliver sikkert glad for den når hun bliver voksen om ikke andet. :wink::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft en laaang moorfar på 3 timer lige knap så jeg har ikke fået lavet en dyt ud over at smågame på fb osv. Og så lige støvet bk igennem et par gange haha :cheerleader3:

Haha dejligt! Lagde mig selv, lige efter at have skrevet dig - og er lige vækket af min H2B :rolleyes: Nu er jeg helt rundtosset, men lige at sætte mig op og se på BK, det kan jeg godt :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha dejligt! Lagde mig selv, lige efter at have skrevet dig - og er lige vækket af min H2B :rolleyes: Nu er jeg helt rundtosset, men lige at sætte mig op og se på BK, det kan jeg godt :biggrin:

Haha den kender jeg godt. Hvis jeg vågner midt om natten så tager jeg også lige en tur forbi bk. Det kunne jo være at nogen havde skrevet noget spændende -HAHA-

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha dejligt! Lagde mig selv, lige efter at have skrevet dig - og er lige vækket af min H2B :rolleyes: Nu er jeg helt rundtosset, men lige at sætte mig op og se på BK, det kan jeg godt :biggrin:

Haha den kender jeg godt. Hvis jeg vågner midt om natten så tager jeg også lige en tur forbi bk. Det kunne jo være at nogen havde skrevet noget spændende -HAHA-

Jeg var ved at komme for sent på job i morges, fordi jeg sad og kiggede herinde :blink: Ups!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha dejligt! Lagde mig selv, lige efter at have skrevet dig - og er lige vækket af min H2B :rolleyes: Nu er jeg helt rundtosset, men lige at sætte mig op og se på BK, det kan jeg godt :biggrin:

Haha den kender jeg godt. Hvis jeg vågner midt om natten så tager jeg også lige en tur forbi bk. Det kunne jo være at nogen havde skrevet noget spændende -HAHA-

Jeg var ved at komme for sent på job i morges, fordi jeg sad og kiggede herinde :blink: Ups!

:griner:- Uuuh det kan også være farligt bare at kigge i en så lang tråd som min efterhånden er blevet. 79 sider er altså noget af en køre at tygge sig igennem. Jeg kan godt forstå hvis nye opgiver på forhånd at følge med i de jeg har bare i min tråd. Og hele bk er fyldt med så meget at tiden løber alt for hurtigt.

Godt du nåede jobbet i tide. :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stilheden er til at få øje på når man bor i en lille by. I aften/nat er der dog ikke helt så meget ro som normalt. Jeg kan høre tudserne er gået i gang med deres parrings kald. Det er virkelig et spektakel at høre på på sigt. Det er en årlig begivenhed og den sidste lille uge har det været tiltagende i styrke at lyden kommer fra dammen i nærheden.

Det er jo ikke et problem de første 2 uger for så tænker vi juhuu det er snart rigtig sommer. Efter 1 mdr begynder man at overveje om man skal genoptage barndommens glæder og begynde at træne i at skyde med slangebøsse... hmm

Nå men endnu er det hyggeligt at vide at sommeren snart helt er her. I morgen står det på fremvisning til præsten ved Førslev og jeg glæder mig. Jeg er snart tilbage ved min lidt skæve normal så jeg kan godt overskue det nu. En god nattesøvn og så er jeg klar til at komme ud i dagslyset igen. Jeg har ikke været udenfor hoveddøren siden lørdag formiddag så mon ikke det er tiltrængt at se lidt andet end de 4 vægge og terassen. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mødet ved pavillonen med præsten.

I går tog jeg crosseren og daffede ud i det smukke landskab med en lun croissant i hånden som morgenmad. Der var fantastisk vejr og jeg hyggede mig hele vejen til Førslev. Landskabet var stadig forår men på vej til sommer og det var simpelthen bare en god tur. Jeg ankom i god tid og havde tid til at tage lidt fotos. Præsten ankom lige på slaget og vi begav os småsludrende hen igennem den grønne park. Undervejs fik jeg flere gange komplimenter for at have fundet den fine location. Dejligt at vide at man ikke er alene om at synes der er utroligt smukt. Da vi kom langt nok ind i parken vidste jeg at der var kig til pavillonen så det fik jeg udpeget. Jeg fik en masse iiih naaai og ååh og det passede mig fint. Det synes hun også var så godt udvalgt lige stedet jeg viste hende pavillonen fra haha. Jeg viste hende vejen over broen mens jeg kørte ad stien på crosseren. Jeg tør simpelthen ikke køre på broen i skræk for den ikke kan holde.

Da jeg kom til pavillonen kom jeg først, for hun havde været i tvivl om retningen over plænen. Godt at jeg allerede har lavet vejviser skilte til den store dag :biggrin:

Vi gik ind og jeg fik sat mig på en af de mange midlertidigt placerede bænke mens hun lige havde tid til at se på lokalet. Rummet er firkantet med et buet kuppelagtigt højt loft. Det giver en kirkelig rumklang og det tror jeg hun godt kunne lide. Hun begyndte at forestille sig og planlægge hvordan tingene kunne placeres så hun kunne få et alterbord og vi kunne sidde. Så kiggede hun ud af døren og fik øje på den meget smukke og idylliske sø som man kan se når man kigger ud af de franske døre. Hun standsede lige kort og sagde. "Det er den smukkeste altertavle jeg længe har haft". Jeg blev rigtig glad for hvem kan konkurrere med naturens maleri? Det har været sådan lidt tricky at forklare hvad vores/min vision har været og hvorfor kirken i byen er et no go for os. I det øjeblik så jeg at hun i den grad forstod lige nøjagtigt hvad jeg ønskede og ville. Det var simpelthen bare så godt at hun kom med derud, det hjalp enormt meget på hendes forståelse af hvad der betyder noget for og hvorfor det føles mest rigtigt at det er en privat ceremoni og ikke helt så offentlig som det ville være i selve kirken.

Jeg fik også fortalt hende med min kjole. Jeg sagde at Henrik jo havde set en snip af min fine lilla kjole. Og at han jo derfor bevidst blev forledt til at tro at kjolen var lilla i meget stor stil. :lol: Jeg fortalte hende hvorfor jeg havde valgt at have en hvi* *Host* Ivory farvet kjole på. Med det samme sagde hun jammen så skal du da også have en ordentlig entre! :thumbsupsmileyanim::griner:-

Det var simpelthen noget så godt, at hun sagtens kunne forstå hvem vi/jeg er i forholdt til at få lov til at luske så det kan lade sig gøre at snyde både gæster og H2B på dagen. Hun ved jo også, at gæsterne ikke ved, at vi skal vies af en præst, så det er bare så godt at kunne overraske.

Hun spurgte om vi måske havde en lille hvid dug som kunne bruge på "alterbordet" og forsigtigt spurgte hun efter et lys.

Grinende måtte jeg sige at jeg jo desværre lider at "pyntelyst". Og at lokalet som hun så det nu, jo ikke helt ville være som på dagen. Jeg fortalte hende om krikehæfterne, sæbebobler, tyl, champagne, hjemmelavede glas, lys, osv osv. Det var så dejligt for hun var sådan forsigtig med at ønske noget som helst, da ikke alle jo ønsker noget pynt. Jeg så smilet komme da jeg sagde at vi jo ikke kunne konkurrere med de skønne omgivelser som allerede i forvejen ses, men at vi selvfølgelig ikke kunne lade være med at tilsætte lidt bryllupspynt. :balloons:

Nå men alt i alt så gik det rigtig fint og jeg havde en rigtig god tur ud i det grønne. Jeg skal ringe her om 3 uger igen så vi kan aftale den reelle samtale om vielses ritualet sammen med H2B. Hun vil gerne så tæt på dagen som muligt hvor jeg tænker senest 14 dage før sådan ca. da jeg simpelthen har for meget jeg skal lige op til. Nu må vi se om ikke vi kan finde en fælles dag vi kan blive enige om. :biggrin:

post-64428-0-64114000-1400830921_thumb.j

post-64428-0-18168600-1400830943_thumb.j

post-64428-0-64035600-1400830968_thumb.j

post-64428-0-23905700-1400830996_thumb.j

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan stole på bordene :wink:

Så fik vi også bestilt vores lejeborde og stole. Egentlig var idéen at leje bordene lokalt, men vi ændrede mening, da det med transporten bare har været mission impossible. I stedet har vi valgt at leje borde og stole (og en smule andet) som bliver leveret til os i stedet. Det er simpelthen alt for besværligt at skulle til at trække på naboer til at køre og løfte/slæbe for os. Jeg fandt et ok tilbud og jeg er faktisk lettet over at kunne købe mig til det i stedet.

Vi valgte stole med god polstring og de ser ud til at passe "formen" på mine spandex chaircovers rigtig godt. Runde borde til at sidde ved og firkantede til at opstille både mad og slikbuffetterne på. Dejligt med en check ud for det punkt. Jeg bad om at få leveret i rigtig god tid da opstillingen tager ekstra tid for os pga mine manglende evner til at gå. Heldigvis intet problem så alt kommer onsdagen før brylluppet. :thumbsupsmileyanim:

post-64428-0-58311500-1400832565_thumb.j

post-64428-0-39003000-1400832579_thumb.j

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer