Celi

Prinsessebryllup d.14.6.2014 kl.14 - Bukettens sidste rejse <3

1,049 posts in this topic

Han bliver da godt nok begavet med personlige gaver din h2b :) De er meget flotte! Jeg håber han har noget godt til dig ;)

Hehe det er nok ikke så svært at regne ud, at jeg er den type menneske, som elsker at give gaver?! :wink: Jeg håber på et fint halssmykke, gerne i guld...

Og i øvrigt, du har flotte fortrin ;)

Mange tak... dem plejer han også at være vilde med :tunge:

Sikke nogle gode morgengaver du har fundet/ fået lavet til din h2b :loveshower::loveshower:

Mange tak, håber også han bliver glad for dem :)

Super fede morgengaver - og elsker dine doorhangers :loveshower:

Takker :) Glæder mig til at se hans reaktion på dem :)

0

Annonce ♥

BRUDEHÅR

Har vidst ikke fået vist mine tanker til brudefrisuren.... men jeg vil jo rigtig gerne have noget i rigtig prinsessestil og det er for mig noget med krøller og gerne halvt opsat :) Jeg skal have tiara i, som er det lånte, fra min brudepige, og bagved den må håret gerne puffe op, da det skrabede look slet ikke klær mig :) Jeg har fået en slags prøveopsætning, men det var kun lidt hurtigt opsat, så er meget spændt på at se det endelige resultat :huh: Heldigvis kommer frisøren hjem til mig, så skal slet ikke ud og køre :thumbsupsmileyanim:

post-39594-0-10970000-1401810921_thumb.j

0

Annonce ♥

Wauw en fin kjole! Den er godt nok sød :)

Perfekte morgengaver (intet mindre)

Hvor meget har du måtte ofre på dem? Hvis man må spørge :tunge:

Og dine ideer med håret er også super fine :) Rigtig prinsesse :c166:

Edited by RikkeMy
0

Hvor er det bare nogle gode og virkelig personlige gaver, som du giver din mand.

Han må da blive ellevild

Ja synes også jeg har prøvet at finde nogle som var personlige og ikke bare en ting.... Jeg glæder mig til at høre hans reaktion på dem :)

Fede morgengaver :)

Tak, tror også han bliver glad for dem :)

Wauw en fin kjole! Den er godt nok sød :)

Perfekte morgengaver (intet mindre)

Hvor meget har du måtte ofre på dem? Hvis man må spørge :tunge:

Og dine ideer med håret er også super fine :) Rigtig prinsesse :c166:

Ja den er også rigtig fin i virkeligheden og meget behagelig at have på.

Jamen jeg måtte ofre omkring 1200 for collagen, men det er jo også et ret stort lærred. Man kan også gøre det noget billigere, hvis man vælger et mindre lærred.

Manchetknapperne gav jeg kun 350 kr for inkl. æske, hvilket jeg faktisk synes er en fin pris.

Fotobogen gav jeg vist omkring 160 kr for med en rabatkode :) Så har nok lige overskredet budgettet på 1000 kr en del :floejt:

Ja håber virkelig håret kommer til at spille på dagen, selvom jeg selvfølgelig også kommer i tvivl og tænker om det skulle være mere opsat :o:huh:

Sikke nogle fine morgengaver!

Dem skal han nok blive glad for... Særligt manchetknapperne synes jeg er vidunderlig gennemtænkte!

Ja jeg kan godt lide at de har en mening og der ikke bare står "groom" på eller noget ligende :) Synes nemlig det skal være nogle som man kan bruge fremover...

0

KIRKEHÆFTER

Så er kirkehæfterne også færdige! :) Dejligt at kunne krydse det af listen... Oprindeligt ville jeg gerne have haft den trefoldede version som jo florerer herinde, men vi havde valgt 4 salmer og derfor kunne det ikke rigtig være der, så vi lavede et mere almindeligt hæfte. Men da vi så var til samtale med præsten ville han helst kun have 3 salmer, men vi valgte alligevel at bibeholde hæftes form :) Jeg synes det er rigtig rart at have alle salmerne samlet så man ikke skal bruge tid på at bladre frem og tilbage :)

Oprindeligt ville jeg jo have haft brudebørnene til at udlevere dem, men det syntes præsten ikke om, da de jo skulle koncentrere sig om deres opgave :) Vi har lavet 100 stk og er 54 gæster, så mon ikke der er nok til globryllupsgæsterne :)

Efter vi er blevet viet kommer der en sangerinde og synger "vores" sang acapella og delvist med guitarspil... har lige hørt det i dag og blev så rørt! Så glæder mig til at overraske min H2B med sangen, mon ikke også han bliver svedig i øjenkrogen når han hører den :wink:

Hør sangen her

post-39594-0-71494500-1402078201_thumb.j

0

Annonce ♥

SIDSTE MØDE VED FESTSTEDET

I mandags var vi ude ved feststedet en sidste gang.... inden vi kommer og pynter op om fredagen.... den 13. :o :huh:

Vi besluttede at leje det telt med, som er vist på billederne. Derved bliver selve festsalen lukket af for gæsterne og bliver en rigtig overraskelse når de kommer ind i den smukke prinsessesal! Vi fik også besluttet hvor slikbuffet, toiletfad og gæstebog skulle stå, så det var rigtig dejligt! Glæder mig meget til vi skal opstille den slikbuffet :biggrin: Derudover skal der jo også pyntes ved teltet med fine blomster og vi laver nok en mini slikbuffet derinde med papir pom pom'er i loftet... :biggrin:

Vi fik også overvejet hvordan serviet, favouræske og velkomsthæfte skulle stå ifht. hinanden. Men tror vi ender med en serviet foldet som en bestiklomme, så der ikke bliver så mange ting på bordet, der kæmper om opmærksomheden, når vores blomsterdekorationer jo også har noget højde. Derved kommer sommerfuglene på glassene også til sin ret :)

Glæder mig godt nok til at se det samlede resultat :loveflag:

post-39594-0-04547900-1402079710_thumb.j

post-39594-0-70956100-1402079746_thumb.j

0

Annonce ♥

Fin, fin bordopdækning! Det er så gennemført :thumbsupsmileyanim:

Det ser bare godt ud. :)

Ih, en fin opdækning! Og kirkehæfterne og også blevet rigtig flotte :a1221:

Ej det hele bliver så godt

Hvor ser det hele bare godt ud :cheerleader3:

Hvor er I søde! Det er rigtig dejligt at høre andre også synes det ser pænt ud :)

0

VELKOMSTHÆFTE

I går aftes fik vi endelig færdigproduceret vores velkomsthæfter, som skal ligge ved hver tallerken. Hæftet indeholder menuen, beskrivelser af alle gæsterne ved de forskellige borde samt er der på bagsiden info om wedding app og at vi gerne vil have de skriver i gæstebogen :) Glæder mig til at se folks reaktioner på det :)

post-39594-0-09735700-1402156307_thumb.j

post-39594-0-34152800-1402156319_thumb.j

0

Annonce ♥

Hvor er det fint det hele!

Det er først for nyligt at det er gået op for mig at dagen før er fredag d. 13. (er lidt overtroisk), så håber virkelig ikke at det kommer til at betyde noget.

Hos os er det fest stedet der pynter op, ville så gerne lige som jer være med til at få alle detaljerne på plads til sidst.

Håber I får en fantastisk dag.

0

BORDPLAN

I dag har vi så fået afsluttet endnu et projekt: bordplanen! :) Selve bordplanen er på glasset på guldrammen, som så står på et hvidt staffeli :) Synes den er blevet rigtig smuk og glæder mig til at se den ude ved feststedet :) Derudover synes jeg også vi har fået lavet en god bordplan, så er sikker på vores gæster nok skal komme til at hygge sig :) Vi skal sidde sammen med forlover, brudepige, venner og H2B's kusine og fætter, som vi ser meget ofte. Så krydser vi bare fingre for der ikke kommer nogle last minute afbud :blink:

post-39594-0-29866200-1402156768_thumb.j

0

Hvor er det fint det hele!

Det er først for nyligt at det er gået op for mig at dagen før er fredag d. 13. (er lidt overtroisk), så håber virkelig ikke at det kommer til at betyde noget.

Hos os er det fest stedet der pynter op, ville så gerne lige som jer være med til at få alle detaljerne på plads til sidst.

Håber I får en fantastisk dag.

Mange tak, er også sikker på det bliver super fint til sidst! :)

Hehe vi har længe haft joket med at det er fredag d. 13. før brylluppet... specielt fordi brudepige og forlover prøvede at bilde os ind, at der jo ifølge traditionen skal holdes polterabend dagen før brylluppet :tunge: Uh kan godt forstå du gerne ville have været med, jeg er nok lidt for kontrolfreak til at kunne overlade det til fremmede, selvom de jo nok klarer det super :)

Håber også I får den dag I har drømt om :loveshower:

0

Annonce ♥

BORDPLAN

I dag har vi så fået afsluttet endnu et projekt: bordplanen! :) Selve bordplanen er på glasset på guldrammen, som så står på et hvidt staffeli :) Synes den er blevet rigtig smuk og glæder mig til at se den ude ved feststedet :) Derudover synes jeg også vi har fået lavet en god bordplan, så er sikker på vores gæster nok skal komme til at hygge sig :) Vi skal sidde sammen med forlover, brudepige, venner og H2B's kusine og fætter, som vi ser meget ofte. Så krydser vi bare fingre for der ikke kommer nogle last minute afbud :blink:

Det ser supergodt ud! :thumbsupsmileyanim:

0

BORDPLAN

WOW hvor er det bare flot.

Sidder sommerfuglene uden på glasset?

0

super flot bordplan :loveshower::loveshower: så gennemført

BORDPLAN

Det ser supergodt ud! :thumbsupsmileyanim:

BORDPLAN

WOW hvor er det bare flot.

Sidder sommerfuglene uden på glasset?

Meget gennemført bordplan, super flot:-)

Mange tak allesammen! :) Synes også selv den er blevet super flot! Ja sommerfuglene er i 3d-effekt og sidder udenpå glasset. Det eneste der egentlig sidder inde bag glasset er et råhvidt karton, alt det andet sidder direkte på glasset :)

0

:cheerleader3: DAGEN FØR DAGEN!!! :cheerleader3:

Så er den store dag lige om hjørnet, dvs. i morgen er vi gifte folk!! :a1221: Glæder mig helt vildt og har rigtig mange sommerfugle!

Har indtil videre været igang med projekt Brud som har indebåret:

- Fået lavet flotte negle med bling bling sten på :wink:

- Farvet hår til en lækker blond sommerfarve

- Ansigtsbehandling

- Ordnet bryn og farvet vipper

- Airbrush... men synes farven allerede er aftaget meget :td: Man er åbenbart ikke så modtagelig 2. gang man får det :huh:

I dag er vuffi blevet afleveret på hundepension og vi har fået købt nogle småting... mine forældre og lillebror kom allerede i går og er i dag igang med hemmeligheder...jeg gætter på æresport :biggrin:

Senere i dag skal vi ud til feststedet og pynte op... og hold op hvor jeg glæder mig til det! Bliver så dejligt og ikke mindst spændende at se alle vores ting og sager samlet :loveflag:

Nu er der næsten kun tilbage at vente og nyde tiden til jeg skal gå op ad kirkegulvet til min kommende mand :loveboard:

0