Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihh, hvor ser det fint ud, Line! :cheerleader3: Jeg glæder mig virkelig meget til at læse om jeres store dag på LØRDAG!! Jeg tager i sommerhus med en håndfuld venner og vores øgler og beder til der er internet og tid til at lure på BK :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh, hvor ser det fint ud, Line! :cheerleader3: Jeg glæder mig virkelig meget til at læse om jeres store dag på LØRDAG!! Jeg tager i sommerhus med en håndfuld venner og vores øgler og beder til der er internet og tid til at lure på BK :wink:

Tusind tak Pernille. :) Jeg skal nok krydse fingre for nettet. Rigtig god ferie :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser FANTASTISK ud Line - og sikke noget skønt langt hår du har - flot rød farve :)

Tusind tak. :biggrin:

Farven er jeg også meget glad for, men det hår volder mig altså nogle problemer, fordi der ikke er "rigtig" frisure i det. (1½ år i tungt hårhelvede haha) Håret er som det skal være på dagen mht. længde, så jeg kan få det som jeg vil have det, MEN.... Efter brylluppet så skal der klippes et par brede etager og en reel frisure, så det bliver lettere -og så jeg ikke ender med hold i nakken. :lol: Det er altså noget tungt og varmt at slæbe sådan en paryk rundt. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:c166: Så er min kjole rettet og passer helt perfekt. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er SÅ glad for at skrædderen ville køre ud til mig så jeg kunne få den fikset. Det tog knap 2 timer og jeg fik oveni også syet kjolens front "sammen" så jeg ikke skal slås med 2 løse sider. Kjolens design er svær at forklare med lag på lag effekten er 2 "løse" sider som man samler på midten eller lader hænge løst i siden/ bagved. Nu er den så samlet på midten som jeg gerne vil have den. Det er bare rigtig godt at have fået rettet, for i kørestol at slås med mere stof end nødvendigt, er altså bare ikke et hit. Nu kan jeg så bare vente til lørdag hvor jeg let kan smutte i kjolen som passer! :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du set vejrudsigten for på lørdag? :loveshower: :loveshower: husk isterninger :thumbsupsmileyanim:

Iiiih nej det har jeg slet ikke haft tid til at kigge endnu. Så nu måtte jeg jo liiige kigge og uuuh det må godt holde ved at det bliver sådan :biggrin:

Kanon, det ser jo ud til at blive fantastisk!

post-64428-0-55154100-1404037933_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:c166: Så er min kjole rettet og passer helt perfekt. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er SÅ glad for at skrædderen ville køre ud til mig så jeg kunne få den fikset. Det tog knap 2 timer og jeg fik oveni også syet kjolens front "sammen" så jeg ikke skal slås med 2 løse sider. Kjolens design er svær at forklare med lag på lag effekten er 2 "løse" sider som man samler på midten eller lader hænge løst i siden/ bagved. Nu er den så samlet på midten som jeg gerne vil have den. Det er bare rigtig godt at have fået rettet, for i kørestol at slås med mere stof end nødvendigt, er altså bare ikke et hit. Nu kan jeg så bare vente til lørdag hvor jeg let kan smutte i kjolen som passer! :cheerleader3::cheerleader3:

hvor fantastisk :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du set vejrudsigten for på lørdag? :loveshower: :loveshower: husk isterninger :thumbsupsmileyanim:

Iiiih nej det har jeg slet ikke haft tid til at kigge endnu. Så nu måtte jeg jo liiige kigge og uuuh det må godt holde ved at det bliver sådan :biggrin:

Kanon, det ser jo ud til at blive fantastisk!

attachicon.gifvejret søndag Danmark.jpg

har jo haft en alvorlig snak med vejrguderne som lovet :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:c166: Så er min kjole rettet og passer helt perfekt. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er SÅ glad for at skrædderen ville køre ud til mig så jeg kunne få den fikset. Det tog knap 2 timer og jeg fik oveni også syet kjolens front "sammen" så jeg ikke skal slås med 2 løse sider. Kjolens design er svær at forklare med lag på lag effekten er 2 "løse" sider som man samler på midten eller lader hænge løst i siden/ bagved. Nu er den så samlet på midten som jeg gerne vil have den. Det er bare rigtig godt at have fået rettet, for i kørestol at slås med mere stof end nødvendigt, er altså bare ikke et hit. Nu kan jeg så bare vente til lørdag hvor jeg let kan smutte i kjolen som passer! :cheerleader3::cheerleader3:

hvor fantastisk :loveshower::loveshower:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du set vejrudsigten for på lørdag? :loveshower: :loveshower: husk isterninger :thumbsupsmileyanim:

Iiiih nej det har jeg slet ikke haft tid til at kigge endnu. Så nu måtte jeg jo liiige kigge og uuuh det må godt holde ved at det bliver sådan :biggrin:

Kanon, det ser jo ud til at blive fantastisk!

attachicon.gifvejret søndag Danmark.jpg

har jo haft en alvorlig snak med vejrguderne som lovet :lol:

Tusind tak for det Marie !! :wink::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer