Guest Alblas

Jeg skal giftes i dag

9 indlæg i dette emne

Jeg måtte bare dele min glæde med jer her på forummet. I dag skal jeg giftes med min dejlige Kæreste gennem 4 år.

Solen er på vej frem, jeg har været til frisør og min brudebuket er ankommet. Den er bare så smuk. Nu venter jeg bare på min kosmetolog og mine brudepiger.

Jeg håber at alle jer andre som også skal giftes i dag også får en helt fantastisk bryllupsdag.

:loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med dagen!! :loveshower:

Jeg har selv præcis 14 dage til min store dag, og jeg glæææææææder mig også rigtig meget.

Det ser ud til at I er heldige med vejret, i hvert fald her i det østjyske, og jeg krydser fingre for at det er ligeså godt i det vestsjællandske:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for de mange søde hilsner. Vi havde en helt fantastisk og uforglemmelig dag.

Dagen var som et eventyr, men vi grinte lidt af nogle småting som skete i løbet af dagen.

f.eks. at vi havde svært ved i kirken at binde en knude op på ringpuden. Så ringene fik vi lige fumlet lidt længe med.

Før brylluppet har især jeg jo læst mange bryllupsbøger, men ingen havde forberedt mig på, hvor svært det kan være at komme ud af en brudekjole igen når den har snøreryg. Så det stod vi også og fumlede med. Men bagefter kan man ikke andet end at smile over det :)

Held og lykke med jeres planlægninger og jeg håber også at I får en helt vidunderlig bryllupsdag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer