Victoria.11

Hvad gør DU for din H2B? Om kærlighed <3

16 posts in this topic

Inspireret af Lotus' tråd, hvor hun skriver om sit forhold, og hvor jeg er så glad for den update hun er kommet med, blev jeg inspireret til denne tråd. Hun nævnte overfor H2B, tre små ting, hun havde gjort for ham i løbet af dagen, for at vise hun elsker ham.

Jeg kom sådan til at tænke på....hvad gør VI egentlig for vores H2B, for at vise kærlighed overfor ham?

Jeg ved ikke med jer damer, men jeg synes tit det er svært at komme på noget, egentlig ganske simple ting, i hverdagen, hvor man kan vise sin H2B at man elsker ham....også noget, der ikke behøver koste penge. Desuden klager jeg tit over at min H2B måske glemmer mig i hverdagen...men jeg glemmer faktisk også tit ham, hånden på hjertet.

Så hvad siger I....har I lyst til at dele ud af jeres ideer, så vi andre kan blive inspireret til at vise vores mænd, hvor dejlige de er og hvor højt vi elsker dem, måske på nogle helt nye måder? :7himmel: :7himmel:

1

Annonce ♥

1. elsker at overraske manden med at vores barn er passet når han kommer hjem fra arbejde, og så kan vi tage en tur på stranden bare vi 2.

2. eller hvis han kommer sent hjem, laver jeg god mad, og har åbnet rødvin når han kommer hjem. (min mand er kok, og elsker når han ikke selv skal lave mad.

det virker ihvertfald godt herhjemme... :loveshower:

0

Uha. .

3 ting i hverdagen - lad mig prøve

1 ) sørger for at han har frokost med hver dag (det må da være en kærlighedserklæring, at jeg sørger for ham? :kiss: )

2) glæder mig som en lille hundehvalp til at se ham hver dag, så når han træder ind af døren, bliver han normalt overfaldet af kys

3) Sørger hver dag for at sige at jeg elsker ham!

Ellers elsker jeg at overraske ham - sørger for at vi kommer ud og spise og oplever ting, så der ikke går hverdag i.

Men min H2B har faktisk selv sagt, at det bedste han ved, er når vi sidder i sofaen og ser film og jeg putter mig helt ind til ham..... :a1221:

1

Uha den er svær, for tit tænker man jo heller over hvad man gør..

Jeg ved at min H2B elsker de små kærtegn i travl hverdagen. Såsom lige at nusse ham på ryggen, tage hans hånd, give ham et kys på kinden osv.. Det får ham til at føle sig værdsat siger han :loveshower:

0

Annonce ♥

Hmm lad mig se

1, Jeg skriver ALTID "Godmorgen skat" til ham når jeg vågner (han møder kl 5.30, så han er gået inden jeg vågner)

2, Jeg køber altid ind til flere forskellige retter til aftensmad, så han kan vælge hvad han vil have

3, Jeg spørger tit om ikke han har lyst til "bare at være sammen med gutterne" for så skal jeg nok finde på noget andet

Hvad han gør for at vise han elsker mig

1, Han kysser mig ALTID farvel om morgnen inden han går, og selvom jeg sover.

2, Han prøver virkelig at følge med i hvad der sker på mit arbejde, med de forskellige mennesker (selvom han tit bytter rundt på navnene :) )

3, Han spørger tit om vi skal tage til mine forældre, selvom jeg egentlig godt ved at han ikke syntes det er det mest spændende en søndag eftermiddag

0

Hmm lad mig se

1, Jeg skriver ALTID "Godmorgen skat" til ham når jeg vågner (han møder kl 5.30, så han er gået inden jeg vågner)

2, Jeg køber altid ind til flere forskellige retter til aftensmad, så han kan vælge hvad han vil have

3, Jeg spørger tit om ikke han har lyst til "bare at være sammen med gutterne" for så skal jeg nok finde på noget andet

Hvad han gør for at vise han elsker mig

1, Han kysser mig ALTID farvel om morgnen inden han går, og selvom jeg sover.

2, Han prøver virkelig at følge med i hvad der sker på mit arbejde, med de forskellige mennesker (selvom han tit bytter rundt på navnene :) )

3, Han spørger tit om vi skal tage til mine forældre, selvom jeg egentlig godt ved at han ikke syntes det er det mest spændende en søndag eftermiddag

Minus 2. om flere forskellige retter, passer den ret præcist på vores forhold også :7himmel:

0

Annonce ♥

Laver hans kaffe hver morgen.

Nusser ham i nakken oppe ved håret flere gange om dagen.

Giver ham massage.

Køber Fanta i stedet for cola når vi skal have sodavand, fordi det er hans yndlings.

Køber tit chokolade til ham.

Giver ham blomster.

Og der er sikkert mange andre små ting.

Han er der altid for mig.

Han er min faste klippe hvorpå jeg skal bygge mit hus :)

0

1. nusser eller massere ham altid imens han "får lov" til at se fodbold

2. lader ham få en andel af min bøf eller pandekage med is eller chillicheesetops (jo jo det er en stor ting når man er sådan en madelsker som mig)

3. laver ofte mad klar, gerne hans livretter til når han kommer hjem fra fodbold eller job kl. 22.00

4. kysser ham altid farvel hver morgen og putter mig ind til ham hver nat også selvom vi har været uvenner

5. "giver lov til" (altså bliver glad på hans vegne og kysser ham farvel og henter ham hvis alkoholen vinder) at han tager på skiferie, fodboldferie, flere gange om året og til drengeaftener et par gange hver uge, så min frie fugl bliver ved med at føle sig fri og vi så kun ser hinanden et par timer en uge.

6. fortæller ham hver dag hvor dejlig han, hvor meget jeg elsker ham og hvor stolt jeg er af ham

7. overrasker ham ofte med gaver ofte oplevelser som han gerne vil, såsom i dag hvor han fik billetter til at vi skal ind og se Nephew i oktober

0

Annonce ♥

I går aftes da vi sad og så 'How I meet your mamma', som vi så tit gør....der kravlede jeg op i sofaen og puttede mig ind til ham, i stedet for bare at sidde i min egen lænestol....der er de der små 'moments' som jeg desværre er begyndt at glemme for let....jeg vil virkelig prøve at blive bedre på det punkt :7himmel: . Han kom også spontant, hjem med en buket blomster til mig i går :loveshower:

0

Jeg elsker at give ham små ting, det kan være alt lige fra 3 karameller til en tier til en flaske whisky. Jeg sørger også for at fortælle ham hvor dejlig han er.. og hvor heldig jeg er :tunge: Nu hvor jeg ikke møder så tidligt på arbejde, så står jeg op og sætter han morgenmad frem og laver kaffe til ham.

Han er også rigtig god til at komme med små gaver. I sidste uge var der noget tam tam foran Vinoble i Skanderborg. Han skulle lige ned og snakke med ejeren af butikken... og vupti så kom han lige hjem med en flaske lyserød boblevand. Han er også godt til at komme hen og give mig et klem på skulderen og et kys på kinden... og så er han væk igen :a1221:

Jeg kan ikke som mange andre lave hans yndlingsretter, for her er det mandens køkken. Selv når han er syg, ja så står han op og laver mad...Jeg må bare ikke.

Min sidste gave var så fra kattene og hans datter til fars dag. Manden går helt vildt op i whisky, ja ved næsten alt. Han fik så sit eget hjørne i stuen

post-43541-0-15220200-1376659059_thumb.j

1

Der er så mange små ting i hverdagen, men med 2 børn i huset og et 11 år gammelt forhold må jeg indrømme at jeg ikke tænker så meget over hvad det er jeg gør, for det er en del af hverdagen og vi tænker nok også mest på at gøre noget for børnene begge 2, men det betyder ikke at vi ikke gør noget for hinanden - jeg husker faktisk mest hvad han gør for mig og det er fx at han ofte kommer hjem med en eller anden lille ting han lige er faldet over på indkøbsturen - bare små ting til 10 eller 20 kr, men ting han ved jeg vil blive glad for :)

0

Annonce ♥