FluffyBunnyfeet

Bryllupshjælp tilbydes!

9 posts in this topic

Kommer I fra Østjylland - gerne omkring Randers - og mangler I en hjælpende hånd til jeres bryllup - opdækning, oppyntning, rengøring, servering, hjælp med maden osv. tilbyder jeg min hjælp! Og håber at nogen vil hjælpe mig på min bryllupsdag d. 17. Maj 2014 i Randers - måske lidt ude på landet :)

0

Annonce ♥

hey faktisk lige hvad jeg har tänkt vi skulle bruge dette forum meget mere til. :-)

Er dog selv rimelig med og det vi behöver mest er måske en til at stå for morgenmaden dagen der på (selvom min mor og andre er lidt sådan at det er vi så mange som bare lige kan hjälpe til med, men jeg synes det ville väre rart med en som havde ansvaret). desværre er min job situation sådan at jeg ikke ved om det vil väre muligt at hjälpe dig.

Håber at du finder nogem, idéen er jo fantastisk.

0

Annonce ♥

Sikke da en god ide! Jeg ville med glæde tilbyde min hjælp og modtage hjælp på min bryllupsdag, men vi skal giftes samme dag, så det er desværre ikke muligt. Hvis nogen bor i nærheden af Silkeborg, Horsens eller Skanderborg så er jeg frisk på sådan en "byttehandel" :0)

0

Jeg bor i Århus området og har tidligere været tjener også til bryllupper - så hvis I i østjylland har brug for hjælp så vil jeg gerne melde mig :biggrin:

Det kunne vi måske godt finde ud af....

0

Annonce ♥