Celi

Prinsessebryllup d.14.6.2014 kl.14 - Bukettens sidste rejse <3

1,049 posts in this topic

Jeg følger jo din tråd, så jeg læser den her. Men jeg tror du skal lægge den i læsernes bryllups historie.

Dog er de vist tilgængelige for alle der, planlægningstrådene er jo kun tilgængelige for medlemmer, så vidt jeg har forstået:-)

Meeeen sikke fine takkekort, de er virkeligt gode. Jeg elsker billedet med Dronnings Alexandrines broen i baggrunden. Jubiiii:-)

Og jeg kan godt forstå i valgte løsningen med nettet.

0

Annonce ♥

Så fine billeder og så fint prinsessebryllup! Så fordi jeg rigtig gerne vil læse beretningen, kommer jeg lige med mit bud, selvom jeg meget sjældent skriver.

Efter min mening ville det være rigtig fedt, hvis den kom ned i læsernes bryllupsberetninger.

Jeg kan selvfølgelig godt se pointen i, at nogle helst vil have, at det kun er medlemmer, der kan læse med. Så kan man jo bare ønske, at det en dag bliver lavet, så man også skal være medlem for at læse beretninger.

Jeg synes nemlig, det er så svært at fange beretningerne inde mellem alle planlægningerne, og det sker desværre tit, at de forsvinder, og jeg ikke får læst slutningen. Når de til gengæld ligger i deres eget forum, så kan man hele tiden følge med, og man er sikker på, at se det, når der er opdateret.

Glæder mig under alle omstændigheder til at læse din beretning:)

0

Annonce ♥

Ej, hvor er jeres takkekort bare super flotte!!! Jeg tror også at vi ender med at betale os fra det på nettet, så der også kan komme en masse billeder fra dagen med.

Hvor har I købt dem igennem?

0

super flot takkekort

Ej, hvor er jeres takkekort bare super flotte!!! Jeg tror også at vi ender med at betale os fra det på nettet, så der også kan komme en masse billeder fra dagen med.

Hvor har I købt dem igennem?

Mange tak, synes også kvaliteten er rigtig god til den pris. Vi har købt dem gennem optimalprint... på facebook reklamerer de med 15% rabat, men på deres forside var vist en kode på 30%, så man skal lige se sig for :)

0

Annonce ♥

Nå indtil videre har jeg valgt at lave min beretning her i min tråd, da det er det jeg føler mest for lige nu :) Muligvis jeg senere vil kopiere den over i læsernes bryllupshistorier.

0

BERETNING

FREDAG D. 13. JUNI

Jeg vil starte med at beskrive dagen før dagen... :) Dette var fredag den 13. juni. Morgenen startede med morgenmad sammen med mine forældre og lillebror (som var kommet om torsdagen) Derudover kom min brudepige også spiste med, hvor hun også havde nogle finde pilgrim øreringe til mig i gave :kiss:

Efter morgenmaden drog mine forældre og lillebror afsted på hemmeligheder, som viste sig at være blomsterindkøb til æresporten ude ved feststedet...

Min gom og jeg tog til Netto for at handle de sidste ting som lime til drinks. Derudover mener jeg at, dagen gik med at få pakket tingene til bilen og traileren... Det var helt mærkeligt at se "bryllupsværelset" blive ryddet for ting :)

Vi kunne først komme til at pynte op ved feststedet kl. 16.00, og det var ALT for kort tid når vi også have en reservation på en restaurant i nærheden kl. 19.00!

Da vi kom derud havde de ikke stillet bordet frem til slikbuffeten, som vi ellers havde aftalt de skulle! Derudover var der heller ikke stillet borde frem i teltet udenfor.... så det tog jo også noget tid at få det sat op! Jeg fik min gom og forlover til at pynte op ude i teltet, hvor der også skulle være en mini-slikbuffet. Mine forældre og lillebror fik ordnet cafeborde og blomsterne udenfor. Min brudepige og jeg fik sat favouræsker og bordpynt på bordene. Jeg havde været så bange for at der ikke var slik nok til slikbuffeten, og kun 14 dage før dagen spurgte feststedet om jeg ikke kunne lave en minislikbuffet ude i teltet, da festsalen nemlig ikke ville være åben for gæsterne før middagen... :huh: ...og jeg turde ikke satse på at det blev godt vejr hele dagen, så slikbuffeten kunne stå udenfor... Heldigvis viste det sig, at vi havde ALT for meget slik og det var næsten kun heldigt at vi havde slikbuffet to steder :)

Jeg følte mig pludselig rimelig stresset, da jeg jo har haft samlet alt muligt sammen i løbet af planlægningen... det var selvfølgelig dejligt at se ens ideer med toiletfad, bordplan, gæstebog i fugleburet osv. komme til sin ret... dog var der også nogle ting, som jeg ikke havde overvejet og som besluttet derude... jeg glemte bl.a. at få sat doorhangers op, da de drunkende i de mange kasser vi havde med derud! :blink:

Pludselig skulle min brudepige køre, og hun havde også godt sagt at hun havde en overraskelse ude på restauranten... jeg tænkte at hun sikkert havde pyntet op med balloner eller andet festligt :) Herfra blev jeg så endnu mere stresset, da tiden simpelthen gik så hurtigt og min gom samt forlover måtte køre ud efter blomsterkuglerne til bordene... Så lige pludselig var vi kun mig, min lillebror og mine forældre... og tiden var allerede passeret kl. 19... :huh: Imens jeg gik og havde mega travlt med at pynte op begyndte manden fra feststedet at spørge, om det var om eftermiddagen vi skulle have kagen... A HVAD!?? :huh: :o Vi havde jo lige aftalt for 14 dage siden, at vi skulle have den om aftenen... blev helt paf over at han spurgte mig om det! Derudover begyndte konen fra feststedet at spørge om, hvor vi skulle hen på bryllupsrejse, hvilket jeg ikke lige helt havde overskud til at snakke om... ! Jeg måtte overlade blomsterdekorationerne til gom og forlover, da vi blev nødt til at køre afsted til restauranten... 30 min for sent... (åbenbart noget der går igen i vores bryllup :biggrin: ) I restauranten sad min brudepige... men også min højgravide veninde, som havde taget togturen helt fra Vejle! Virkelig sødt gjort af hende, da jeg ikke ser hende så tit... men lige på det tidspunkt var jeg bare ikke lige gearet til at skulle forholde mig til at der var endnu et menneske der skulle være i huset derhjemme... :blink:

Da vi så kom hjem var klokken ved at nærme sig midnat og pludselig begyndte pigerne at lave hemmeligheder udenfor... det viste sig at være en æresport lavet af tyl, som blev sat op i vores carport :) Imens fik jeg printet min tale ud og limet på små kort.... kunne nok ha været fint at havde gjort det noget før! :lol: Derudover skulle jeg så også lige i bad og vaske hår, så klokken var pludselig mange før jeg endelig ramte sengen.... og så var det selvfølgelig svært at falde i søvn... med alle tankerne om dagen i morgen og alle uvante mennesker i huset...

post-39594-0-45827900-1406139068_thumb.j

0

Annonce ♥

Så kom da med den kvinde!! Vi venter jo :)

Wuhuuuuu beretning, den har jeg ventet spændt på:-)

Det er synd det har været sådsn lidt stressende for jer, men godt i fik ordnet stedet:-)

Weeeee beretning!!! Fiiiin æresport!

lækkert med en beretning :loveshower:

Hvor er I søde allesammen :thumbsupsmileyanim: Jeg skal nok skrive videre i morgen... :)

0

Annonce ♥

BRYLLUPSDAGEN - D. 14. JUNI 2014

FORBEREDELSER FØR VIELSEN:

Endelig kom dagen! Jeg mener jeg var oppe kl. 2 for at tage en pille, så jeg bedre kunne falde i søvn, da jeg følte jeg havde ligget vågen i evigheder :td: Derudover tror jeg vi allerede havde sat vækkeuret til 6.30.... På det tidspunkt følte jeg mig overhovedet ikke udhvilet!! Følte nærmest ikke jeg havde sovet og var derfor rimelig muggen over dette, da det ligesom var utrolig vigtigt at have fået en god nats søvn før sin bryllupsdag! Ja faktisk var jeg nok ikke i særlig godt humør, og dette opfangede min brudepige jo hurtigt... Derfor hev hun pludselig en gave frem! Det viste sig at være fra min dejlige gom... Han havde selv lavet et helt personligt kort (havde været i panduro hobby og købe stempler og kort!! :o) som bare var så dejligt at læse! Havde slet ikke troet han kunne finde på at give en morgengave på selve dagen (min brudepige havde godt nok prikket til ham, men alligevel :wink:) Gaven var en DKNY taske, som er et af mine yndlingsmærker i tasker, og lige den størrelse jeg havde gået og manglet! Det fik heldigvis vendt humøret, så klogt træk af brudepigen :wink:

Morgenen gik med at gå i bad og så kl. 8 fik vi spist morgenmad... eller det var faktisk kun min brudepige, veninde og mig, da mine forældre lige skulle låne en computer....til at skrive det sidste af talen færdig!! :o Det skal dog siges de var kommet rigtig sent hjem, da de efter restauranten tog tilbage til feststedet og satte æresport op der! Derudover var der åbenbart gået noget af talen tabt i computeren, fandt jeg senere ud af...

Efter morgenmaden havde jeg lige lidt tid inden frisøren kom og udnyttede derfor tiden til at lave en lille opstilling, så fotografen kunne tage billeder af mit brudetilbehør som smykker, taske osv. Da jeg skal til at ligge mit 1200 kr. dyre ubrugte armbånd op til "udstillingen" kan jeg mærke det går af led, da jeg vil prøve at lukke det.... det er ikke fordi jeg har knækket noget, men et af leddene er simpelthen hoppet af :o Mærkeligt nok går jeg ikke helt amok, men tænker far må køre ind til byen med det og se om de ikke kan reparere det. Det viser sig så, at leddene ikke er loddet korrekt og det ikke er noget der kan laves med det samme ! :td: Min far ringer derfor hjem og spørger om han skal købe et andet ligende armbånd... JA KØB KØB!! :) Det var heldigvis rigtig fint og mindede rigtig meget om et gamle! ...derudover skal det lige siges, at der måtte bestilles et nyt armbånd hjem første gang, da der var fejl i stenene på armbåndet... og så nr. 2 armbånd er loddet forkert... det skulle åbenbart ikke være det armbånd! :lol:

post-39594-0-33625700-1406228992_thumb.j

post-39594-0-85434100-1406229119_thumb.j

post-39594-0-99068100-1406229349_thumb.j

1

Annonce ♥

Synd at du havde en dårlig nat op til jeres bryllup - Mærkede du det i løbet af dagen eller tog glæden og sommerfuglene over?

Hvor er det romantisk med brevet og gaven fra din mand og selvom han havde fået et lille skub af din veninde, så er det jo ham der står bag ordene i brevet og gaven :7himmel:

Uuuh altså - Jeg var nok gået en lille smule zillaamok over det armbånd og så alligevel ikke - Jeg håber ikke at jeg bare sådan lige bliver slået ud. Fantastisk at din far fik købt et lignende armbånd til dig i stedet.

Dit tilbehør er altså noget så lækkert. Jeg er især vild med dine øreringe. Jeg håber sådan at min h2b finder noget lignende til mig, nu hvor jeg ikke selv "må" stå for det.

Jeg glæder mig til at læse mere fra dif :cheerleader3:

0

Årh stakkel. Det lyder lige som min nat :(

Men det ser super flot ud :)

Ja det var godt nok rimelig træls at føle man ikke havde sovet ordentligt, når det var så vigtig en dag dagen efter :huh:

Fede billeder af dit udstyr!

Jeg er altså meget vild med dine sko og taske...

Jeg synes også de er så smukke og dejligt fotografen kunne forevige dem :)

Synd at du havde en dårlig nat op til jeres bryllup - Mærkede du det i løbet af dagen eller tog glæden og sommerfuglene over?

Hvor er det romantisk med brevet og gaven fra din mand og selvom han havde fået et lille skub af din veninde, så er det jo ham der står bag ordene i brevet og gaven :7himmel:

Uuuh altså - Jeg var nok gået en lille smule zillaamok over det armbånd og så alligevel ikke - Jeg håber ikke at jeg bare sådan lige bliver slået ud. Fantastisk at din far fik købt et lignende armbånd til dig i stedet.

Dit tilbehør er altså noget så lækkert. Jeg er især vild med dine øreringe. Jeg håber sådan at min h2b finder noget lignende til mig, nu hvor jeg ikke selv "må" stå for det.

Jeg glæder mig til at læse mere fra dif :cheerleader3:

Nej man mærker ikke trætheden da man er fuld af glæde og forventninger... :lol:

Ja det var simpelthen så dejligt at han havde en gave og brev til mig, det varmede virkelig, specielt når man også var lige ved at blive irriteret :) Jeg havde simpelthen forberedt mig på at der var noget der ville gå galt på dagen, men at jeg jo bare ikke vidste hvad det var.. måske det var derfor jeg tog det roligt, fordi jeg havde indstillet mig på det? :huh:

Er det hele dit tilbehør han skal stå for? Det er godt nok spændende og meget romantisk... er dog ikke sikker på jeg havde gået med til det :lol:

Ja jeg må hellere få skrevet videre i morgen :)

0

BRYLLUPSDAGEN - D. 14. JUNI 2014

FORBEREDELSER FØR VIELSEN:

Morgenen gik med at få sat mit hår, hvilket faktisk tog rigtig lang tid! Jeg havde nogle extensions i, som vi skulle have til at spille sammen med mit naturlige hår :) Mit hår blev pænt, men ikke helt som jeg havde forestillet mig... men lige pludselig er der også grænser for hvor meget tid der kan bruges på håret :) Efter håret var det tid til at få sat kunstige vippebuketter på af min brudepige. Det blev super godt taget i betragtning af hun ikke havde så meget erfaring med dem :) Herefter fik min make-up artist (min fætters kone) mig til at snuppe et stk. franskbrødsmad for at få lidt i maven, hvilket jeg blev rigtig glad for senere! :) Da jeg så fik lagt min make-up kan jeg huske, at brudebilen pludselig trillede ind på vores vej...fordi den larmede helt vildt! :lol: Derved blev jeg også lidt panikken, da jeg jo slet ikke var klar og i kjolen.. men heldigvis fik jeg at vide han var tidligt på den... puha! Men jeg kunne godt se, at da jeg var ved at få lagt make-up ville jeg ifølge min tidsplan gerne ha begyndt at komme i kjolen... så planen var skredet... :huh: men følte stadig vi kunne nå det .... ved ikke helt hvornår jeg kom i kjolen... men tror den var ca. 13.50 eller noget i den stil...

Jeg ved ikke helt hvordan det kunne komme så vidt at blive så forsinket :( men tror det hang sammen med at vi var virkelig mange der skulle gøres klar samtidig... mig, min mor, brudepige og de 2 små brudepiger... skulle alle igennem frisøren og make-up... Vi startede jo tidligt og havde jo også ellers lagt en fin plan synes jeg, men pludselig var tiden gået...

Da det så var tid til at få kjolen på og det skulle det gå rigtig hurtigt, men fik da både strømpebånd, smykker og slør på.... droppede at tage boleroen på, da det jo var rigtig varmt (dog fik vi aldrig taget den med ud til feststedet, ups) Vi glemte først at putte skørtet ned i brudekjolen som skrædderen ellers havde rådet os til, så måtte lige ud af det en gang og så i igen :lol: Men i kom jeg da... igennem hele kjolepåklædningen var jeg en tudeprinsesse... havde slet ikke tudet igennem morgenen.. men nu var det sgu ved at være virkeligt!

Havde det mega dårligt over at være så forsinket og samtidigt fyldt med følelser... Det gjorde det jo så heller ikke bedre af, at den gamle Ford A lød som om at den var ved at gå i stå hele tiden! :huh: Derfor gik det jo heller ikke så hurtigt... og i alm bil er der et kvarter ud til kirken... så var vist ved kirken 14.30... Igennem hele køreturen holdt jeg min fars hånd og prøvede at kontrollere tårerne!

Det lykkes ellers også godt nok... indtil vi ankom til kirken og jeg hørte klokkerne ringe! Puha så begyndte tårerne igen, og specielt da jeg blev modtaget af min brudepige som gav mig MIN brudebuket! :heart:

post-39594-0-36601900-1406564859_thumb.j

post-39594-0-61070800-1406565388_thumb.j

post-39594-0-55669700-1406565396_thumb.j

post-39594-0-69896000-1406565405_thumb.j

Edited by Celi
0