data87

Vores august drømmebryllup 10.08.13

138 indlæg i dette emne

post-62821-0-48441700-1376681143_thumb.p


Bryllup



10.08.13




Så blev det min tur til at starte en beretning, nøj hvor har jeg glædet mig til det. Jeg håber jeg kan få skrevet en god beretning, jeg har selv nydt at læse andres. Jeg får nok lidt svært ved at begrænse mig med billederne, men det plejer I tøser jo heller ikke have noget imod :wink:


Vi havde en helt fantastisk dag, og det er så stort at stå her nu, og være gift med min eneste ene :heart: Vi havde en helt fantastisk dag, med så meget glæde og kærlighed at man jo næsten ikke kan forstå det.



Oversigt


Forberedelserne


Dagen før dagen


Bryllupsdagen - morgenen


Hos frisøren


Mens vi venter på bruden


Last minute


Imens i kirken


Ankomst til kirken


Indgang


Vielsen


Udgang


Lykønskninger ved kirken


Billeder i kirken


Ris


Receptionen


Receptionen del 2


Lokationbilleder


Lokationbilleder del 2


Fraklip


Middagen


Middagen del 2


Middagen del 3


Middagen del 4


Middagen del 5


Middagen del 6


Aftenens afslutning


The end


Redigeret af data87
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forberedelserne

Jeg vil starte med at fortælle lidt om dagene op til brylluppet. Forberedelserne var selvfølgelig meget længere, men disse kan jo læses om i min planlægningstråd.

Onsdag:

Jeg havde sidste dag på arbejde inden ferien. Nøj jeg havde haft svært ved at koncentrere mig denne uge, jeg var gået fuldstændig i bryllupsmode, og det var det mine tanker kredsede om :floejt: . Jeg gav morgenbrød, og mens vi spiste fik jeg gaver, en sød tale og et fint kort. Jeg fik gave både fra afdelingen og fra direktøren synes det var så flot, især taget i betragtning af, at jeg kun har arbejdet der i 2 måneder. Fra afdelingen fik jeg en stor kähler omagio opbevaringskrukke og 4 termokrus, fra direktøren en stor Royal Copenhagen megamusel vase. I frokostpausen fik jeg købt gaver til vores hjælpere, vin og summerbird chokolader. Jeg havde nærmest ikke haft en alm frokost pause denne uge, der var så meget jeg skulle nå.

Da jeg havde hentet den lille i vuggestue gjorde jeg klar til aftensmaden og fik ryddet op, så det ikke skulle blive for stor en opgave senere. Vi fik øvet brudevalsen om aftenen, og hygget med en film, mens jeg fik lavet bordnumrene færdige. Jeg manglede nemlig de sedler med fakta om os, som skulle stå bagpå (de var lavet ud fra de år vi har været sammen). Det havde jeg regnet med ville være en nem opgave, men det tog overraskende lang tid, at finde ud af hvad jeg skulle skrive.

post-62821-0-82168300-1376682948_thumb.j

Jeg synes jeg var meget nervøs, og det var egentlig lidt træls, for jeg tænkte at hvis jeg allerede nu havde ondt i maven, hvordan skulle jeg så kunne hænge sammen om lørdagen. Og jeg ville bare ikke have min dag ødelagt ved at gå og være dårlig pga. nerver. H2B synes jeg var noget fjollet, der var da ikke noget at være nervøs for synes han – ”Jeg skal nok sige ja” sagde han :wink:.

Torsdag:

Vi skulle have ordnet en del denne dag, måske ikke så meget som mange andre, jeg har læst om her på BK, men når man har et lille barn, som den ene er nødt til at være sammen med hele tiden, bliver små opgaver større.. Vi startede med at spise morgenmad sammen, og tog os egentlig god tid. Så skulle jeg ellers ud og købe alle de sidste ting ind. Jeg skulle have købt:

  • Bånd, nåle og perle/bling stickers til de buketter jeg skulle lave til min søster og niece som var mine brudepiger.
  • Gaver til dem som skulle passe vores søn, og min søster (lige den sidste jeg manglede).
  • Æbler til vores bordkort.
  • En paraply, da vejret så ud til at blive ustadigt, så jeg ville have en pæn en, fandt også en sød en med flæser og det hele.
  • En lille bog som vi kunne skrive navne og gaver i.
  • Gavepapir – morgengaverne skulle jo pakkes flot ind.

Jeg tror det var det hele, men synes jeg rendte rundt så længe, så kan være der var mere, eller også spillede nerverne ind. Jeg var så glad for at det lykkedes at finde nogle rigtig flotte grønne æbler i Bilka, lige det jeg havde håbet på.

Da alt var købt ind, gik jeg straks i gang med at lave bordkortene. Det gik heldigvis stærkt, og hvor blev de bare super gode. Var selv lidt stolt over resultatet. De faktaark jeg havde lavet til bordnumrene aftenen før skulle også limes på.

post-62821-0-23667600-1376682868_thumb.j

post-62821-0-81172800-1376682882_thumb.j

Da det var gjort, kørte H2B til Pejsegården med de sidste ting, det var lidt mærkeligt, at nu var den del af forberedelserne overstået, nu var der ikke mere som skulle laves og rettes og planlægges, nu måtte jeg sætte min lid til, at Pejsegården forstod de beskrivelser jeg havde sendt med og mine ideer omkring det hele.

Klokken var ved at være mange da H2B kom tilbage, og tid til aftensmad for den lille. Vi havde bestemt os for at lave god aftensmad til os bagefter, og dele en flaske vin. Planen var så, at jeg skulle have pakket tasker, nå en tur i sol og vi skulle øve brudevalsen, pakke morgengaver ind og gerne lidt mere oprydning. Jeg havde også planlagt at jeg skulle have lidt tid for mig selv til at skrive et brev til H2B's morgengave. Men jeg blev simpelthen fuld, af en halv flaske vin!!!?! Så fuld at jeg hvis jeg havde været i byen ville have ment jeg havde en rigtig god aften :oops: . Det synes jeg bare ikke denne dag, jeg havde så meget jeg skulle nå. Men efter en forgæves tur til solcentret, som var lukket tidligere end jeg troede, måtte jeg opgive pakningen og valsen, for jeg var simpelthen for fuld og ør i hovedet, så det blev på hovedet i seng i stedet. Jeg må indrømme at jeg følte mig noget presset på dette tidspunkt, jeg følte ikke rigtig at jeg havde styr på tingene, jeg manglede overblikket. Og den lidt kvalmende nervøsitet ramte mig igen.

Redigeret af data87
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dagen før dagen

Jeg havde noget travlt denne morgen synes jeg, jeg skulle nå at pakke, føle jeg havde været sammen med min søn, som jeg skulle være væk fra længere end nogensinde før og vil skulle altså lige øve valsen en sidste gang.

Min mor ringede så midt i pakningen, hun fortalte at de have mødt min onkel dagen før, han havde sagt, at han ikke var sikker på at min fætter og hans kæreste ville komme til brylluppet :blink:. De havde nemlig tilmeldt sig en konkurrence i Go’morgen Danmark, hvor de kunne vinde en tur til Kreta, og hvis de vandt, skulle de af sted lørdag. Nøj hvor gad jeg bare ikke skulle bruge energi på sådan noget dagen før brylluppet :angry:. Jeg havde intet hørt fra min fætter, så var i tvivl om hvornår jeg ville kunne få noget at vide om de ville komme, måske det først ville blive lørdag. Jeg havde bare slet ikke overskuddet til at skulle tage stilling til hvad der skulle gøres lige der, skulle jeg ringe og kræve et svar nu eller vente og se tiden an. Jeg var dog glad for at hun ringede, for hun og min far havde snakket om at vente, da de ikke ville stresse mig. Men jeg ville da meget hellere have det at vide nu, end på min bryllupsdag. Nu kunne jeg trods alt irritere mig og finde en løsning inden dagen, men hvor havde jeg bare ikke brug for den slags lige nu.

Nå men jeg fik pakket færdig, og vi fik øvet valsen, det gik faktisk ok, men vi skulle stadig have et par omgange før den var rigtig god. Men nu var der ikke mere tid til at øve, og om ikke andet så kunne vi den da. Så kørte vi til Silkeborg, jeg kunne ikke have bilen, da H2B skulle køre i den til kirken lørdag. Jeg var bare så nervøs hele morgenen, havde helt ondt i maven, og blev irriteret på mig selv, for hvordan ville jeg så kunne nyde lørdagen, det er så typisk mig :(. Det sidste jeg sagde til H2B inden jeg gik ud af døren var, at nu skulle han sørge for at hygge sig, og tage det hele roligt. Han forsikrede mig om at han var helt rolig, og slet ikke nervøs.

Jeg skulle være hos frisøren kl. 11 og så stod den ellers på heldags ophold, for jeg havde ikke synes jeg havde fridage til at skulle komme af mange omgange, så jeg startede med at få klippet mit hår, og så skulle det farves, derefter skulle der farves bryn og vipper, laves petticure og manicure :biggrin:. Jeg havde set frem til virkelig at skulle forkæles, og bare slappe af, men sådan skulle det ikke blive.

Der gik ikke lang tid før H2B ringede, han kunne ikke finde sin taske, jeg fortalte hvor den var.Så kunne han ikke finde sine shorts, det kunne jeg ikke lige hjælpe ham med :rolleyes:. Lidt efter ringede han igen, for at høre om jeg havde fundet ud af noget med min fætter, det havde jeg ikke. Der var lige en pause mellem klipningen og farvningen. Her kunne jeg læse mig til på Facebook, at min fætter havde vundet ferien til Kreta. Jeg forsøgte at ringe til ham for at finde ud af om de ville komme eller ej, men hørte ikke noget :unsure:. Herefter kom min veninde, hun skulle alligevel til Silkeborg i et andet ærinde, så hun ville kigge forbi. Det var så hyggeligt. Hun havde taget lidt mad med til mig, da hun regnede med, at jeg ville glemme det, det havde jeg faktisk, så det var så skønt. Vi hyggede og snakkede, og hun fik mig helt ned på jorden og min nervøsitet forsvandt :heart:. Desværre gik der ikke længe fra hun gik, før H2B igen ringede, nu ville vores søn ikke sove, og det var han vildt frustreret over, for han havde jo en del han skulle nå. Jeg forsøgte at forklare, at der jo ikke var meget jeg kunne gøre fra Silkeborg af, det virkede han ikke rigtig til at forstå, han var bare i så dårligt humør.. Så øv med diskussioner her dagen før vores bryllup :boohoo:. Herefter blev jeg endelig ringet op af min fætter, de kunne ikke komme. Det var virkelig en akavet samtale, hvor han ringede og var vildt glad, og jeg var ret irriteret. Jeg kan godt se det er fedt for dem, men synes bare de burde have taget et valg. Da de meldte sig til konkurrencen synes jeg jo de valgte os fra, så kunne de godt have givet besked allerede der, ikke dagen før. Jeg ringede til H2B for at høre om han ville ringe til Pejsegården. Det kunne han overhovedet ikke overskue, så fik lige hele brokrunden om sønnen som ikke ville sove igen, nøj hvor var det bare træls. I stedet for afslapning blev tiden hos frisøren bare enormt stressende synes jeg :(

Jeg var færdig hos frisøren kl. 16.20 herefter skulle jeg have købt hvide roser til de buketter jeg skulle have lavet, og orkideer til mit hår. Jeg kunne bare ikke finde nok hvide roser, jeg købte nogle andre grønne blomster og håbede der var nok. Så mødets jeg med min moster, vi fik købt ind til aftensmaden, og kørte så hjem til dem. Min søster og hendes kæreste var kommet, det samme var min Kusine og hendes kæreste. Med min mosters to piger var der fuldt hus, men det var super hyggeligt, og humøret steg lidt igen :). Vi tøser sad i køkkenet og der blev lakeret negle og hygget. Aftensmaden blev spist på terassen. Efter maden kom min anden veninde på besøg, det var rigtig skønt, og fik også nerverne lidt ned. Jeg begyndte på buketterne, og fik lavet en færdig, den blev ret fin synes jeg selv :biggrin:. Men der var ikke roser nok til at lave den anden færdig. For at slippe for at skulle lave det lørdag morgen, gik min kusine med til at køre mig rundt til diverse forretninger og tankstationer med sent åbent, men uden held. Jeg tog det til de andres forundring helt roligt, det måtte vi jo finde ud af lørdag morgen, en eller anden løsning skulle der nok komme :)

post-62821-0-11616200-1376685639_thumb.j

post-62821-0-74729800-1376685651_thumb.j

post-62821-0-31901100-1376685663_thumb.j

Vi sad oppe og snakkede og hyggede lidt med guf og tv, og gik så i seng. Jeg kunne virkelig mærke nervøsiteten da jeg sad der på sengen alene. Nu var det snart min bryllupsdag, og jeg havde alligevel så svært ved at forstå det, jeg kunne godt sige det til mig selv, men det sank alligevel ikke rigtig ind. Jeg fik skrevet et brev til H2B mens jeg lakerede mine tånegle, og så var det ellers i seng. Jeg lå lidt og tænkte, at jeg aldrig ville kunne falde i søvn, men det gik alligevel overraskende hurtigt, og jeg sov faktisk ret godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jubiiiii, beretning!! :cheerleader3: :cheerleader3:

Glæder mig til at høre mere og se maaaaaange billeder :biggrin:

Lover massere af billeder, har fået dem fra fotografen nu, 456 stk. så der er noget at tage fat på :lol:

Beretning juhuuu.. Glæder mig til at læse med

Det er jeg glad for :)

Jubii en af de beretninger jeg har set frem til.... Så skal der trykkes F5 ofte

Det er jeg glad for at høre, går lige straks igang med næste afsnit :)

Jubii - glæder mig SÅ meget til at læse mere!!! :D

Glæder mig meget til at fortælle om det hele :kiss:

jeg elsker de grønne æble bordkort! :)

Tak :biggrin:

Beretning - dejligt. IIhhh de der mænd, kan de ikke lige finde ud af lidt selv også. Og øv med din fætter, det er altså ikke ok den han lavede der.

Ja det tænkte jeg også flere gange, det var så frustrerende at hans stress skulle gå ud over mig.. Ja meget øv, det var godt nok træls at stå med oven i det hele.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryllupsdagen

Lørdag morgen:

Jeg vågnede kl. 6, præcis som en almindelig hverdag. Var lidt træt af det, nu kunne jeg jo endelig sove lidt længe. Men jeg havde sovet godt, meget bedre end jeg havde troet jeg kunne. Jeg lå og lyttede lidt, ingen andre oppe, ikke voldsom regn. Jeg forsøgte at sove videre, men det var helt umuligt., jeg var jo alt for spændt. Gad til gengæld heller ikke stå op. Tankerne kørte rundt i hovedet på mig, ville det hele nu gå som det skulle, ville tingene gå op, og især ville mit hår nu komme til at fungere, jeg ville jo have lavet om på det fra prøveopsætningen. Jeg nåede at konstatere at jeg følte mig mindre nervøs end jeg havde gjort bare dagen før. Desværre kunne jeg pludselig høre regnen tage til, jeg mærkede straks klumpen i halsen, men bestemte mig for ikke at lade det gå mig på, der var alligevel ikke noget at gøre ved det, det ville dog være løgn at sige, at det ikke ærgrede mig.

Jeg stod op kl. 8 ligesom de andre. Vi spiste morgenmad, og jeg var overrasket over hvor rolig jeg var, jeg kunne sagtens spise som normalt, det havde jeg ikke forventet. Jeg synes faktisk ikke jeg havde noget særlig nerver på nu. Efter morgenmaden kørte min kusine mig til Super Best, jeg skulle jo have lavet min buket færdig, og gerne inden turen gik til frisøren kl. 10. Men de havde ingen hvide roser i Super Best, så videre til Kvickly, samme resultat, jeg begyndte at blive noget nervøs og lidt modløs, især med regnen silende mod ruden. Vi lavede et sidste stop hos Føtex, og endelig, massere af hvide roser. Vi skyndte os hjem med vores fangst, og jeg gik straks i gang med at lave buketten færdig. Jeg havde kun 20 min inden vi skulle køre til frisøren, så det gik hurtigt, alligevel var det næsten denne som blev bedst. Jeg var rigtig glad for at få dette sidste DIY projekt færdig, og stolt over at have gjort det selv. Det skulle senere vise sig, at det var godt jeg fik det færdig inden vi tog til frisøren.

post-62821-0-36199000-1376723232_thumb.j

post-62821-0-78440700-1376723247_thumb.j

Redigeret af data87
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos frisøren

Kl. 10 skulle min søster og jeg være hos frisøren. Det var nok det jeg var mest nervøs for om morgenen, mit hår havde voldt mig mange kvaler op til brylluppet. Jeg havde både svært ved at finde på en frisure, og var ikke helt tilfreds med min prøveopsætning, så der var dele som skulle ændres. Det gjorde mig lidt urolig at få lavet noget vi ikke havde prøvet før. Men jeg blev sat i stolen, og fik forklaret hvad jeg synes vi skulle beholde fra prøveopsætningen og hvad jeg gerne ville have lavet om. Jeg kunne godt mærke på frisøren, at hun var i tvivl om min ide ville kunne lade sig gøre med mit tynde hår, men vi fik lagt en plan for det. Lige da jeg hørte mig selv fortælle at jeg havde købt to donut valke, gik det op for mig, at jeg havde glemt dem. Så min søster måtte skynde sig hjem efter dem, mens mit hår blev krøllet. Der måtte jeg godt nok lige bede om lidt vand - måske de der nerver var der lidt alligevel :tunge:

Det var faktisk super hyggeligt hos frisøren, min søster gjorde meget ud af at vi skulle hygge os, tror hun forsøgte at rette op på det dårlige vejr, ved at hygge ekstra meget :heart: Hun sørgede også for at tage en masse billeder. Til min store glæde lykkedes det at få sat mit hår som jeg havde håbet, synes selv det blev så godt :biggrin: Frisøren tog sig super god tid, og man kunne virkelig se hvor umage hun gjorde sig, det var så dejligt. Jeg havde købt to slags orkideer til mit hår, vi bestemte os for nogle hvide med grøn midte, så passede de også til vores tema :lol:

Det skal være slemt før det bliver godt :tunge:

post-62821-0-34016800-1376724059_thumb.j

Jeg er så glad for at jeg valgte at ændre frisuren fra prøveopsætningen. Jeg synes det blev meget bedre og mere elegant, med den knold vi fik skabt. Min største bekymring var om vi ville kunne få lavet den stor nok, men synes det lykkedes rigtig fint. Frisøren fin knolden finpudset, og jeg elsker de mange detaljer i den. Vi havde oprindeligt snakket om to blomster ved kanten af slørret, men frisøren spurgte om hun ikke måtte forsøge med lidt flere, og synes bare det blev så fint :loveshower: .. Er også rigtig glad for den lille fletning som kunne dække plastkanten på kammen på slørret.

post-62821-0-60186100-1376725069_thumb.j

post-62821-0-28494000-1376725088_thumb.j

post-62821-0-10149900-1376725123_thumb.j

post-62821-0-45636300-1376725139_thumb.j

post-62821-0-13477000-1376725628_thumb.j

Elsker virkelig det sidste billede, hvor man rigtig kan se detaljerne på min fine knold.

Da jeg var færdig hos frisøren var vi desværre en del forsinkede, men det var ikke noget man kunne mærke på hende, og jeg gerglad for at hun ikke stressede og skyndte sig at blive færdig, men tog sig god tid til at få de sidste detaljer helt rigtige. Jeg skulle så have lagt makeup, mens min søster fik sat sit hår. Jeg fik lagt min makeup, og synes det blev rigtig godt, jeg er stadig i tvivl om det var den rigtige beslutning at få kunstige øjenvipper på, men da jeg sad der synes vi det gav den bedste effekt.

Da vi tog fra frisøren var klokken 12.30, og vi var en halv time forsinktet.. Godt vi ikke havde en alt for travl tidsplan. Da vi satte os i bilen ringede min far for at høre hvor vi blev af, jeg tror især min mor var ved at blive noget stresset.. Men både min søster og jeg tog det stille og roligt, de starter jo ikke uden brudne vel :tunge:

Redigeret af data87
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det godt ud. Må jeg spørge hvor det lige er du har købt de valke? Jeg vil gerne have hår noget i stil med dit, og har også tyndt og fint hår (og kortere end dit laaaaaange). Min knold skal være nummeret mindre men jeg tænker at een valk som den du har der vil give noget i den retning jeg er ude efter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak piger, hvor er I skønne.. Er så glad for at der er nogen som gider læse med.. Internettet er vildt langsomt her i sommerhuset :td: , men jeg er ved at få overført billederne fra fotografen nu, og har skrevet meget af det jeg vil fortælle, så så snart billederne er der skal jeg nok skrive mere :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor ser det godt ud. Må jeg spørge hvor det lige er du har købt de valke? Jeg vil gerne have hår noget i stil med dit, og har også tyndt og fint hår (og kortere end dit laaaaaange). Min knold skal være nummeret mindre men jeg tænker at een valk som den du har der vil give noget i den retning jeg er ude efter.

Tak :biggrin: Jeg har købt dem i H&M, de var rigtig billige.. Man kan få flere størrelser.. Det vil helt sikkert være en god ide hvis du har hår lidt som mit, der er bare svært at få til at fylde i sig selv :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens vi venter på bruden

Hjemme hos min moster var mine forældre og fotografen kommet kl. 12. Jeg var lidt ærgerlig over at jeg ikke selv fik udnyttet ham så meget, fordi vi var forsinkede, men han fik taget nogle billeder af de andre mens de hyggede og gjorde sig klar, og af mit udstyr.

Alle billederne herfra er taget af vores fotograf Brian Nonbo Lauridsen fra Nonbo Photography med mindre der står andet. Brian skal have den største ros, han var bare fantastisk hele dagen. Han har fanget de mest fantastiske øjeblikke, ikke kun taget smukke billeder men virkelig fanget stemningen. Hans arbejde er helt i top. Han er super flink og behagelig at være omkring, og var med til at skabe en god stemning om det var hjemme under forberedelserne, på location eller under festen. Han var lige tilpas tilstede, han trådte i krakter når der var brug for det, og holdt sig i baggrunden resten af tiden. Vi havde det bedste møde med ham inden brylluppet også, hvor han tog sig rigtig god tid til at lære os at kende, og finde ud af hvad vi ønskede for vores billeder. Vil klart anbefale ham til andre.

Her min moster og kusine som gør sig klar

post-62821-0-02797000-1376748227_thumb.j

Lid hygge om frokosten (som jeg ikke nåede)

post-62821-0-85990000-1376747812_thumb.j

Min kjole, corsage, strømpebånd og sko :heart:

post-62821-0-20250300-1376747372_thumb.j

post-62821-0-75883200-1376747445_thumb.j

post-62821-0-14199100-1376747524_thumb.j

post-62821-0-12696700-1376764574_thumb.j

Redigeret af data87
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Last minute

Den længe ventede brud ankommer fra frisøren kl. 12.40

post-62821-0-21769000-1376748599_thumb.j

Elsker dette billede, man kan se hvor stolt og rørt min far allerede er :heart: At se min mor og hans reaktion da jeg kom hjem var bare så stort..

post-62821-0-25927900-1376748713_thumb.j

Mig og min på dette tidspunkt noget stressede mor

post-62821-0-57428200-1376748793_thumb.j

Vi måtte skynde os at få mig i kjolen. Min mor ville nemlig gerne køre kl. 13, så hun kunne være i kirken som en af de første. Det betød at hun stressede en del, jeg nægtede bare at lade mig rive med, så jeg stod i min egen langsomme bobbel og nød det hele, men hun vimsede rundt om mig. Vi havde snakket med fotografen om det med tidsplanen da vi mødtes med ham inden brylluppet, og han havde også opfordret os til ikke at hænge os for hårdt i det, så vi sendte hinanden nogle indforståede blikke. Det var så fantastisk at få kjolen på, denne gang var det ikke bare en prøve.

post-62821-0-79127900-1376749017_thumb.j

post-62821-0-65086400-1376934654_thumb.j

post-62821-0-90806800-1376749089_thumb.j

post-62821-0-93087300-1376749155_thumb.j

Da jeg var i kjolen tog min mor afsted, min far ville skynde på min søster, som jo også var blevet forsinket, og derfor skulle nå i tøjet og ligge makeup også.. Men jeg stod der, alene tilbage i stuen i min brudekjole, det var bare så vildt. Jeg gik igang med at tage mine smykker på.

post-62821-0-17955100-1376762487_thumb.j

post-62821-0-05885500-1376749379_thumb.j

Lige pludselig var huset tomt og kun min far og jeg var tilbage, det var så intense nogle minutter, vi sagde ikke så meget til hinanden, det turde vi ikke, for vi var begge meget rørte. Bilen kom, og vi gjorde klar til at skulle af sted. Det var meget specielt synes jeg, da min far hjalp mig med skoene, der var en helt ophøjet stemning, da han sad der på knæ med min fine sko i hånden.

Bilen betød meget for min H2B, og han havde brugt lang tid på at finde ud af hvilken vi skulle have. Ingen af os var til store hvide limousiner, så jeg synes denne var helt perfekt. Jeg måtte sidde lidt akavet, for jeg forsøgte ikke at krølle mit lange slæb. Mens vi sad i bilen fik vi snakket om lidt af hvert, også arbejde. Både min far og jeg arbejder i pengeinstitut, så der var lige lidt at vende. Jeg var faktisk rigtig glad for at det bare var os to alene, vi er meget tætte og det var så stort at kigge på hinanden med det der ”nu er det nu blik i øjnene”.

Håber ikke I synes det er alt for mange billeder? Jeg prøver faktisk at begrænse mig :blush:

Redigeret af data87
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh hvor er du bare smuk, alt er perfekt, hår, make-up of ikke mindst kjolen :loveshower: sidder helt med tårer i øjnene, over det billede med din far.... Og NEJ elsker billeder, så kom endelig med dem alle sammen.... og følger med spænding din videre beretning.... F5 F5 F5 F5

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer