Schøn

Bryllup lokaler i Viborg- hjælp

32 indlæg i dette emne

Heeej vi planlægger at skal giftes næste år

Men et tilbagevendende problem er "Hvor skal festen holdes" men nu skal vi hvis snart finde ud af noget.

Vi regner med at vi bliver ca. 60-70 mennesker.

Det skal være et sted hvor vi selv må have maden og drikkelse med og mulighed for at opvarme og anrette da vi har fundet et sted at bestille fra, for at holde budgettet nede og så var der liiiige det vi kunne tænke sig.

Og stedet skal ligge så tæt på Viborg by som muligt.

Pris helst ikke over 3500

Håber der er nogle Viborggenser som kan hjælpe!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sinding Feriecenter kunne være oplagt. Det er både billige, gode lokaler og der er også mulighed for overnatning for nogle af gæsterne. Jeg ved faktisk ikke om det er i nærheden af Viborg men da jeg var derovre sidste år spiste jeg pizza med en kollega i Viborg og det tog ikke så lang tid. Mener det ligger mellem Herning og Viborg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med Løvel Forsamlingshus?

http://www.loevelforsamlingshus.dk/

Eller måske Nørremarkens Forsamlingshus?

http://www.noerremarkensforsamlingshus.dk/about.html

Vi bor i en lejlighed i Boligselskabet Sct. Jørgen og havde lånt Ellekonebakken. Vi var 42 til vores fest og der kunne ikke sidde flere i det store lokale. Du kan se en oversigt over deres lokaler her:

http://www.noerremarkensforsamlingshus.dk/about.html

Håber du kan bruge lidt her :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vinkel Forsamlingshus - http://www.forsamlingshus.net/vinkel-forsamlingshus-469?filter_category_id=4&filter_manufacturer_id=8800

Der er desværre ikke noget billede, men kunne bestemt være en mulighed. Der har vi været til mange gode fester :-)

Eller Sdr. Rind Forsamlingshus

Redigeret af Soon2bemrsH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er mange steder, heromkring, prøv at søge på forsamlingshuse i Viborg, ved ikke hvad de forskellige koster, men umiddelbart tror jeg ikke der findes meget til 3500. Vi havde selv booket Laden Vesbæk, inden vi var enige løb det op i 9000, bare for lokaler..... Man vil jo også gerne at det er et sted der er lidt romantisk. Jeg har for resten været til fest i Romlund forsamlingshus, det var helt fint.

Vi skal giftes på Fredag på lille Restrup Hovedgård, vi regnede ud på det hele, og endte ud med, at det ville koste et par tusind mere at holde det der, i stedet for at stå med det hele selv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://kvolsforsamlingshus.dk/side1

Her er plads til 100 mennesker og prisen er 600 for den lille sal og 1200 for den store. Det ligger ca 15-20 min kørsel fra Viborg midt by

http://www.romlundforsamlingshus.dk/

Her er dog ikke meget information..

Og så er der kirkebæk forsamlingshus, den kan jeg dog ikke finde nogen hjemmeside på, så jeg ved ikke hvor mange der er plads til. Men det ligger ca. 7-10 min kørsel fra viborg midt by

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for lidt nyt håb, havde fundet Viborg lounge som nærmest blev fornærmet...
et andet sted ved en skole med fest sal skulle renovere.
nu har jeg Stoholm og et dyrt lokale 10 km uden for Viborg...

øv øv troede det var bare liiiidt nemmere:)

nu vil jeg kaste mig over især kirkebæk forsamlingshus

Nej frygtede også at prisen ville kunne blive dyrt for neder kjærsholm,
ligger der flere af den slags rund omkring?? den er stadig ikke dukket op selv om jeg syntes jeg har søgt på alt.
(har fået kendskab til det gennem en veninde)


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal i have, ja løvskal ser rigtig flot ud!

Jeg tror også at det var derfor han lød fornærmet, men det står ikke så man er helt sikker inde på deres hjemmeside og ellers kan jeg selvfølgelig have overset noget,
men tænker når man ringer høfligt og spørg kunne et "det kan vi desværre ikke" være svar nok... men anyways:)
Nu vil jeg hvis tage kontakt til løvskal, kirkebæk og de to jeg ellers har og hører om man må kigge lidt så kan det være det kommer helt af sig selv.

Men skriv endelig hvis der er flere stedder derude

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhrskov:
Ej hvor sjovt at "møde" nogle som også skal fejre dagen i Løvskal:)!
Ja som BentZ var lynhurtig at skrive så skal vi holde vores i August. Nej hvor bliver jeg heeelt nysgerrig omkring hvordan i gør det, med pynt, opsætning, hvor mange skal i være?
BentZ tak for ekstra info:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes til maj. Vi bliver omkring 65. Jeg er studerende, så budgettet er ikke super stort, men tror vi får en fantastisk dag alligevel. Vi regner med at vi skal sidde ved tre langborde. Vores farvetema er hvid(ivory) og lilla (skal have lilla bånd om taljen og lilla sko). Tror opdækningen bliver rimelig simpel: hvide duge, lilla servietter, lilla blomster (liggende boghvederør med forskellige blomster bundet omkring), hvide bloklys og bordkort og menukort i et. Kan godt finde på at sætte fakler op uden for når det bliver mørkt. Vi skal have tallerken-anrettet forret og dessert, men hovedretten bliver buffet. Kaffen/bryllupskagen om eftermiddagen håber vi kan være ude eller også på 1. salen.

Hvad med jer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Undskyld men der er jo helt sindsygt!!! Vi skal have 8 pers. rund borde vi lejer eller HÅÅÅBER at Løvskal når at skaffe nogle selv:)
Vi har inviteret 67pers, kæresten er på su og vi køre også på stramt budget!
Vi skal vi have Hvid og lilla. dugene hvide, (bruger i dem de har eller skaffer i selv?) 5 armet lysestager og lilla blomster, tænker lilla bånd om stofservietten og lilla serviet under tallerkenen.
Fakler kunne se rigtig godt ud!
ang. mad gør vi det på præcis samme måde hovedret som buffet og tallerken anrettet forret og dessert.
Vi har lige fået styr på serveringen i dag
Hvad tænker i med musik?
Vi skal vies sent så vi kan hvis ikke nå at spise bryllups kage før, som vi havde håbet men så tager vi noget velkomst drink, kaffe og frugt med på første sal:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor sjovt at vi har tænkt så ens.

Vi ville også gerne have haft runde borde men har ikke plads i budgettet til at leje og tror desværre ikke på at løvskal selv når at få men vi håber også.

Vi lejer duge. Synes velourduge har det med at fnuldre på tøjet.

Vi får en duo til at spille, og efter natmaden sætter vi bare en playliste til. Tænker et band bliver for voldsomt når nu lokalet ikke er større og vi vil gerne have at der er musik til evt sange/indslag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi får en duo til at spille, og efter natmaden sætter vi bare en playliste til. Tænker et band bliver for voldsomt når nu lokalet ikke er større og vi vil gerne have at der er musik til evt sange/indslag.

Ovenstående og dette indspark har godt nok ikke så meget med emnet i tråden at gøre men nu var det jo trådstarter der bragte den på banen og spørger til bl.a. musik .:) Jeg ved faktisk ikke hvor mange bands der spiller til de sange og indslag som gæsterne kommer med, men det er vi flere DJ's der gør :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer