Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Bryllupsopdatering:



Maden er nu bestilt, købt og betalt.. pyyh..


Den endelige menu ser sådan ud:



Kød:


Helstegt oksemørbrad med bagte tomater.


Unghanebryst i krydret yoghurt med mynte.


Porchetta speziata med urter.


Rustikke oksekødsfrikadeller med urter og ost.


Hjemmelavede Svinekødsfrikadeller med mozzarella og forårsløg.



Tilbehørs retter:


Tomattærte med sennep og mozzarella.


Flødebagte kartofler med rodfrugter og bacon.


Hjemmelavet Kartoffelsalat med agurk og yoghurt.


Pommes Anna med scalotteløg, smørbagt.


Pasta firenze. fuldkornspasta vendt med oliven tappanade og semidried tomater.


Tomat salat, mozzarella toppet med balsamico dressing.


Hjemmelavet Cous cous salat ála Line med forårsløg, avokado og semidried tomater.


Hjemmelavet Tzaziki ála Line.


Salat ála os.



Sauce:


Trøffelsauce.


Bernaise.



Andet:


Div. Rustikke brød + smør.



Dessert:


Bryllupskage.


Softice. (*ukendt for H2B)


(Slikbuffet.)


Frugt.




Jeg har også fået bestilt den sidste del af H2B´s morgen gave så den er nu også på plads. Jeg forventer den kommer i løbet af ugen. Jeg valgte som planlagt at han bliver vinbonde og har købt en anpart hos www.domaineskovgaard.dk/ som han får sammen med en prøveflaske fra "hans" vingård. (lyder det ikke flot haha) Oveni får han selvfølgelig de andre tilbehørs ting som jeg har købt så det ender da men han bliver så rigeligt begavet..



På Tirsdag skal jeg endelig klippes. Hold op hvor jeg glæder mig. Jeg har ladet mit hår gro i 1½ år uden klipning for at kunne få en bestemt bryllupsfrisure. -Og så har jeg ændret ideen til noget andet undevejs haha.. Nå men ihvertfald kommer saksen i håret nu og bagefter så skal jeg have prøveopsat brude frisuren. Det glæder jeg mig også vildt meget til. :cheerleader3::cheerleader3:



Det eneste store projekt der er tilbage er at købe vores telt. Det regner jeg med sker MEGET snart og så skal jeg bare vente på vi kommer tættere på. Nu er det jo så ikke sådan at jeg helt dovner den, for der r jo altid liiige den dims som jeg absolut ikke kan leve uden at have med på dagen.. :blush::lol:



Men generelt føler jeg mig faktisk nogenlunde klar allerede. Jeg skal stadig have styr på mit gamle og noget rødt så jeg må i tænkeboks. GP

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder jo skønt alle sammen! Sidder helt og bliver sulten her på min fastedag :biggrin:

Hvis man nu var til den slags, kunne man tage knaldrød læbestift på, det må da symbolisere lidenskaben ret godt! :biggrin:

Det gamle har jeg ikke lige noget forslag til.

Og så lige et kram mere for alt det lort du har fået hældt ned over dig efterhånden. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uuuh jeg glemte at skrive at den besværlige musik liste også endelig er på plads. enkelt udvalgte numre som hver har betydning for os + en cocktail af nye og ældre numre til dagen og jeg er så glad for resultatet af den også. :cheerleader3:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder jo skønt alle sammen! Sidder helt og bliver sulten her på min fastedag :biggrin:

Hvis man nu var til den slags, kunne man tage knaldrød læbestift på, det må da symbolisere lidenskaben ret godt! :biggrin:

Det gamle har jeg ikke lige noget forslag til.

Og så lige et kram mere for alt det lort du har fået hældt ned over dig efterhånden. :bearhug:

Uuuh så var det dårligt timet at skrive det indlæg. :wink:

Jeg vil have den neutrale variant på dagen, da jeg i forvejen gør en heeel masse anderledes så genkendes vil jeg gerne af H2B også *fnis*

Mht kilo så er jeg smadder "heldig" hmmm.. (det er jo som men ser det, ikke?) Jeg har smidt 7,5 kg på meget kort tid, de 4,3 bare på den sidste uge fordi jeg ikke har spist og har været MEGET fysisk aktiv. (Det er utroligt hårdt at bruge energi på at komme omkring når man er lammet delvist) Desværre er det fordi min sygdom giver manglede appetit pt. Det er klart at man smider kilo når man ikke spiser så jeg adskillige ufrivillige fastedage.. hmm Heldigvis kan jeg mere end tåle de manglende kilo, men jeg ville nu gerne have gjort det på normal vis i stedet. :cheerleader3:

Krammene er vel modtaget. :biggrin:

Jeg har siden i går haft afasi i udpræget grad og jeg kunne overhovedet ikke! (ingen overdrivelse) tale i går. Det var så frustrerede men det er bedre i dag heldigvis. Nu hakker jeg bare i ordene og bytter omkring på vokalerne. Jeg håber det er endnu bedre i morgen, for det var da i den grad ikke sjovt i går. :td::wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg regner med at sy et lille rødt hjerte ind i et af de inderste lag skørt på kjolen, så er den fikset

Det har jeg også overvejet men jeg må jo ikke selv sy i kjolen.. hmm jeg må se om min veninde kan lære at sy de par sting haha -HAHA-

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh den sygdom :pokey::shooter: er simpelthen noget der er skabt i vrede, har selv en tidligere kollega der har den åndsvage sygdom ( sorry mit sprog) så ved hvad du gennemgår .... :hug::hug::hug::hug::hug: sender en masse krammer

og så lige et sidespring, mums jeres menu lyder lækker, sidder og bliver helt lækkersulten ....

rigtig sød ide med morgengaven

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puhhh altså sikke en omgang :(:hug:

Maden lyder fantastisk!! Og sikke en god ide til morgengave! :) Jeg er helt blank på hvad jeg skal give :o

Spændende med håret!! :)

Mange tak Rose. Jeg håber de bliver mætte ellers er det ikke min skyld hehe.

Den morgengaver er altså også lidt af en dræber at finde ud af. Jeg har valgt og sorteret siden vi fandt ud af at vil ville giftes. Endelig har det fået form så jeg er lettet. Det er det med at man vil give noget god og holdbart som er personligt og som passer til personen. Svært..

på tirsdag, på tirsdag.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak Rose. Jeg håber de bliver mætte ellers er det ikke min skyld hehe.

Den morgengaver er altså også lidt af en dræber at finde ud af. Jeg har valgt og sorteret siden vi fandt ud af at vil ville giftes. Endelig har det fået form så jeg er lettet. Det er det med at man vil give noget god og holdbart som er personligt og som passer til personen. Svært..

på tirsdag, på tirsdag.. :)

Hahaha ja det er det godt nok!! :lol:

Jamen det er jo netop det... Min H2B's interesser er jagt, fiskeri og computerspil :rolleyes: Og synes måske ikke det er det rette symbol at give ham et jagtgevær i morgengave ??? :rolleyes::rolleyes: Fiskegrej har han rigeligt af og computernoget er ikke holdbart... Eller sjovt at give :rolleyes: Et ur havde været godt, men gav ham et rigtig godt et da han blev student, såååå :unsure: IHHH! Normalt har jeg let ved at finde på gaver, men det her er svært ..!

Synes det er en vildt god og kreativ gave du giver ham, han bliver helt sikkert mega glad! :) Du har også flere ting til ham?

JAAAA! Kan du tage billeder?? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak Rose. Jeg håber de bliver mætte ellers er det ikke min skyld hehe.

Den morgengaver er altså også lidt af en dræber at finde ud af. Jeg har valgt og sorteret siden vi fandt ud af at vil ville giftes. Endelig har det fået form så jeg er lettet. Det er det med at man vil give noget god og holdbart som er personligt og som passer til personen. Svært..

på tirsdag, på tirsdag.. :)

Hahaha ja det er det godt nok!! :lol:

Jamen det er jo netop det... Min H2B's interesser er jagt, fiskeri og computerspil :rolleyes: Og synes måske ikke det er det rette symbol at give ham et jagtgevær i morgengave ??? :rolleyes::rolleyes: Fiskegrej har han rigeligt af og computernoget er ikke holdbart... Eller sjovt at give :rolleyes: Et ur havde været godt, men gav ham et rigtig godt et da han blev student, såååå :unsure: IHHH! Normalt har jeg let ved at finde på gaver, men det her er svært ..!

Synes det er en vildt god og kreativ gave du giver ham, han bliver helt sikkert mega glad! :) Du har også flere ting til ham?

JAAAA! Kan du tage billeder?? :)

Hvad er dit budget Rose? Tænker umiddelbart at han da skal have en oplevelse.... Elgjagt i Sverige eller noget i den dur

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh den sygdom :pokey::shooter: er simpelthen noget der er skabt i vrede, har selv en tidligere kollega der har den åndsvage sygdom ( sorry mit sprog) så ved hvad du gennemgår .... :hug::hug::hug::hug::hug: sender en masse krammer

og så lige et sidespring, mums jeres menu lyder lækker, sidder og bliver helt lækkersulten ....

rigtig sød ide med morgengaven

tusind tak for kram. Det er sq lidt æv at konstant skrive den negative side af tilværelsen men den hører jo desværre også med. Det er dog noget (LÆS: ekstremt) ud over det normale for mig lige for tiden og jeg føler mig meget forfulgt. Vi er helt enige MS dur kun til at råbe RØØØV efter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak Rose. Jeg håber de bliver mætte ellers er det ikke min skyld hehe.

Den morgengaver er altså også lidt af en dræber at finde ud af. Jeg har valgt og sorteret siden vi fandt ud af at vil ville giftes. Endelig har det fået form så jeg er lettet. Det er det med at man vil give noget god og holdbart som er personligt og som passer til personen. Svært..

på tirsdag, på tirsdag.. :)

Hahaha ja det er det godt nok!! :lol:

Jamen det er jo netop det... Min H2B's interesser er jagt, fiskeri og computerspil :rolleyes: Og synes måske ikke det er det rette symbol at give ham et jagtgevær i morgengave ??? :rolleyes::rolleyes: Fiskegrej har han rigeligt af og computernoget er ikke holdbart... Eller sjovt at give :rolleyes: Et ur havde været godt, men gav ham et rigtig godt et da han blev student, såååå :unsure: IHHH! Normalt har jeg let ved at finde på gaver, men det her er svært ..!

Synes det er en vildt god og kreativ gave du giver ham, han bliver helt sikkert mega glad! :) Du har også flere ting til ham?

JAAAA! Kan du tage billeder?? :)

Hvad er dit budget Rose? Tænker umiddelbart at han da skal have en oplevelse.... Elgjagt i Sverige eller noget i den dur

Det er da en kanon ide med jagt i Sverige. :) thumbsup!

Jeg har fundet en messe som ligger i tråden allerede. Jeg skal linke til posterne når jeg er på fra pc igen.

-og tak for dagens absolutte griner med jagtgeværet. :))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

årh den sygdom :pokey::shooter: er simpelthen noget der er skabt i vrede, har selv en tidligere kollega der har den åndsvage sygdom ( sorry mit sprog) så ved hvad du gennemgår .... :hug::hug::hug::hug::hug: sender en masse krammer

og så lige et sidespring, mums jeres menu lyder lækker, sidder og bliver helt lækkersulten ....

rigtig sød ide med morgengaven

tusind tak for kram. Det er sq lidt æv at konstant skrive den negative side af tilværelsen men den hører jo desværre også med. Det er dog noget (LÆS: ekstremt) ud over det normale for mig lige for tiden og jeg føler mig meget forfulgt. Vi er helt enige MS dur kun til at råbe RØØØV efter.

Ja meget, men min kollega siger som dig, at MS ikke skal ha lov til at bestemme over jeres liv ( ved godt den gør som det passer den) forstår dig fuldt ud ...håber bare du får en god lang periode uden for meget :) du ved

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak Rose. Jeg håber de bliver mætte ellers er det ikke min skyld hehe.

Den morgengaver er altså også lidt af en dræber at finde ud af. Jeg har valgt og sorteret siden vi fandt ud af at vil ville giftes. Endelig har det fået form så jeg er lettet. Det er det med at man vil give noget god og holdbart som er personligt og som passer til personen. Svært..

på tirsdag, på tirsdag.. :)

Hahaha ja det er det godt nok!! :lol:

Jamen det er jo netop det... Min H2B's interesser er jagt, fiskeri og computerspil :rolleyes: Og synes måske ikke det er det rette symbol at give ham et jagtgevær i morgengave ??? :rolleyes::rolleyes: Fiskegrej har han rigeligt af og computernoget er ikke holdbart... Eller sjovt at give :rolleyes: Et ur havde været godt, men gav ham et rigtig godt et da han blev student, såååå :unsure: IHHH! Normalt har jeg let ved at finde på gaver, men det her er svært ..!

Synes det er en vildt god og kreativ gave du giver ham, han bliver helt sikkert mega glad! :) Du har også flere ting til ham?

JAAAA! Kan du tage billeder?? :)

Hvad er dit budget Rose? Tænker umiddelbart at han da skal have en oplevelse.... Elgjagt i Sverige eller noget i den dur

Det er da en kanon ide med jagt i Sverige. :) thumbsup!

Jeg har fundet en messe som ligger i tråden allerede. Jeg skal linke til posterne når jeg er på fra pc igen.

-og tak for dagens absolutte griner med jagtgeværet. :))

Altså min H2B skal have AGF spillersæt med hilsen fra spillerne og billetter til en kamp til ham og drengene..... Lyder jo heller ikke ligefrem romantisk, men ved bare at Sune kommer til at elske det.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, altså sikke en omgang! :td: Jeg håber virkelig at du får det bedre hurtigt, og det er så sejt, at du stadig holder kog i bryllupsplanlægningen! Men i lyder da til at have ganske godt styr på det, og nu er det jo lige om lidt :) Anyway, jeg ville bare lige sende et kram din vej :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puh, altså sikke en omgang! :td: Jeg håber virkelig at du får det bedre hurtigt, og det er så sejt, at du stadig holder kog i bryllupsplanlægningen! Men i lyder da til at have ganske godt styr på det, og nu er det jo lige om lidt :) Anyway, jeg ville bare lige sende et kram din vej :bearhug:

Tusind tak. :biggrin: Jeg ser fremad og på en eller anden måde skal det nok blive nøjagtigt som vi vil have det. Det skal nok komme styr på det sidste om det så skal slå mig fordærvet haha.. Nej pjat .. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

...Jamen det er jo netop det... Min H2B's interesser er jagt, fiskeri og computerspil :rolleyes: Og synes måske ikke det er det rette symbol at give ham et jagtgevær i morgengave ??? :rolleyes::rolleyes: Fiskegrej har han rigeligt af og computernoget er ikke holdbart... Eller sjovt at give :rolleyes: Et ur havde været godt, men gav ham et rigtig godt et da han blev student, såååå :unsure: IHHH! Normalt har jeg let ved at finde på gaver, men det her er svært ..!

Synes det er en vildt god og kreativ gave du giver ham, han bliver helt sikkert mega glad! :) Du har også flere ting til ham?

Hvad er dit budget Rose? Tænker umiddelbart at han da skal have en oplevelse.... Elgjagt i Sverige eller noget i den dur

Det er da en kanon ide med jagt i Sverige. :) thumbsup!

Jeg har fundet en messe som ligger i tråden allerede. Jeg skal linke til posterne når jeg er på fra pc igen.

-og tak for dagens absolutte griner med jagtgeværet. :))

Altså min H2B skal have AGF spillersæt med hilsen fra spillerne og billetter til en kamp til ham og drengene..... Lyder jo heller ikke ligefrem romantisk, men ved bare at Sune kommer til at elske det.....

Hahaha Namak, det var da så lidt :thumbsupsmileyanim:

Han har bare ikke riffeltegn endnu :unsure: Ellers mega god ide! :hug: Men spurgte lige min far, som også er jæger - han foreslog en fin jagtkniv :rolleyes: Kniven er jo ikke den som slår dyret ihjel ..... :rolleyes: Hmmm... Alternativt kunne det være en jagtkikkert - men de er meget dyre og holder nok ikke hele livet... Dog lidt sjovere at give... Måske :rolleyes:

Ja det er jo ikke fordi gaven skal være romantisk - det vigtigste er vel at han bliver glad :) Og så må det gerne være holdbart synes jeg - enten som ting eller minde (fra oplevelse), eller noget cool som Namak giver :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuldstændigt min tanke da jeg læste om en kniv.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Fuldstændigt min tanke da jeg læste om en kniv.

Ja ikke? Undskyld sidesporet på din tråd Line.... Din H2B bliver en (endnu mere) begavet mand

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Fuldstændigt min tanke da jeg læste om en kniv.

Ja ikke? Undskyld sidesporet på din tråd Line.... Din H2B bliver en (endnu mere) begavet mand

Hehe kapres gerne kortvarigt, når det hjælper Rose. Det håber jeg det gør, det er så svært synes jeg. :wink::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

...Jamen det er jo netop det... Min H2B's interesser er jagt, fiskeri og computerspil :rolleyes: Og synes måske ikke det er det rette symbol at give ham et jagtgevær i morgengave ??? :rolleyes::rolleyes: Fiskegrej har han rigeligt af og computernoget er ikke holdbart... Eller sjovt at give :rolleyes: Et ur havde været godt, men gav ham et rigtig godt et da han blev student, såååå :unsure: IHHH! Normalt har jeg let ved at finde på gaver, men det her er svært ..!

Synes det er en vildt god og kreativ gave du giver ham, han bliver helt sikkert mega glad! :) Du har også flere ting til ham?

Hvad er dit budget Rose? Tænker umiddelbart at han da skal have en oplevelse.... Elgjagt i Sverige eller noget i den dur

Det er da en kanon ide med jagt i Sverige. :) thumbsup!

Jeg har fundet en messe som ligger i tråden allerede. Jeg skal linke til posterne når jeg er på fra pc igen.

-og tak for dagens absolutte griner med jagtgeværet. :))

Altså min H2B skal have AGF spillersæt med hilsen fra spillerne og billetter til en kamp til ham og drengene..... Lyder jo heller ikke ligefrem romantisk, men ved bare at Sune kommer til at elske det.....

Hahaha Namak, det var da så lidt :thumbsupsmileyanim:

Han har bare ikke riffeltegn endnu Ellers mega god ide! :hug: Men spurgte lige min far, som også er jæger - han foreslog en fin jagtkniv

Kniven er jo ikke den som slår dyret ihjel ..... :rolleyes: Hmmm... Alternativt kunne det være en jagtkikkert - men de er meget dyre og holder nok ikke hele livet... Dog lidt sjovere at give... Måske

Ja det er jo ikke fordi gaven skal være romantisk - det vigtigste er vel at han bliver glad Og så må det gerne være holdbart synes jeg - enten som ting eller minde (fra oplevelse), eller noget cool som Namak giver :D

Jeg skulle lige igennem min tråd for at finde mine links til dig Rosepigen. Det er da noget af en opgave at sætte mig på at finde det haha. Mon det kunne have noget at gøre med at jeg har et hængeparti ift. at have sat links på i mit første indlæg haha..

Min " morgengave strækker sig til en hel 3 dages gave :wink:

Jeg starter dagen før med at sende ham afsted til moar med en trykt taske. Det står survival kit og dato osv. på. Den indeholder graveret usb stik som igen indeholder en hjemmelavet montage til ham som han kan se aftenen før. Ud over det har jeg købt sokker til det kolde tæer og en hel masse mere. Det er det at han ikke regner med at jeg har fundet på noget der skal tage fusen lidt på ham og sætte ham i bryllupsmode dagen før.

Bryllupsdagen får han min folder til ægtemænd t-shirt osv. (den sjove inkl. div. tilbehør, dang der er meget i den forb.) og så den reelle morgengave som er anparten, vinen og oplukkersæt dagen efter vielsen. Det er altså svært at forklare planen så den lyder af noget hihi, men en 3 delt variant hvor hver enkelt del for ham vil bringe ham på tanken af os til hvad vil skal til hvad der skete "i går" når vi når til dagen efter..

Her

Her. er vin åbner sættet.

Her: er sokkerne.

Her er folderen.

Redigeret af Namak
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Fuldstændigt min tanke da jeg læste om en kniv.
Ja ikke? Undskyld sidesporet på din tråd Line.... Din H2B bliver en (endnu mere) begavet mand

Hehe kapres gerne kortvarigt, når det hjælper Rose. Det håber jeg det gør, det er så svært synes jeg. :wink::biggrin:

Ja jeg tænkte det samme :) Tak for link søde Camilla - havde ikke lige tænkt på etsy - har ikke turde at købe noget der endnu :rolleyes: Sad nemlig også talte med mine forældre, om hvor man kunne få det gjort :rolleyes:

Min " morgengave strækker sig til en hel 3 dages gave :wink:

Jeg starter dagen før med at sende ham afsted til moar med en trykt taske. Det står survival kit og dato osv. på. Den indeholder graveret usb stik som igen indeholder en hjemmelavet montage til ham som han kan se aftenen før. Ud over det har jeg købt sokker til det kolde tæer og en hel masse mere. Det er det at han ikke regner med at jeg har fundet på noget der skal tage fusen lidt på ham og sætte ham i bryllupsmode dagen før.

Bryllupsdagen får han min folder til ægtemænd t-shirt osv. (den sjove inkl. div. tilbehør, dang der er meget i den forb.) og så den reelle morgengave som er anparten, vinen og oplukkersæt dagen efter vielsen. Det er altså svært at forklare planen så den lyder af noget hihi, men en 3 delt variant hvor hver enkelt del for ham vil bringe ham på tanken af os til hvad vil skal til hvad der skete "i går" når vi når til dagen efter..

Her er T-shirten.

Her. er vin åbner sættet.

Her: er sokkerne.

Her er folderen.

DET ER DIG MED FOLDEREN!!! :lol: Det var jo lige det det var! Haha jeg eeeeeeeeeelsker den!! Sikke meget han får! :lol: Kan være jeg skal låne ideen med lille powerpoint-show og overlevelseskit også :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer