Sign in to follow this  
Followers 0
Maluto

Boheme brudekjole-hjælp!

19 posts in this topic

Jeg prøvede brudekjoler for første gang i går og fandt en, der var ret meget mig. Problemet er for det første at jeg ikke har let ved at beslutte mig allerede (jeg aner ikke, om der findes nogle, som er endnu mere mig).

Og så er jeg ikke helt tilfreds med den over barmen. Men der er absolut ingen støtte i, og jeg tænker, at en skrædder måske vil kunne sy "lidt fyld" i.

Hvad synes I?

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Den oprindelige pris var 13000, jeg kan få den til 9000. Jeg ved ikke helt, om det er en god pris...

Du laver nogle smukke ting, så det vil jegoverveje!

Jeg prøvede også en helt anden type. Det gjorde nok lidt mere for min talje og bryster, men stilen er ikke helt så meget mig.

Kender I andre mærker med brudekjoler i denne stil?

0

En virkelig flot kjole - bestemt, - men er det ikke lidt hasarderet at købe så hurtigt? Hvis du gerne vil give 9000 kr. kan du få rigtig rigtig mange kjoler...

Det er nemt at lade sig rive med, men det er svært at komme af med den igen, hvis du fortryder. Bare læs et par tråde så vil du se.. Jeg ville ikke turde.

Der findes garanteret masser af lignende kjoler, hvis du ender med at blive hængende ved tanken om denne. Du har jo virkelig figuren til en snæver sag - så du er jo heldig sådan snit-mæssigt.

0

Annonce ♥

Den er virkelig smuk den første kjole. Men tænker også der er mange i den stil. Lad dig nu ikke forblænde af et "godt tilbud". De kommer som regel igen men har indtryk af at man i nogle butikker presser meget på for et salg.

0

Annonce ♥