Sign in to follow this  
Followers 0
henriksjane

Chanti ringe

13 posts in this topic

Vi skal have helt enkle 14 karats guldringe uden sten el noget, bare helt blanke og enkle.

Jeg overvejer om vi skal forsøge os med Chanti Ringe. Er der nogen der har erfaringer med dem?

0

Annonce ♥

Jeg har bestilt fra Chanti et par gange og har KUN haf gode oplevelser med dem!
So go for it :thumbsupsmileyanim:

0

Vi har købt vores vielsesringe hos Chanti - vi er fuldt ud tilfredse, og vi glæder os til at gå med dem. :7himmel:

De skrev der var 3 ugers leveringstid - men allerede efter 1,5 uge modtog vi ringene.

0

Jeg er godt tilfreds med chanti. Bestilte en ring fra dem for fem år siden, jeg havde den næste dag. Den var præcis som på billedet og rigtig fin. Ingen skader eller noget.

0

Annonce ♥

Vores vielsesringe er fra Chanti og de er helt perfekte! :thumbsupsmileyanim:

Vi bestilte en prøveboks så vi var sikre på størrelsen, sendte den tilbage med en bestilling og fik ringene hurtigere end lovet!

0

Vi har købt vores forlovelsesringe (som også bliver vores vielsesringe) i sølv, ved Chanti - hurtig levering, og vi er rigtig glade for dem! Så i fyrer den bare af :)

0

Vores ringe er købt der - service og kvalitet er ud over alt forventning, kan helt sikkert anbefales!

0

Tusind tak for jeres respons. Det vil vi helt sikkert overveje så. God ide med prøvebokse.

0

Annonce ♥

Min forlovelsesring er fra chanti. De havde klikket i bestillingen så manden fik den med ekspres post. Super service! Og hurtig levering de andre gange jeg har bestilt fra dem.

Ellers vil jeg anbefale Ege art. Han lavede min vielsesring som er super enkel, så han ville jo sagtens kunne lave enkle vielsesringe til jer:)

0

Min forlovelsesring er fra chanti. De havde klikket i bestillingen så manden fik den med ekspres post. Super service! Og hurtig levering de andre gange jeg har bestilt fra dem.

Ellers vil jeg anbefale Ege art. Han lavede min vielsesring som er super enkel, så han ville jo sagtens kunne lave enkle vielsesringe til jer:)

0

Www.fredberg.dk de har Danmarks billigste, vi har købt ringe hos dem dog med sten i, men tag lige et kig det er virkelig det værd.

0

Vores vielsesringe og alle mine andre smykker er derfra :-) De har en hel fantastisk service, så go for it :loveflag:

0

Annonce ♥

Da jeg fik min søn for tre år siden, købte min kæreste en ring fra Chanti - og den er bare så fin! Er virkelig glad for den og har også forelsket mig i vores vielsesringe fra selvsamme side.. Er ret sikker på, at kæresten ingen problemer havde med bestillingen :) Ville også sige "go for it"!

0