Lander

Til jer der er gift i haven, på feststedet, i skoven etc.

7 indlæg i dette emne

Hvordan er jeres vielse foregået?

Er I blevet fulgt op af "gulvet" ?

Er I gået ud sammen med manden eller er i bare blevet stående efter vielsen?

Vi skal vies på Tyrstrup kro og jeg har ingen anelse om hvordan det skal foregå!!! So pretty please help me....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger lige med her :)

Vi er lidt i samme båd og så alligevel ikke. Vi skal vies i en slotspark, og der bliver jeg fulgt op ad 'gulvet' og går ud sammen med min mand... men vi ved ikke lige, hvor vi går hen? :blink: Receptionen foregår jo i parken, så det er fjollet at stikke af :rolleyes: - går ud fra, I også holder reception/fest på kroen efterfølgende?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev viet på terassen på en restaurant i Kongens Have. Der var stillet stolerækker op på hver sin side af en rød løber, der førte op til et lille bord, der gjorde det ud for "alter".

Jeg gik op sammen med min far. Efter vielsen gik vi ikke ned arm i arm som man gør ud af kirken, men gæsterne havde bare rejst sig og begyndte at kaste ris på os.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes i haven på helenekilde badehotel, og vi går ud til sidst, hvilke passer ok, da vi derefter skal have taget lidt billeder og har lidt tid sammen, hvorefter vi vender tilbage til selskabet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi følges ad som par til 'ceremonien', og sover sammen både før og efter. Vi vil ikke skilles ad!

Efterfølgende er der en lille reception, så vi bliver og jeg regner med bare at hilse på venner og bekendte og have det hyggeligt. Ikke noget med at stikke af fra sin egen fest :D

Men vi skal også have et vældig afslappet bryllup.

Under alle omstændigheder gør det som passer jer begge bedst og som passer til festens 'tema'.

Er det et kæmpe bryllup med 300 gæster og flødeskumskjole synes jeg at det passer bedst med ankomst i hestevogn, veteranbil el. lign.

Er der et mere traditionelt/gammeldags tema passer det bedst ikke at sove sammen natten før, være klædt i hvidt og blive ført af sin far og givet til sin mand.. O.s.v...

I skal nok finde ud af det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer