henriksjane

Hvornår sender I invitationer ud?

16 posts in this topic

Annonce ♥

Vi skal giftes i begyndelsen af juni, og sender invitationerne ud i februar. Der er ikke så mange der kender til datoen (faktisk kun den nærmeste familie) og fordi vi skal giftes pinselørdag, vil vi gerne være i lidt god tid med dem :)

0

Annonce ♥

Vi sendte vores invitationer ud 5 måneder før - Det var i rigtig god tid, men fantastisk med hensyn til planlægningen at folk hurtigt kunne give en tilbagemelding! Vi bliver gift 7.9.13, så det, at det er en populær dato, havde selvfølgelig også lidt indflydelse.

0

Ok tak skal I ha'. Jeg tænker det bliver ca 4 mdr før så. Så må vi lige vurdere om det skal være før el efter jul. Vi skal giftes 12/4, så 4 mdr før er lige i december. Tror ikke jeg vil sende dem i december, men de kunne jo bare ligge klar til at blive sendt lige efter nytår.

0

Vi har snakket om at gøre det sidst i november, da vi lige som camils, skal giftes pinselørdag, og der ikke er rigtig nogen udover vores forældre som ved det, synes vi det skal være der, plus at de i kærestens morfar og hans søskende, plejer at holde familielejer de lige år, altså næste år :)

0

Vi skal giftes til maj, men vores kommer allerede ud ca. Et halvt år før, da jeg sidder med min afsluttende bachelor i nov, dec og jan, og der er der vidst ikke tid til så mange DIY invitationer.. :) min H2Bs kusines var også ude et halvt år før :)

0

Annonce ♥

Vi sender de ud hurtigst mulig,altså i september, og vi skal giftes i august, men vi har da også gæster som skal komme med fly fra Norge, og vi sender heller ikke ud save the date. Men har hørt at man skal sende ud 6 måneder før.

0

Annonce ♥

Vi gør det meget anderledes tror jeg..
Vi vælger at spare STD kortene og sender invitationerne ud i god tid.

Det er konsekvent fordi vi har en del som meget gerne skulle komme fra udlandet.
Mange af dem er unge og skal have en chance for at spare op til turen til DK.

Så vi sender ud ca. 10 mdr før (:

.... Regner med at bruge vinteren på alt det hyggelige DIY så vi bare skal sende dem afsted til sommer (:

0

Jeg svarer lige igen - vi har nemlig lige talt om det :)

Vi er blevet enige om at sende invitationerne ud ½ år før og har SU 2½ måned før - så er der nemlig også plads til at folk kan svare for sent, som vi desværre ved at nogen gør..

0

Annonce ♥