HeidiT

Bryllupsrejse aflyst - nyt sted, men hvor?

9 posts in this topic

Hej,

Er der ikke nogen der har nogle gode forslag til destination for bryllupsrejse, uden det koster en herregård :-)

Vi skulle have været til Egypten, men det skal vi jo af gode grunde ikke nu, så vi skal have fundet på noget andet - i en fart :-D (Der er jo lige liiiidt andre ting at bruge tid på her en lille måned før :wink: )

Hvor skal i hen hver især? Eller har nogen af jer gode forslag?

Vi har budget på ca 12.000 pr person.

Mange hilsner

Heidi

1

Annonce ♥

Var det badeferie i ægypten eller oplevelsesferie (krydstogt på nilen)

Det kommer lidt an på hvad i er til. For nogle år siden jeg var på Skiathos (Grækenland) med en veninde, og vi blev hurtigt enige om, at det var et dejligt sted at holde ferie, med sin partner (dengang var vi begge single)

Skiathos by er super hyggelig og charmerende og så er man sikret godt vejr.

Hvis i hellere ville på en oplevelsesrejse a la krydstogt på nilen, hvor man kommer rundt og se alle de her gamle ting og sager, så er Rom et rigtig godt alternativ.

0

Hej Heidi!

Jeg kan kun give Frk Jensen ret, Skiathos er dejlig!! Jeg har selv arbejdet der i et halvt år, og synes øen er utrolig smuk. Men det kommer helt an på hvad i forventer af jeres rejse?

Jeg har også arbejdet på Santorini - som også bliver vores destination for bryllupsrejsen næste år. FANTASTISK ø!!

Hvis det skal være til en af de græske øer har jeg rimelig stor kendskab til dem, så du er mere end velkommen til at kontakte mig i en pb, så kan jeg give en lille rejsebeskrivelse... Bryllupsrejsen skal jo gerne være noget helt specielt.... :)

Mvh Mia

0

Hej igen

Mange tak for det :-) Vi skal ikke andet end bare slappe af, hygge os og nyde hinanden :-)

Mia - jeg sender dig en pb. Det lyder bestemt som en god mulighed.

Mange hilsner

Heidi

0

Annonce ♥

Har været på Azoerne og der er bare helt fantastisk. Der er ikke super-varmt, men ca. shorts+t-shirt-vejr... Bravotours har rejser dertil, du kan læse mere på deres hjemmeside..

0

Hejsa... vi er på Azorerne lige nu på bryllupsrejse og det er fantastisk! I dag har vi haft 30 gr og de andre dage 24 gr og overskyet... det skifter meget men bliver aldrig koldt! Der er rigtig meget at se og opleve. Vi har lejet en bil og kører øen tyndt for seværdigheder. Vi skal også på hval og delfinsafari... der er dejlige strande, bjerge og meget frodigt! Dykning og fiskeri skulle også være godt her... knus

0

Vi var på sicilien, og havde den mest fantastiske bryllupsrejse. Rigtig lækker mad og vin, og bare total afslapningen :) vi fløj med startours, som har en del rejser derned til, og rigtig fine hoteller. Jeg tror vi gav omkring 9500 per pers. For 8 dage, på et super hotel.

0

Det er et helt perfekt tidspunkt at tage til Rhodos på. En lille hyggelig og charmerende ø

0

Annonce ♥

Italien er da super romantisk og billigt, laekker mad og flot natur! Eller Portugal som er total overset og smukt ved kysten, og vidst ret billigt... God tur!

0