Lander

Hvad skal jeg have lavet til festen og gæsterne?

8 posts in this topic

Vi skal holde festen ude men vil jo gerne være forberedt alligevel. Jeg føler hele tiden jeg mangler at gære noget klar men ved ikke hvad.

Vi skal vies på stedet og håber på oktober vejret viser sig fra den fineste side, så det kan blive udenfor. Hvis det bliver indenfor så kan der ikke kastes med ris. Men bliver det udenfor, kan fok sagtens kaste ris. Og jeg vil derfor lave nogle små risposer.

Men er der andet?

Stedet står for bordpynt osv. Vi skal bare have navnekort med.

0

Annonce ♥

Hvis i skal vies udenfor, kunne det måske være en god ide at kaste med fuglefrø istedet for.

Det har jeg selv tænkt på at gøre, fordi ris ikke er en god kombi i fuglemaver. Eller sæbebobler, man kan få noget der ikke

Pletter på tøjet. I kunne også vedlægge små servietter ved poserne, da der altid vil være nogen der græder ved et bryllup.

Hvis i skal have salmer eller andre sange, så måske et lille hæfte med teksten trykt på, eller talen til jer fra ham der skal vie jer. Det kan nogen gange være lidt svært at hører ordentligt udenfor, ja selv i en kirke kan det være svært.

Edited by Fabi
0

Annonce ♥

Det er en gamle skrøne at fugle ikke kan tåle ris ;-D

Har selv undersøgt det div steder :-D

Er det virkelig en skrøne?? Hvor kan man undersøge det henne? SÅ skal der købes ris! :)
Jeg har snakket med dyrenes beskyttelse og flere dyrlæger ;-D
1

Bordhæfte, gæstebog og måske nogle store dekorerede bogstaver til gavebordet, kunne være et par idéer.

Og vi har lavet balkort...selv om vi skal alt selv, på nær lave maden ;-)

0

Annonce ♥