marietrappehave

Brudekjoledrømmen der aldrig går i opfyldelse

38 indlæg i dette emne

Sidder og sukker over min drømmekjole..har været vanvittig forelsket i den siden jeg browsede lidt rundt på Kleinfeldts hjemmeside, og selvfølgelig var så uheldig, at falde over en kjole der var langt udenfor min prisklasse. Det er en Jim Hjelm, model 8312, og den er simpelthen så gudesmuk. Den kombinerer alt det jeg gerne vil have, blonder, åben ryg, sweetheart udskæring, og knapper i ryggen. Øv hvor er den bare lækker. Får dog aldrig råd til den, øv øv. Så jeg må lede efter en billigere kjole der minder om. :td:

Har I haft håbløse kjoledrømme, og hvad gjorde I ved det? Hvordan kommer man over det? :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kender jeg jo ikke dit budget, men er det ikke muligt at du kan få en skrædder til at sy den? Jeg faldt over en kjole i et blad da jeg prøvede kjoler. Den kostede 17.000 er dermed 7.000 mere end mit maks. Det er dog ikke noget jeg tager så tungt, da jeg ville føle mit til grin hvis jeg gav så meget for en kjole til en dag. Så leder videre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kender jeg jo ikke dit budget, men er det ikke muligt at du kan få en skrædder til at sy den? Jeg faldt over en kjole i et blad da jeg prøvede kjoler. Den kostede 17.000 er dermed 7.000 mere end mit maks. Det er dog ikke noget jeg tager så tungt, da jeg ville føle mit til grin hvis jeg gav så meget for en kjole til en dag. Så leder videre.

Mit maks er nok 4.000 kroner, og det er simpelthen ikke nok til en fuld blondekjole, end ikke hos end skrædder tror jeg. :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo brugte kjoler til salg - her og i udlandet. Måske kan du finde det helt rigtige der?

Jeg har kigget lidt. Jeg har faktisk fundet en utrolig flot kinakjole, der minder rigtig meget om Jim Hjelm kjolen, og på nogle punkter synes jeg faktisk den er flottere, og jeg drømte om den i nat, haha. Men er bare lidt i tvivl om, om jeg tør bestille en kjole over nettet, specielt en kjole fra Kina. De har godt nok fået 100 % positive anmeldelser, men stadig - hvad hvis jeg ikke er tilfreds, og ikke har råd til en anden kjole? Det ville være så øv.

Under alle omstændigheder skal jeg jo nok en tur i butikkerne og prøve kjoler i samme stil, så jeg ved om de rent faktisk klæder mig. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var i Nikolai brudekjoler og fandt KJOLEN!!!! Det var jeg helt sikker på, den kostede så 16000 kr. Øv, jeg gik videre og i næste butik fandt jeg en HELT anden slags kjole, som jeg først var lidt i tvivl om, og nu er dybt forelsket i, og som jeg kunne betale. Den slags kjole du søger, synes jeg at der var mange af! Og kig på trendsales og dba og herinde, eBay osv... Men 4000 for en fuld blondekjole bliver nok en udfordring ja... Men når du tager ud og kigger, skal du huske at være åben for mulighederne... Jeg var 100% sikker på at jeg sku have en blondekjole, og det var ikke hvad jeg endte med.. de sælgere kan se noget vi ikke altid selv kan... Jeg ved at casa lezar lige nu har udsalg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo også finde de ægte mærker

Det er en kjole til godt 25.000 kroner, hvilket er hele vores bryllupsbudget, så selv hvis jeg fandt den brugt ville jeg nok ikke kunne betale den.

Jeg var i Nikolai brudekjoler og fandt KJOLEN!!!! Det var jeg helt sikker på, den kostede så 16000 kr. Øv, jeg gik videre og i næste butik fandt jeg en HELT anden slags kjole, som jeg først var lidt i tvivl om, og nu er dybt forelsket i, og som jeg kunne betale. Den slags kjole du søger, synes jeg at der var mange af! Og kig på trendsales og dba og herinde, eBay osv... Men 4000 for en fuld blondekjole bliver nok en udfordring ja... Men når du tager ud og kigger, skal du huske at være åben for mulighederne... Jeg var 100% sikker på at jeg sku have en blondekjole, og det var ikke hvad jeg endte med.. de sælgere kan se noget vi ikke altid selv kan... Jeg ved at casa lezar lige nu har udsalg

Okay, mange tak! Jeg vil som sagt gerne også ud og prøve en masse forskelligt inden jeg køber noget, også andet end blondekjoler - jeg er bare så vild med dem, og hver gang jeg tænker på min brudekjole, er det noget med blonder :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er jo brugte kjoler til salg - her og i udlandet. Måske kan du finde det helt rigtige der?

Jeg har kigget lidt. Jeg har faktisk fundet en utrolig flot kinakjole, der minder rigtig meget om Jim Hjelm kjolen, og på nogle punkter synes jeg faktisk den er flottere, og jeg drømte om den i nat, haha. Men er bare lidt i tvivl om, om jeg tør bestille en kjole over nettet, specielt en kjole fra Kina. De har godt nok fået 100 % positive anmeldelser, men stadig - hvad hvis jeg ikke er tilfreds, og ikke har råd til en anden kjole? Det ville være så øv.

Under alle omstændigheder skal jeg jo nok en tur i butikkerne og prøve kjoler i samme stil, så jeg ved om de rent faktisk klæder mig. :lol:

jeg har købt min i Kina og det var ikke noget problem... pris ca. 1000 kr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt min drømmekjole i Alfred Angelos Disney collection og den lå ca. 7000 over budget. Selvom jeg har en kjole nu, så er det bare en fin kjole for mig, jeg elsker den ikke, men den sidder godt og er ikke for tung. Havde jeg pengene til at købe den anden brugt ville jeg ikke tøve med at gøre det, men det har jeg ikke og har derfor lært at acceptere at jeg bliver gift i den jeg har.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er jo brugte kjoler til salg - her og i udlandet. Måske kan du finde det helt rigtige der?

Jeg har kigget lidt. Jeg har faktisk fundet en utrolig flot kinakjole, der minder rigtig meget om Jim Hjelm kjolen, og på nogle punkter synes jeg faktisk den er flottere, og jeg drømte om den i nat, haha. Men er bare lidt i tvivl om, om jeg tør bestille en kjole over nettet, specielt en kjole fra Kina. De har godt nok fået 100 % positive anmeldelser, men stadig - hvad hvis jeg ikke er tilfreds, og ikke har råd til en anden kjole? Det ville være så øv.

Under alle omstændigheder skal jeg jo nok en tur i butikkerne og prøve kjoler i samme stil, så jeg ved om de rent faktisk klæder mig. :lol:

jeg har købt min i Kina og det var ikke noget problem... pris ca. 1000 kr.

Den jeg har kigget på koster cirka 1.700 kr. Hvordan var kvaliteten på din, til den pris? Det var ikke sådan noget syntetisk stof? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er jo brugte kjoler til salg - her og i udlandet. Måske kan du finde det helt rigtige der?

Jeg har kigget lidt. Jeg har faktisk fundet en utrolig flot kinakjole, der minder rigtig meget om Jim Hjelm kjolen, og på nogle punkter synes jeg faktisk den er flottere, og jeg drømte om den i nat, haha. Men er bare lidt i tvivl om, om jeg tør bestille en kjole over nettet, specielt en kjole fra Kina. De har godt nok fået 100 % positive anmeldelser, men stadig - hvad hvis jeg ikke er tilfreds, og ikke har råd til en anden kjole? Det ville være så øv.

Under alle omstændigheder skal jeg jo nok en tur i butikkerne og prøve kjoler i samme stil, så jeg ved om de rent faktisk klæder mig. :lol:

jeg har købt min i Kina og det var ikke noget problem... pris ca. 1000 kr.

Den jeg har kigget på koster cirka 1.700 kr. Hvordan var kvaliteten på din, til den pris? Det var ikke sådan noget syntetisk stof? :)

jeg har en tråd hvor du kan se de kjoler jeg købte i kina, det er muligvis syntetisk men hvid du kigger på de dyre kjoler er foret heller ikke bomuld silke eller ligende, så det kommer lidt an på hvad du er til og hvad du skal bruge den til bagefter :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo brugte kjoler til salg - her og i udlandet. Måske kan du finde det helt rigtige der?

Jeg har kigget lidt. Jeg har faktisk fundet en utrolig flot kinakjole, der minder rigtig meget om Jim Hjelm kjolen, og på nogle punkter synes jeg faktisk den er flottere, og jeg drømte om den i nat, haha. Men er bare lidt i tvivl om, om jeg tør bestille en kjole over nettet, specielt en kjole fra Kina. De har godt nok fået 100 % positive anmeldelser, men stadig - hvad hvis jeg ikke er tilfreds, og ikke har råd til en anden kjole? Det ville være så øv.

Under alle omstændigheder skal jeg jo nok en tur i butikkerne og prøve kjoler i samme stil, så jeg ved om de rent faktisk klæder mig. :lol:

jeg har købt min i Kina og det var ikke noget problem... pris ca. 1000 kr.

Den jeg har kigget på koster cirka 1.700 kr. Hvordan var kvaliteten på din, til den pris? Det var ikke sådan noget syntetisk stof? :)

jeg har en tråd hvor du kan se de kjoler jeg købte i kina, det er muligvis syntetisk men hvid du kigger på de dyre kjoler er foret heller ikke bomuld silke eller ligende, så det kommer lidt an på hvad du er til og hvad du skal bruge den til bagefter :-)

Mange tak :biggrin:

Det er bare super vigtigt for mig, at det ikke er syntetisk stof, men ægte bomuld, fordi jeg har meget sart og følsom hud, og jeg ikke ville kunne holde ud af have en syntetisk kjole på i så mange timer. :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt min drømmekjole i Alfred Angelos Disney collection og den lå ca. 7000 over budget. Selvom jeg har en kjole nu, så er det bare en fin kjole for mig, jeg elsker den ikke, men den sidder godt og er ikke for tung. Havde jeg pengene til at købe den anden brugt ville jeg ikke tøve med at gøre det, men det har jeg ikke og har derfor lært at acceptere at jeg bliver gift i den jeg har.

Det gjorde jeg også. Den var oven i købet på hjemmesiden for den butik, hvor jeg startede med at kigge, men de havde den ikke hjemme alligevel. Den vil altd være "The one that got away", også selvom jeg elsker min Enzoani.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvilken str. du bruger, men hvad med at købe en brugt der ligner?

Denne minder da om den :wink:

http://www.trendsales.dk/listings/kjoledroemme-blonde-brudekjole/31746753

Jeg har ledt efter en brugt, men jeg er en størrelse 32/XXS, så det er en svær opgave :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er jo brugte kjoler til salg - her og i udlandet. Måske kan du finde det helt rigtige der?

Jeg har kigget lidt. Jeg har faktisk fundet en utrolig flot kinakjole, der minder rigtig meget om Jim Hjelm kjolen, og på nogle punkter synes jeg faktisk den er flottere, og jeg drømte om den i nat, haha. Men er bare lidt i tvivl om, om jeg tør bestille en kjole over nettet, specielt en kjole fra Kina. De har godt nok fået 100 % positive anmeldelser, men stadig - hvad hvis jeg ikke er tilfreds, og ikke har råd til en anden kjole? Det ville være så øv.

Under alle omstændigheder skal jeg jo nok en tur i butikkerne og prøve kjoler i samme stil, så jeg ved om de rent faktisk klæder mig. :lol:

jeg har købt min i Kina og det var ikke noget problem... pris ca. 1000 kr.

Den jeg har kigget på koster cirka 1.700 kr. Hvordan var kvaliteten på din, til den pris? Det var ikke sådan noget syntetisk stof? :)

jeg har en tråd hvor du kan se de kjoler jeg købte i kina, det er muligvis syntetisk men hvid du kigger på de dyre kjoler er foret heller ikke bomuld silke eller ligende, så det kommer lidt an på hvad du er til og hvad du skal bruge den til bagefter :-)

Mange tak :biggrin:

Det er bare super vigtigt for mig, at det ikke er syntetisk stof, men ægte bomuld, fordi jeg har meget sart og følsom hud, og jeg ikke ville kunne holde ud af have en syntetisk kjole på i så mange timer. :unsure:

ved ikke om du overhoved kan finde en kjole hvor inderstoffet ( foret) ikke er kunststof....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der findes jo butikker hvor de forhandler Kinakjoler. Har de ikke kjolen kan de bestille den. Jeg overvejede selv en Kinakjole fordi jeg ikke ville ofre så mange penge på en kjole jeg skulle have på en gang, men turde ikke bestille fordi man selv stod med mål osv. Jeg endte hos kjoledrømme i Humlebæk og fandt den smukkeste kjole til lidt over 3000 med skørt og slør og der kan de bestille det hjem du gerne vil have. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men tænker der må være andre steder hvor de måler og bestiller hjem på denne måde fra udlandet :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer