CarBonCb

Mads & Charlotte 10.08.13 - Hjemvendt fra bryllupsrejse!

84 indlæg i dette emne

Kirken 3.del - alt det sjove!

Efter at have fået en million kys og kram i våbenhuset, skulle vi lige ind i kirken og have taget et par stemningsbilleder! Kan faktisk slet ikke huske det helt, var bare så lykkelig over at stå der med Mads i hånden og være GIFT!! :loveshower: :a1221:

Mads var så overvældet over min kjole! Han synes det var det flotteste han nogensinde havde set, og at den passede perfekt til mig! Ååårh hvor bliver man glad når ens mand synes man ligner et eventyr! :7himmel:

Vi kunne høre at folk udenfor blev utålmodige - og vi skyndte os derfor ud så de kunne få tilfredsstillet deres trang til at kaste med ris :tunge: (Som i kan se er vi ikke blege for at anvende børnearbejde i vores familie - jo yngre desto bedre!!!)

post-63503-0-75467900-1376563895_thumb.jpost-63503-0-56005000-1376563905_thumb.j

post-63503-0-36050500-1376563917_thumb.jpost-63503-0-17629200-1376563927_thumb.j

OG SÅ GIK DET LØS!!! :shooter:

post-63503-0-30006400-1376564145_thumb.j post-63503-0-32607000-1376564156_thumb.j

post-63503-0-42950800-1376564171_thumb.j post-63503-0-25772600-1376564200_thumb.j

Jeg skal love for at der var nogen der i hvert fald sørgede for at vi får 1000000 børn.... mindst!!! :wink: (Og uden at skulle beskylde nogen, så synes jeg godt nok at fotografen har fanget en hvis brudepige der giver os en ordentlig tur! :floejt: )

post-63503-0-63933900-1376564342_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Reception

Stående får helt ny betydning!

Vi havde været så frygteligt meget i tvivl om hvor mange der ville komme til receptionen! Vores familier er ikke så store, så næsten alle dem der var der var inviteret med til festen!

Vi havde valgt at bage en ekstra kage og få svigermamma til at tage kaffe med i termokander! Det viste sig at være en kæmpe succes, og det var faktisk smadder hyggeligt :tunge:

post-63503-0-09147600-1376564950_thumb.j

post-63503-0-63667400-1376564965_thumb.j

post-63503-0-95207900-1376564978_thumb.j

Imens vores gæster kunne få sig en lille kop kaffe og kage, så kunne vi lige få taget de 'obligatoriske' billeder med far og mor og svigermekanikken osv!

I får bare lige et af dem hvor vi alle er samlet! For jeg er sikker på at fotografen har de bedste :wink:

post-63503-0-49004500-1376565026_thumb.j

Midt i al kagen og glæden lyder der et BRØL ..... det er vores ven Søren, der ankommer med "kareten" (Jeg ville jo have heste - og Mads ville have bil - så vi fik en bil med en hest på!!)

post-63503-0-48777500-1376565455_thumb.j

Totalt fedt billede - vi hørte begge en eller anden sige "Se lige lidt STREET ud" - og her poserer vi åbenbart til hvert vores kamera .. haha!

post-63503-0-50497400-1376565462_thumb.j

Vi blev derefter kørt ud til Valby parken, for at få taget billeder!! Nogen af jer har set lidt sneak peeks fra fotografen - men jeg tænker at vi hellere må holde en lille pause her og give manden en chance for at få redigeret dem alle sammen! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudebuketten!

Den fortjener et afsnit for sig selv - for hold K*** den var bare så smuk!!

Jeg er jo selv blomsterpige, og havde egentlig overvejet at lave den selv - men min kære pap søster (som er trådt i mine blomsterpige fodspor) ville så gerne have æret af at lave den! :loveshower: Og det viste sig at det faktisk betød uendeligt meget for mig at hun havde lavet den!!! :7himmel:

Og jeg er så stolt af min mand, der selv har valgt farver og blomster! Og han huskede at jeg ELSKER georginer og orkideer :a1221:

post-63503-0-24567800-1376566106_thumb.j

post-63503-0-81953400-1376566118_thumb.j


Og ja.... så er der jo selvfølgelig også min vidunderlige ring! Jeg ELSKER den :a1221: Og det lyder måske lidt overfladisk - men jeg ELSKER at min mand synes jeg er sådan en "formue" værd :wink:

post-63503-0-35048400-1376566183_thumb.j







Og brudebuketten endte hos min elskede og højt savnede morfar !

post-63503-0-87206200-1376852401_thumb.j Redigeret af CarBonCb
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu holder jeg pause! For der er 10 minutters strøm tilbage på computeren, og jeg kan ikke finde opladeren i alt der her "Efter brylluppet"-rod :pokey::floejt:

Og af uvisse årsager, er der et af billederne fra kirken der ligger ned?! Det gør det ikke på min computer - men kun når jeg ser siden fra mobilen af?! Mystisk!

Redigeret af CarBonCb
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iiiiiiih weeeeeeee

Skøøøøøønne billeder.

Og mormor var lykkelig og stolt! SÅDAN!

Buketten er da så flot og med det der kniplinge-bånd rundt om ❤

Den der kirketjener .... Grrrrrr...... Han får samme tur som Miss Rinas kaufmann ekspedient + et lille brev med miltbrand fra kemikeren :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

iiiiiiih weeeeeeee

Skøøøøøønne billeder.

Og mormor var lykkelig og stolt! SÅDAN!

Buketten er da så flot og med det der kniplinge-bånd rundt om ❤

Den der kirketjener .... Grrrrrr...... Han får samme tur som Miss Rinas kaufmann ekspedient + et lille brev med miltbrand fra kemikeren :o

det er en super smuk buket du har! og du er bare så smuk.. :thumbsupsmileyanim:

Iiih tak hvor er i søde !!!! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk selv meget i tvivl om hvad side jeg skal gå på.

Vores præst sagde nemlig højre side til mig, men jeg troede det var venstre.

Du skal gå på din fars (eller hvem der nu følger dig op) venstre side, for du er jo ikke gift med vedkommende.

Til gengæld skal du så gå ud på din mands højre side.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh altså søde, sidder her med en tåre i øjenkrogen :hug:

Lyder jo bare til i havde den bedste dag og billederne ose af glæde og lykke :heart:

Og WOW for en lækker bil..... Synes bestemt det var et godt alternativ når det ikke kunne blive heste :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du altså bare smuk.. Er helt vild med din kjole, kan godt forstå din mand var helt vild :cheerleader3:... Selvføgelig er du det hele værd :wink: Skke et drama I havde op til, det har man bare ikke brug for.. Og sikke et fjols den kirketjener, godt præsten sørgede for en undskyldning.. Jeg synes nu ikke du ser ud som om du ikke kan hæne sammen på billederne, bare rørt, og i min bog skal man da blive rørt, ellers er det jo ligemeget det hele, at nogle af os bliver mere "ramt" end andre, det er jo naturligt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du altså bare smuk.. Er helt vild med din kjole, kan godt forstå din mand var helt vild :cheerleader3:... Selvføgelig er du det hele værd :wink: Skke et drama I havde op til, det har man bare ikke brug for.. Og sikke et fjols den kirketjener, godt præsten sørgede for en undskyldning.. Jeg synes nu ikke du ser ud som om du ikke kan hæne sammen på billederne, bare rørt, og i min bog skal man da blive rørt, ellers er det jo ligemeget det hele, at nogle af os bliver mere "ramt" end andre, det er jo naturligt..

Tak hvor er du sød :) og ja, synes fanme ikke det er i orden at en kirketjener ikke har styr på det - og hvorfor så i det hele taget blande sig? Hans undskyldning var noget i stil med "…det er fordi min kones benprotese…", og det synes jeg var lidt tamt :)

Og tror bare jeg blev forskrækket over at være hylet så meget ud af den! Jeg er normalt ikke så god til følelser - havde da regnet med en lille tårer eller noget! Men havde ikke regnet med at vræle sådan :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne skønne billeder, hvor er du smuk. Men sikke da et drama op til...

Tusind tak :) og ja - der er desværre en lille smule drama mere :wink: men intet ødelagde vores dejlige dag! Venter bare lige på fotografens billeder før jeg fortsætter!

Hvor er du smuk. STORT Tillykke. Dejlig dramatisk beretning :wink:

Tak :loveshower:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn beretning! Men uff, mere drama, siger du? Lyder ikke helt lovende...

Ham kirketjeneren tror jeg, jeg er stødt ind i før! Til min ene nevøs barnedåb (i samme kirke) blev kirketjeneren sur over barnegråd og småbørnslarm (!?!) - øhm, det er en BARNEdåb, naturligvis vil der være uro fra børnene!! Tsk, tsk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skøn beretning! Men uff, mere drama, siger du? Lyder ikke helt lovende...

Ham kirketjeneren tror jeg, jeg er stødt ind i før! Til min ene nevøs barnedåb (i samme kirke) blev kirketjeneren sur over barnegråd og småbørnslarm (!?!) - øhm, det er en BARNEdåb, naturligvis vil der være uro fra børnene!! Tsk, tsk!

Ej men hvad sker der for at man kan være sådan et ubehageligt menneske!

Har i dag fået af vide at der ikke var blevet delt salme bøger ud til vores gæster i kirken - er det ikke kirketjenerens job?

Og det sidste drama er mere i den sjove ende :wink: - så vi lever lykkeligt til vores dages ende kan jeg forsikre dig om :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det er mere end en enkeltstående episode (og en benprotese) burde man da faktisk gå videre med det. :td:

Jeg har nævnt over for præsten at jeg talte med en yderst ubehagelig mand da jeg ringede til kontoret, og at jeg faktisk følte mig verbalt overfuset!

Så jeg tror at det var derfor hun hev ham til side da han så også havde kludret kirken op - vi kunne høre dem gennem døren, og lad mig sige det sådan : Han fik sin helt egen personlige prædiken af præsten den dag! Og det handlede ikke om Gud :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn beretning! Men uff, mere drama, siger du? Lyder ikke helt lovende...

Ham kirketjeneren tror jeg, jeg er stødt ind i før! Til min ene nevøs barnedåb (i samme kirke) blev kirketjeneren sur over barnegråd og småbørnslarm (!?!) - øhm, det er en BARNEdåb, naturligvis vil der være uro fra børnene!! Tsk, tsk!

Ej men hvad sker der for at man kan være sådan et ubehageligt menneske!

Har i dag fået af vide at der ikke var blevet delt salme bøger ud til vores gæster i kirken - er det ikke kirketjenerens job?

Mnjo, både og... Men i nogle kirker er det op til menigheden selv at huske at tage en salmebog :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skøn beretning! Men uff, mere drama, siger du? Lyder ikke helt lovende...

Ham kirketjeneren tror jeg, jeg er stødt ind i før! Til min ene nevøs barnedåb (i samme kirke) blev kirketjeneren sur over barnegråd og småbørnslarm (!?!) - øhm, det er en BARNEdåb, naturligvis vil der være uro fra børnene!! Tsk, tsk!

Ej men hvad sker der for at man kan være sådan et ubehageligt menneske!

Har i dag fået af vide at der ikke var blevet delt salme bøger ud til vores gæster i kirken - er det ikke kirketjenerens job?

Mnjo, både og... Men i nogle kirker er det op til menigheden selv at huske at tage en salmebog :)

Ah, det kan være jeg lige var for hurtig der!

Synes bare aldrig jeg har oplevet at man selv skulle helt hen i hjørnet og hente salme bøger til et bryllup :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skøn beretning! Men uff, mere drama, siger du? Lyder ikke helt lovende...

Ham kirketjeneren tror jeg, jeg er stødt ind i før! Til min ene nevøs barnedåb (i samme kirke) blev kirketjeneren sur over barnegråd og småbørnslarm (!?!) - øhm, det er en BARNEdåb, naturligvis vil der være uro fra børnene!! Tsk, tsk!

Ej men hvad sker der for at man kan være sådan et ubehageligt menneske!

Har i dag fået af vide at der ikke var blevet delt salme bøger ud til vores gæster i kirken - er det ikke kirketjenerens job?

Mnjo, både og... Men i nogle kirker er det op til menigheden selv at huske at tage en salmebog :)
Ah, det kan være jeg lige var for hurtig der!

Synes bare aldrig jeg har oplevet at man selv skulle helt hen i hjørnet og hente salme bøger til et bryllup :)

De gange jeg har været til noget i den kirke, så har vi faktisk selv taget salmebog med ned, så det kunne godt tyde på, det var den kirkes praksis :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skøn beretning! Men uff, mere drama, siger du? Lyder ikke helt lovende...

Ham kirketjeneren tror jeg, jeg er stødt ind i før! Til min ene nevøs barnedåb (i samme kirke) blev kirketjeneren sur over barnegråd og småbørnslarm (!?!) - øhm, det er en BARNEdåb, naturligvis vil der være uro fra børnene!! Tsk, tsk!

Ej men hvad sker der for at man kan være sådan et ubehageligt menneske!

Har i dag fået af vide at der ikke var blevet delt salme bøger ud til vores gæster i kirken - er det ikke kirketjenerens job?

Mnjo, både og... Men i nogle kirker er det op til menigheden selv at huske at tage en salmebog :)
Ah, det kan være jeg lige var for hurtig der!

Synes bare aldrig jeg har oplevet at man selv skulle helt hen i hjørnet og hente salme bøger til et bryllup :)

De gange jeg har været til noget i den kirke, så har vi faktisk selv taget salmebog med ned, så det kunne godt tyde på, det var den kirkes praksis :-)

Hmmm! Fair nok ! Man kan heller ikke både være en smuk og stemningsfyldt kirke og servicemindet :wink::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer