Aganini

Hvad koster det?

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

100 kr. inkl. make-up. Men jeg er også så heldig at det er en fra min uddannelse, der tilfældigvis har grundforløb i frisør og make-up artist. Hun tilbyder generelt at sætte hår og lægge make-up til bryllupper og fest.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor er tidligere frisør - så jeg får ordnet håret gratis... :) Jeg kan dog huske at min mor har sat hår på brude - og de som var kunder i butikken, skulle ikke betale for det, (det var hendes "gave" til dem)... Nu bor vi så også i en lille by hvor alle kender alle - men tænker om du har spurgt din frisør hvad hun skal have for det...? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal give omkring 500 for at få sat mit hår.
makeuppen har jeg fået tilbud på 600 ink prøvemakeup, men det er jeg for nærig til. især fordi jeg ellers sjældent går med make up. men hende damen der gav mig tilbuddet sagde at hun kunne hun godt gøre det billigere hvis vi var et par stykker der sku have makeup. mine to voksne brudepiger fx.
Men jeg ender med at få en veninde til at hjælpe mig istedet.:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg gav 1000,- for opsætning af hår og det var hos mig det blev gjort.

Det synes jeg er ok pris i forhold til at, en frisør river et par timer en lørdag formiddag ud af kalenderen for at sætte hår på en brud

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke spurgt min frisør, fordi jeg ikke har en ret fast en. Der er to i byen jeg bruger, hos begge har jeg kommet hjemme i deres private hjem og forbindelsen har været gennem skolekammerater. Nu hvor jeg går på universitetet, er situationen en lidt anden og jeg bliver ikke klippet ret ofte. Som regel bliver jeg klippet på mine udlandsrejser i sommerferien.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100 kr. inkl. make-up. Men jeg er også så heldig at det er en fra min uddannelse, der tilfældigvis har grundforløb i frisør og make-up artist. Hun tilbyder generelt at sætte hår og lægge make-up til bryllupper og fest.

Hej :)

Ku vi andre ikke lige låne din kontakt også :)?

Ej ved du hvad hun normalt tager for hår og make-up ved bryllupper?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100 kr. inkl. make-up. Men jeg er også så heldig at det er en fra min uddannelse, der tilfældigvis har grundforløb i frisør og make-up artist. Hun tilbyder generelt at sætte hår og lægge make-up til bryllupper og fest.

Hej :)

Ku vi andre ikke lige låne din kontakt også :)?

Ej ved du hvad hun normalt tager for hår og make-up ved bryllupper?

Jeg mener det normalt er 100 kr. for begge dele, men jeg spørger lige om jeg må dele hendes kontaktinfo og pris.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

100 kr. inkl. make-up. Men jeg er også så heldig at det er en fra min uddannelse, der tilfældigvis har grundforløb i frisør og make-up artist. Hun tilbyder generelt at sætte hår og lægge make-up til bryllupper og fest.

Hej :)

Ku vi andre ikke lige låne din kontakt også :)?

Ej ved du hvad hun normalt tager for hår og make-up ved bryllupper?

Jeg mener det normalt er 100 kr. for begge dele, men jeg spørger lige om jeg må dele hendes kontaktinfo og pris.

Tak skal du ha' :-)

Ku Bare se at du var fra Odense og skal giftes i Årslev, så jeg ku jo sagtens tage en tur omkring Odense om morgenen :).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hendes normalpriser er 100 kr for make-up, 150 kr for hår og 150 kr for prøve- make-up og hår.

Hun tilføjede lige selv at hun også laver ansigtmaling på børn - 45 kr pr barn til forskellige anledninger.

Det foregår kun i Odense.

Hun kan kontaktes her: https://www.facebook.com/natachai1

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hendes normalpriser er 100 kr for make-up, 150 kr for hår og 150 kr for prøve- make-up og hår.

Hun tilføjede lige selv at hun også laver ansigtmaling på børn - 45 kr pr barn til forskellige anledninger.

Det foregår kun i Odense.

Hun kan kontaktes her: https://www.facebook.com/natachai1

Tak :) Jeg gemmer lige informationen, så kan jeg vende tilbage i det nye år hvis det bliver relevant :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej brude,

Hvad giver I for brudehåret? Jeg skal ikke have lagt make-uppen samtidig, men tænker på at spørge en af de lokale frisører, forestiller mig det koster en formue... Men det er for mig ret uundværligt!

Jeg skal give 1.300,- alt inkl. hos min frisør. Det er for opsætning (inkl. prøve) og make up for mig samt opsætning på dagen for min datter, som skal være brudepige :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Jeg har hørt engang at ligeså snart man siger bryllup ved frisøren, så stiger prisen, og at man skal bestille tid til alm. Opsætning af hår!!! Er der nogen de ved om det er rigtigt, eller har prøvet det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer