Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 posts in this topic

Annonce ♥

Uh uh uh uh! Så er det i morgen, det sker :cheerleader3:

Vi skal holde fødselsdag for vores datter i morgen, så jeg vil allerede nu ønske dig en helt igennem fantastisk dag :loveshower:

Edited by sle85
0

Nu er det faktisk I DAG!!! Kæmpe stort tillykke kære Line! Jeg håber i får den fantastiske dag i har drømt om :loveshower:

Ej altså, på min mobil er klokken 00.02...

Edited by Miss-Rina
0

Kæmpestort tillykke med i dag :heart:

Jeg håber I får den mest fantastiske dag nogensinde, og at dagen lever op til alle jeres drømme og ønsker :loveshower:

Jeg glæder mig sindssygt til at læse din beretning og se en million billeder :heart:

0

Annonce ♥

Så er det i dag, I har ventet så længe på, jeg håber I får en helt fantastisk og uforglemmelig dag. :-) jeg har fulgt dig lidt på sidelinjen og du har været en kæmpe inspiration. Man føler næsten man kender folk herinde og det første jeg tænkte her til morgen var at jeg skulle huske og skrive og ønske dig hjertelig tillykke med bryllupsdagen i dag :-) jeg glæder mig til at læse beretningen og se billeder af det hele og ikke mindst høre hvordan alle dine overraskelser går.

0

Annonce ♥

Kæreste Line

Så er det i dag, der er den store dag! :cheerleader3: Jeg håber at I får en fuldstændig fantastisk dag og fest med dem I holder af. Jeg er sikker på at rammerne er i orden, for du har knoklet r**en ud af bukserne, for at sikre at tingene spiller! Jeg glæder mig VILDT meget til at læse beretningen og ønsker jer al held og lykke i dag og i jeres fremtid sammen!

KÆMPESTORT TILLYKKE :loveshower:

0

Så kom dagen :cheerleader3: ihhhh hvor er det spændende!!!!

Du må have en fantastisk dag hvor alt går op i en højerenhed og bliver lige som du har planlagt :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig lige som alle de andre til at se billeder og høre om hvor dejlig en dag du har haft.

STORT TILLYKKE!!!!!!!!

0

Kæmpestort tillykke med jeres bryllupsdag. Jeg ønsker jer den mest fantastiske dag! :biggrin:

Jeg glæder mig til at høre om den, når du engang er klar til det!

0

Annonce ♥

Stort tillykke med dagen i dag <3 Håber i får den mest fantastiske dag... Held og lykke, det er jo lige om snart!

Husk at nyde det, har hørt dagen bare forsvinner :-)

0

Annonce ♥

hjertelig tillykke med jeres bryllupsdag... Håber dagen bliver ligesom i har drømt om og fyldt med kærlighed...

Glæder mig til at læse din beretning... :)

0

Så er det nu!!

Jeg håber dagen bliver fantastisk! At du får taget r*ven på Jeres gæster og din H2B! Og at du du nyder dagen i fulde drag...

1000-vis af lykønskninger herfra

:loveshower::7himmel::a1221::cheerleader3::loveflag::loveboard::heart::balloons::iloveyou::denmarkflag::balloon:

0

Annonce ♥

Kæreste Line kæmpe tillykke med jeres bryllup, håber i får en helt fantastisk og uforglemmelig dag

glæder mig helt ubeskriveligt at at hører din/ jeres beretning :loveshower::loveshower: og se en masse skønne billeder

Husk at nyd dagen i fuld drag :hug:

0