Regnbuen

Anna og Kira d. 3.08.2013 - en fantastisk dag!

16 posts in this topic

ja....jeg har nok egentlig ikke skrevet nok herinde til, at nogen af jer gider læse med, men så skriver jeg mest for mig selv :) Måske billeder kan lokke lidt af jer til ;)

De sidste forberedelser lavede jeg stille og roligt i ugerne op til brylluppet - dog ikke den sidste weekend inden, for der havde vi i vores uendelige visdom planlagt at tage til Star Wars messe i Tyskland ;)

Bordkortene var dog færdige der, så helt galt var det ikke

image.php?file=AniMaraBryllup%2FFolmer%2

Min mor havde, uden mit vidende købt pynt til bilen, som de testede, mens vi var i tyskland. Mine forældre passede vores kat, som til min mors store irritation gerne ville "hjælpe" med bil pynten ;)

Edited by Regnbuen
0

Annonce ♥

Ihh endnu en beretning.. Og jeg vil med glæde læse med:)

0

Jubii jeg glæder mig også til at læse :)

0

Ih, allerede et svar :) Indlæggene bliver lidt korte, fordi min billeder er så store ;) Så kan jeg ikke helt overskue det ;)

Om fredagen er der pludselig tusind ting at gøre, og så alligevel ikke. Om eftermiddagen er vi ude for at pynte feststedet:

Og om aftenen skulle Kiras mor og dennes mand have hentet vores bryllupskage, men svigermor er pludselig blevet syg og kaster op o_O Så i sidste øjeblik kaster min far og jeg os ind i bilen og drøner afsted. Det gør dog ikke noget, og jeg nyder vores køretur sammen, hvor vi lige kan få snakket sammen, inden vi henter den flotte kage:

image.php?file=AniMaraBryllup%2FKatrine%

Da jeg så kom tilbage, var en del af vores gæster kommet. Brylluppet blev holdt i Nordjylland, og en del af vores venner bor på sjælland og i sydjylland, så mine forældre havde tilbudt overnatning til dem. Det var ene piger (men nu er vi jo også to piger, der er blevet gift ;) ) og vi hyggede os med fodbad til Kira og jeg, og jeg fik lakeret tåneglene blå ;)

Kira og jeg sagde herefter godnat, og gik ind og udskrev diverse taler til dagen efter (ja, men skal jo ikke være i god tid, vel?) og derefter stod den på benbarbering for mig, hvorefter vi gik i seng :) Totalt hygge at ligge der i mørket og snakke sammen. Det var svært at falde i søvn ;)

Lørdag morgen spiste Kira og jeg morgenmad med mine forældre. Her fik de også et brev, som de fik at vide, de måtte læse i løbet af dagen. Det var især en stor tak til dem, fordi de for en del år siden lod Kira bo hos dem, da hun havde det svært, men også fordi de hjælper os så meget i hverdagen. Det var ting, vi ikke ville nævne i vores taler, for ikke at gøre Kiras egne forældre forlegne.

Derefter skulle jeg til frisør - min søster havde tid samtidig med mig, og jeg havde taget en veninde med til at tage billeder af mig undervejs:

0

Annonce ♥

Spændende med beretning, glæder mig til at læse mere! Jeg ved ikke om det kun er mig men jeg kan ikke se billederne?

0

Glæder mit til at høre mere F5 :cheerleader3:

0

Jeg kan heller ikke se billederne... Med dejligt med en ny beretning:-) Glæder mig til fortsættelsen

0

Hm, ej øv... jeg har ellers brugt billedkoden her på siden... det må jeg lige undersøge, når jeg kommer til en computer igen

0

Annonce ♥

Jeg vil også gerne se og høre mere, men kan heller ikke se billederne

0

Jeg vil helt sikkert også gerne høre mere - kan desværre bare ikke se billederne...

0

hm, jeg kan simpelthen ikke lige gemmenskue, hvad der er galt - men har nu postet om hjælp i "til/fra" redaktionen, så må vi se :) Venter altså lige med at skrive videre, til jeg kan få billeder med :)

0

øv med billederne.. kan du ikke gøre det ved at trykke "Anvend fuld editor" og vedhæfte der?

1

Annonce ♥

Heller ingen billeder her (ØV!!) men glæder mig til endnu en beretning :D

0

øv med billederne.. kan du ikke gøre det ved at trykke "Anvend fuld editor" og vedhæfte der?

Det vil jeg også mene er det nemmeste :)

0

ej, det her er mærkgeligt! Nu kan jeg heller ikke selv se billederne.

Jeg har ikke anvendt fuld editor, fordi alle billederne ligger på nettet, ikke på min computer :) Men har brugt BKs billedkode værktøj, hvor jeg har indsæt deres URL. Meget sært!

0

jeg glæder mig også til at læse mere og se billeder

0

Annonce ♥