Kalleballe

Strømpebukser... Ja eller nej..

14 indlæg i dette emne

Hej piger.

Nu er jeg en plus size pige og der sidder ret meget af det på mine lår. Je syntes jo det er frækt med selvsiddende strømper og alt det... Men mine lår glider jo voldsomt sammen og gør at jeg bliver hudløs...

Vil det være mega usexet at have strømpebukser på???

(Jeg går efter at være bare lidt sexet på dagen, da jeg ikke rigtigt føler mig sådan til daglig)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes sagtens man kan have nylon strømper på... Hvis man bare finder nogle der passer til sin hudfarve (nogenlunde i hvert falde)... og så med strømpebåndet ud over der.. :-)

Har jeg da i hvert falde selv overvejet, da mine lår gør det samme.. :-/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine lår gør det også og jeg regner også stærkt med at skulle have nylonstrømper på. Tror ikke det kommer til at ændre på om jeg føler mig smuk og måske også lidt sexet den dag. De ryger jo også af inden sengetid :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er kommet en smart stift fra compeed (vabelplaster) som man skulle kunne smøre på sådanne steder. Den skulle kunne bruges ved steder på kroppen der er udsat for friktioner. Så fx ved sko der gnaver, hvor det ikke er så meget, at man sætter vabel plaster på ELLER ved fx lår der støder mod hinanden en hel dag, som riskerer at blive hudløse af det.

Jeg har ikke prøvet den, men tror bestemt den er et forsøg værd. Jeg har set den på apoteket.

Men virker det, er det jo genialt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har været en hel tråd herinde med ting man kan gøre i forhold til at lårene ikke ødelægges... De råd jeg fandt mest troværdige var en antiperspirant deo (ikke roll-on men en spray) og så compeed vabelstift... :) Jeg har samme problem og vil IKKE have strømpebukser på pga jeg er sikker på jeg får det super varmt - så jeg tager chancen med deoen... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De skal jo ikke sidde så langt nede at man kan se dem hvis strømpebåndet skal vises, og jeg skal nu heller ikke have strømpebåndet siddende helt oppe ved lårbasserne, men nærmere lige over knæet :)

Og jeg ved jeg får det for varmt med strømpebukser på, og de vil kun være til gene under skørtet når man skal på toilettet osv. (jeg trækker nemlig altid mine strømpebukser godt op over maven), eller rutcher de ned

Redigeret af Webmor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved slet ikke hvor man normalt sætter strømpebåndet.. Jeg må se på det når tiden nærmer sig...

Jeg har slet ikke kigget på kjole endnu... :) for ja kan godt forstille mig der bliver varmt under kjolen... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ridepige, og har også rigtig meget til at side lige der.

Jeg har købt en Compet rool on stik. Den smøre jeg bare på imellem lårene, og så kan jeg have mine selvsiddende strømer på uden mine lår får gnavmærker :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig, der altid har haft problemer med mine lår (jeg mener altid - var vist 5-6 år gammel første gang) var rådet med deo super! For første gang har jeg gået i nederdel om sommeren! Både en hel dag i Paris, men også 5 km Travetur herhjemme i 30 graders varme!

Vabel stiften syntes jeg til gengæld ikke hjalp så meget

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer