Miss-Lena

Fortæl 3 ligegyldige ting om dig selv...

115 indlæg i dette emne

Hehe det er nu heller ikke så meget i den form jeg har svært ved det - men ved lagde og lå ;)

Det er det samme: Lagde er aktiv og lå er passiv :)

Kan også være med her....:

1: Jeg haaaaaader stavefejl, men er elendig til det med nutids r'er... :td:

Skift verbet ud med gå/spise/hoppe, så kan du nemt finde ud af, om der skal nutids-r på eller ej :)

Hehe det er nu heller ikke så meget i den form jeg har svært ved det - men ved lagde og lå ;)

Det er det samme: Lagde er aktiv og lå er passiv :)

Kan også være med her....:

1: Jeg haaaaaader stavefejl, men er elendig til det med nutids r'er... :td:

Skift verbet ud med gå/spise/hoppe, så kan du nemt finde ud af, om der skal nutids-r på eller ej :)

Hmm, det blev jeg vist ikke meget klogere af ;)

Men den anden - den kan jeg - YES!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa.. jeg vil også være med :-)

1. Jeg kan slikke mig selv på albuen (måske fordi jeg har en rigtig lang tunge) :-D

2. Jeg Ææææælsker sorbet.. nam

3. Jeg har en svaghed for serien How I Met Your Mother :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan også være med her....:

1: Jeg haaaaaader stavefejl, men er elendig til det med nutids r'er... :td:

Skift verbet ud med gå/spise/hoppe, så kan du nemt finde ud af, om der skal nutids-r på eller ej :)

Ja, den har jeg godt hørt... Meeeen jeg glemmer den bare ALTID.. griner...

Kan også være med her....:

3: Jeg kan ikke fordrage tæer, grimme tænder, vat eller tørre karklude.... :tunge:

Hvor er det rart at jeg ikke er alene med den fobi! Folk kigger altid mærkeligt på mig når jeg siger jeg ikke kan lide vat, tørre karklude, filt og fleece. Det er da også noget sært noget, hehe

Det er da bare det mest ubehagelige! Jeg får helt svedige hænder bare tænken om det.. Og rtanken om vat giver mig kuldegysninger! Griner...

Jaa.. jeg vil også være med :-)

2. Jeg Ææææælsker sorbet.. nam

3. Jeg har en svaghed for serien How I Met Your Mother :-)

Sorbet er en faaaantastisk is... hellere det end flødeis.. muuums,,

Elsker den serie - og Barney... hihi...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil da også lege med :)

1. Jeg elsker at læse bøger - kan forsvinde helt ind i en anden verden

2. Men hvis jeg sidder og læser inde i stuen samtidig med at manden ser TV, så bliver jeg alt for distraheret - vil gerne følge med i det hele :wink:

3. Når jeg så ser TV, så er det gerne en serie eller film. Og følger gerne med i flere serier på én gang - det var jo lige det med at jeg gerne vil følge med i det hele :floejt::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tre ting der er ligegyldige ....

1) Staver som et hul i jorden...hvilket min dansk lærer giver mig tæsk for evigt og altid, damen giver mig Mareridt om staveregler mv.

2) husker som vinden blæser (y)

3) Elsker mine tre "børn" mine to tøser i alderen 16, 11 og Bamsen :wink: på 53 :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hyggelig leg. :)

1. Jeg skal læse til socialrådgiver næste år. Og vil gerne ende ud med at arbejde med socialt udsatte eller unge. :)
2. Jeg har lige pt. ingen veninder, da jeg ikke snakker med nogen fra gymnasie tiden mere. Satser på at de ægte veninder, der er tiltænkt mig, er at finde i Aalborg om et års tid.
3. Jeg havde en artoprofil da jeg var 17... :shooter: (brugte den dog kun til debatten :tunge: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1) Jeg tæller antal trin når jeg går på en trappe.

2) Bedste / sjoveste bryllupsgave jeg fik var min bror som døbte en stjerne efter mig på www.koebenstjerne.dk

3) Jeg fandt først rigtigt ud af hvem mine bedste venner var, da jeg oplevede modgang - men sådan er det vel egentlig for mange? :-)

Bonus:

4) Jeg havde den dejligste bryllupsrejse man kan forestille sig ved at rejse rundt i Asien - især Filippinerne var fantastisk, så det gør ondt af se de er hårdt ramt af tyfonskader lige nu :-(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3) Jeg fandt først rigtigt ud af hvem mine bedste venner var, da jeg oplevede modgang - men sådan er det vel egentlig for mange? :-)

Ja, sådan er det desværre ofte. Men det kan skam også være omvendt. :) Jeg fandt ud af, at mine gamle veninder ikke var rigtige veninder, fordi de ikke var glade på mine vegne, da det begyndte at gå mig godt på kærlighedsfronten, ingen støtte eller spørgen ind til det hele. De var bare pisse ligeglade. Ja, jeg ved sgu snart ikke hvad der er værst. :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjovt at læse om jer andre.

Her er tre om mig:

1) Jeg er mega kontrolfreak og planlægger derfor helst alting. Jeg er derfor virkelig dårlig til, at håndtere ændringer og andre ting, som jeg ikke har planlagt

2) Jeg har danset ballet i syv år. Det sidste år, som 18-årig. Jeg var ikke den mest yndige ballerina, men har i forbindelse med Store Balletskoledag danset fem gange på Det Kgl Teater.

3) Min kommende mand var min chef, inden vi forelskede os. Siden hen har rollerne skiftet :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super Tråd.. :lol:

3 ting om mig

1 . Jeg har jagttegn, men har kun skudt en død måge :floejt:

2. Er ikke ret god til at arbejde med kvinder , kommer altid til at sige de forkerte ting på de forkerte tidspunkter ( f.eks Er du gravid ?.. ) :blush:

3. Har en grim tendens til at analysere reklamer for at sidde og fortælle hvor dumme de er . ( Mon ikke snart Channe og Luffe fra Lea´sy kommer med i luksusfælden) :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa det er sjovt at læse :lol: 3 ligegyldige ting om mig:

  1. Jeg hader rod, men er et rigtig rodehoved - især når jeg skal ud af døren! H2B kalder det for "tornadoen" :huh:
  2. Jeg har i dag uendelig meget lettere ved at snakke med fyre end kvinder :rolleyes: Selv da jeg startede på fysik-studiet fast opsat på at få nogle veninder der, så fandt jeg kun drengevenner .. :rolleyes:
  3. Jeg ELSKER tegnefilm og især disney tegnefilm :heart:

Bonus fordi jeg ikke vælge :blush:

4. Mit drømmerum på min drømmeGÅRD består udelukkende af hylder til sko :lol: Alla walk in closet til sko fra sex and the city :tunge: Tvivler dog på at jeg nogensinde ku få mig selv til at bruge så mange penge på sko :rolleyes:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor sjovt! :) Jeg vil også være med:

1. Jeg eeeeeelsker at indrette og planlægge indretning at hvordan vores hus skal se ud. Både nu og når vi er færdige med at sætte det i stand (om 20 år!)

2. Jeg er enormt dårlig til at smide ting ud... altså VIRKELIG dårlig! Vores dejlige datter kommer hjem med i gennemsnit 5 tegninger om dagen fra børnehaven... og stod det til mig, så havde vi gemt ALLE. Jeg har også enormt meget skrammel fra min egen barndom. Selvom jeg har sorteret i det 3 gange siden vi flyttede her til for 4½ år siden.

3. Jeg er til tider megaperfektionistisk... så ´meget at jeg nogengange ikke kan træffe en beslutning, for hvad nu hvis jeg finder en løsning, der er bedre? Brugte fx helt vildt mange timer på at finde de afbrydere vi skal have i vores hus efterhånden so det bliver sat i stand. OG da jeg ikke kunne bestemme mig for om indbydelserne skulle være real grey eller dark grey da vi skulle bestille dem, tror jeg egentlig at min kæreste syntes at det måske det var ved at tage overhånd (brugte tre aftner på at klikke frem og tilbage mellem de to farver... det blev real grey, hvis det har nogen interesse :) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov - den er lidt sjov den her... Jeg vil også være med!

1.: Jeg er virkelig meget sport i tv, men dyrker det ikke selv.... Er faktisk bange for bolde, har en elendig kondi og hader at svede... Men når jeg zapper kanalerne på tv igennem stopper jeg hellere ved sport end en film... Ved større begivenheder som OL, EM, VM eller de store cykelløb forsøger jeg at tilrettelægge min dag, så jeg kan se mest mulig af det....

2.: Jeg har virkelig tosset med natur og ved alt mulig mærkeligt. Jeg har jagttegn og er uddannet naturhistorisk konservator (og nej - det er ikke der hvor man udstopper dyr :) ). Alt dette resulterer i, at jeg skal kigge nærmere på alt der er levende - kryb og kravl, blomster i græsplænen, fugle på himmelen osv. - Jeg er nu naturtossen i familien!! En stor underholdningsfaktor når vi kører på langtur, er at spotte dyr langs motorvejen (og tælle dem!).

3.: Jeg er virkelig god til at fordybe mig i ting - nogen gange er det bare så meget at jeg ikke er til at få kontakt med...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

....

1 . Jeg har jagttegn, men har kun skudt en død måge :floejt:

...

Hahahaha :lol:

Hyggelig tråd, her skal jeg da være med:

1) Jeg har brugt noget af bryllupsbudgettet på et (rigtigt robust) fodboldbord, der nu står i vores stue... påskuddet var at det skulle bruges som underholdning til brylluppet, og midt i den forklaring til bedsteveninden fik jeg sagt at mændene får små butterflys på og den røde målmand slør på hovedet... Så nu er det sådan..

2) Hvis jeg har fine sko på, bliver jeg glad hver gang jeg ser på mine fødder.

3) Jeg kan godt lide at være lidt overtroisk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super sjov tråd :-) Så er det lige man skal bestemme sig mellem alle ens særheder :-)

1) jeg ELSKER tv-serier, har ikke tålmodighed til at vente en uge mellem hvert afsnit hvilket har resulteret i en pinlig stor samling af tv-serier på DVD, til gengæld har jeg næsten ingen alm DVD film

2) havde i 7 år et job som jeg egentlig synes var gabende uinteressant, men blev alligevel lidt ked af det da jeg blev fyret.... Startede så på et nyt studie efter 6 måneder og det passer med at jeg igennem studietiden får brugt samtlige SU-klip som jeg har tilbage, hverken mere eller mindre...

3) der er 10 år imellem mig og min eneste søster og alligevel tror mange at jeg er den yngste.... Til lillesøsters store fortrydelse....

Bonus....

4) da jeg mødte H2B første gang synes jeg han så sødere ud på billedet på hans datingprofil ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

....

1 . Jeg har jagttegn, men har kun skudt en død måge :floejt:

...

Hahahaha :lol:

Hyggelig tråd, her skal jeg da være med:

1) Jeg har brugt noget af bryllupsbudgettet på et (rigtigt robust) fodboldbord, der nu står i vores stue... påskuddet var at det skulle bruges som underholdning til brylluppet, og midt i den forklaring til bedsteveninden fik jeg sagt at mændene får små butterflys på og den røde målmand slør på hovedet... Så nu er det sådan..

2) Hvis jeg har fine sko på, bliver jeg glad hver gang jeg ser på mine fødder.

3) Jeg kan godt lide at være lidt overtroisk.

Haha nr 1 er fantastisk :-) nr 2 kan jeg også finde på

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... Interessant udfordring :)

1. Har en IQ omkring 135 men til gengæld en elendig "social intelligens". Men kæreste plejer at udtrykke det ved at sige, at jeg er "bange for mennesker". Især er jeg bange for at snakke i telefon og kan faktisk kun snakke naturligt i telefon med ham og min mor...

2. Har verdens største pleaser-gen er og seriøst dårlig til at sige nej

3. Glæder mig altid helt vildt til at have en "sofa-søndag" (vores udtryk for en søndag hvor vi INGEN planer har og slet ikke behøver forlade lejligheden) men keder mig helt vildt inden vi når middag og ender som regel med at tage en lang løbetur alligevel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke, om det er ligegyldige ting, men here goes:

1. Jeg er fascineret af forfald - hvis jeg ser et forladt hus/ruin, får jeg altid lyst til at gå ind og fornemme stemningen og se, hvad der er efterladt.

2. Jeg elsker min datter, men jeg er absolut ingen overskudsmor.

3. Jeg er så privilligeret, at vi kan få alt til at løbe rundt med barn, hus, 2 biler, kat, ferier mv., selvom jeg kun arbejder 3 dage om ugen - total luksus :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af sle85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

-HAHA- Har haft den vildeste grine/tudetur af denne tråd, er især vild med den med jagttegn, men kun skudt en død måge, det er altså total god humor :lol:

Nå, men her kommer mine så :

1: Jeg snakker meget med mine hunde, ind imellem laver jeg også stemmer for dem, så vi kan føre en hel samtale, eller de kan snakke til kæresten. Er jeg ude og gå tur snakker jeg også tit til dem, hvilket ofte gør at folk glor underligt på mig.

2: Jeg er på ingen måder feminin og elegant. Jeg er jordens største klodsmajor, bøvser, prutter , elsker sjofle vittigheder og kommentarer , og går overhovedet ikke op i mode, sko, tasker, make-up osv.

3: Jeg er PANISK angst for kloven og katte. I mine øjne er de kun sat i verden, for at være ninja-dræbere, som kun er ude på at skræmme og dræbe alle andre :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey Rikke:

Bare fordi man har jagttegn behøver man ikke være lystmorder :shooter:

.. Har 2 katte så det klare mine "Ninjadræbere".. :tunge:

( prutter er ALTID sjove.. ) Super fedt du laver stemmer til dine hunde.. :griner:-

Redigeret af Fr.Thomsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey Rikke:

Bare fordi man har jagttegn behøver man ikke være lystmorder :shooter:

.. Har 2 katte så det klare mine "Ninjadræbere".. :tunge:

( prutter er ALTID sjove.. ) Super fedt du laver stemmer til dine hunde.. :griner:-

:lol: Det værste er at de fleste på min mors side af familien har katte, ja selv min mor og stedfar. Deres kat kan jeg dog godt kapere, kan endda godt lige hurtig nusse den og sige hej, men springer den op på mig når jeg sidder i sofaen, så stivner jeg total, og sidder og skriger på en af mine brødre, så de kan fjerne den. Mine brødre vælger så oftest at starte med at stå og pege og skrig grine, og så fjerne katten :pokey:

Jeg har mange dybe samtaler med hundene , ligesom de også tit spørger deres "far", om de ikke liiiige skal smage det der han nu spiser. Ind imellem taler de også grimt til mig, hvsi jeg nu har kaldt dem flæske eller sådan noget . Jaja jeg ER crazy dog lady, jeg erkender det gerne -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer