GoldRumble

Lola Ramona - vis dem frem

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg synes de er gode at gå i. Har ikke et job hvor jeg, pænt sagt, kan have ret pænt tøj på men når jeg ind imellem har en kontordag kan jeg rende rundt i drm her hele dagen. Har øverste lilla Angie som GoldRumble viser i blå og patchwork og er virkelig glad for dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også den hvide taske med de sorte prikker og den store, røde sløjfe. Den er fantabulous! :7himmel:

Så har jeg dem her:

v2r6tc.jpg

Det er godt nok mit eneste par Lola'er :blush: Lige nu går jeg dog og tænker på at købe dem her:

2z8uwsk.jpg

De er på tilbud til sølle 269 kroner på Brandos fordi de har sommerudsalg :huh::o Jeg er SÅ fristet til det, og hvis der kommer en post senere om, at jeg har købt dem, skal I nok ikke blive overraskede :rolleyes: Jeg kunne faktisk godt finde på at bruge dem til brylluppet, fordi de er tilpas lave til mig. Hvis der er nogle, der er interesserede i den, er den der også med rød hæl og sløjfe og sorte prikker :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes, at de er fantastiske at gå i :) Men fordi jeg har fødder, som hæver til nærmest dobbelt størrelse, så kan jeg ikke have dem på en hel dag på kontoret. Jeg må virkelig lære at stå noget mere op... Men lige til mine fødder hæver, så har jeg dem på :) :) :) Elsker mine Lolaer :a1221::a1221::a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også den hvide taske med de sorte prikker og den store, røde sløjfe. Den er fantabulous! :7himmel:

Lige nu går jeg dog og tænker på at købe dem her:

Jaaaaa, tasken er så fin og så passer den SÅ godt til de prikkede sko :cheerleader3: Så jeg ville sige KØB! KØB! KØB! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

De har udsolgt i min størrelse nu :td: De har kun en størrelse 36 tilbage, og selvom min fod er ret lille, vil jeg dog ALDRIG kunne få den klemt ned i en 36 :blink: Jeg tjekker dagligt, om de får den tilbage i min størrelse, og hvis de gør, så slår jeg til, ja jeg gør! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan er de i størrelsen? Har forelsket mig i et par. Overvejer stadig da de jo er lidt dyre :wink:

Jeg bruger normalt str. 42, men i den lukkede Angiemodel bruger jeg str. 41 og i sandaludgaven af Angie bruger jeg str. 42.

Jeg er normalt en str 39, men har en str. 38 i Elsie modellen (lukket model).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen, jeg ELSKER jo bare mine Lola´er. Elsie modellen kan jeg traske rundt i en hel dag, uden problemer.

Jeg overvejer at pynte og rengøre mit ynglingspar, og bruge dem til brylluppet:

LO111B007-702@1.jpg

Da jeg fik mit første par, var jeg mildest talt chokeret over at man kunne få så lækre sko, der var så behagelige at gå i!

Jeg har sleeeeeet ikke nok Lola´er endnu, og jeg er lidt spændt på at se den kommende kollektion.

post-80739-0-52397200-1448287175_thumb.p

post-80739-0-57003200-1448287465_thumb.p

Redigeret af Nybo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer